![]() |
[gedicht] In vogelvlucht
In vogelvlucht
Tussen de strepen van straten, Lopen daken en duiken, De meeuwen ten strijde. Het brood is op, En tussen de struiken, vogelvrijende stellen, in de bomen. |
Jeeee wat leuk zeg! :), top (y)
Al weer even geleden dat ik zo'n orgineel en leuk verwoord gedicht heb gelezen hier!. Die klanken zijn (y) Inhoudelijk zet het tot denken en ik denk nog even na...;) |
hihi, goed man (y), zulke gedichte komen niet vaak langs vliege :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zoals ik al zei: ieh, leestekens!
En verder, hmm, spreekt heerlijk tot de verbeelding. |
Citaat:
Ik ga geheel met Dreamerfly mee; origineel, vrolijk, speels en leuk. Over de inhoud: ik zie een straat voor me waar ik een keer een boek over heb gelezen, of nee zo'n verhaaltje zoals pluk van de petteflat, maar dan anders. Het ging over een dak waarop een eend ofzo zat en de kinderen gingen op het dak vanuit het raam om ze eruit te halen maar dat lukte niet en toen kwam de brandweer. En dat kwam op de tv een keer, en ik moet nu aan die straat denken. Maar er staan geen mensen beneden en er is geen meisje op het dak en geen brandweer, maar vogels op het dak en beneden in de struiken (of natuurlijk in de bomen) vrijende mensen. Geweldig :). |
dank je, dank je! :) je moet het misschien meer zien uit de ogen van een in de lucht zwevende vogel :)
|
Citaat:
Citaat:
|
ik zou de laatste zin weglaten voor de rest (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
misschien wat cliche
maar in de wolken ipv in de bomen? :) |
Citaat:
|
hehe, dat klinkt té cliché :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:43. |