![]() |
blijf hier
het is waarschijnlijk niet het niveau dat jullie hier gewend zijn, maar ik begin net met dichten en kan al het krietiek gebruiken om beter te worden.
blijf hier kijk eens hier waar je gaat kijk eens daar naar de straat pas nou op waar je gaat kijk nou uit op die straat wegen kruisen, wegen splitsen. moet hier links ga mee rechts blijf nou hier deze straat moet hier links moet nu echt zeg je dag voor je gaat? |
weet je wat misschien wel leuk was geweest, als je nu die cursieve zin langer had gemaakt en je het kruispunt visueel had gemaakt. Wat ik bedoel is, maak van je woorden een kruispunt!
_____aaaaa _____aaaaa _____aaaaa _____aaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaa _____aaaaa _____aaaaa _____aaaaa _____aaaaa zoiets zeg maar. (die streepjes zijn er, omdat dit forum spaties negeert) |
:D dank je das een goed idee (y) , niet bij stil gestaan en ik denk dat ik t zo wel probeer aan te passen
|
dus gelijk ff een vraagje, hoe zorg ik er voor dat het in het midden komt te staan ofzo??
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:45. |