![]() |
Luzac College
Heeft er hier misschien iemand op het Luzac College gezeten? En hoe is dat bevallen? En weet je misschien ook wat de kosten van die school zijn?? Heb namelijk gehoord dat die best wel hoog zijn, maar weet dus niet hoe hoog precies.
|
mijn zusje zit nu op het blankenstein, dat is net zo'n soort school als het lusac en dat bevalt prima; ze haalt nu haar jaar iig:) de kosten zijn daar rond de 22000 euro en volgens mij zijn ze bij het lusac iets lager maar veel zal het niet schelen.
het lijkt mij dus alleen verstandig om naar zo'n particuliere school te gaan als het echt nodig is en je het op een andere school dan ook echt niet zal redden, gezien de kosten die toch niet gering zijn. |
Het Luzac kost uit mijn hoofd een paar duizend euro per vak, oude stijl (ik weet niet of die nu nog gegeven wordt). Maar je moet er alleen heengaan als je bijv. door een ernstige ziekte of andere serieuze persoonlijke omstandigheden een jaar hebt gemist op de gewone middelbare school. Niet omdat je éigenlijk te dom bent voor een bepaald schooltype maar je ouders zich niet meer op de Rotary kunnen vertonen als hun zoon/dochter geen papiertje heeft.
|
Overbodig als je op de middelbare school te lui/dom was om iets te doen, want dan red je het op het HBO/WO ook niet (er zijn uitzonderingen, maar ach, die bevestigen de regel).
Als je bijvoorbeeld langdurig ziek bent geweest is het misschien wel verstandig. |
Er zijn de laatste tijd al zoveel topics over het Luzac College hier gepasseerd dus als je even de zoekfunctie gebruikt kom je ook al heel veel te weten denk ik.
|
Gebruik de zoekfunctie van dit forum, want hierover is pasgeleden nog een succesvolle thread geopend.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11. |