![]() |
Winamp of Mediaplayer?
Waar spelen jullie je muziek mee af op de computer? Winamp, Mediaplayer of een ander programma?
|
bpm jukebox op touchscreen en winamp v5 (y)
|
winamp winamp winamp!
|
winamp 5.03a
|
Ik zal zelf ook ff posten: Windows Mediaplayer v9.00.00.2980
Wel handig, alles mooi ingedeeld, alleen de albumvolgorde pakt ie vaak niet, dus alle albums staan in playlists. De afspeelteller vind ik ook wel plezant. Heeft winamp die ook? |
Citaat:
|
Winamp 2.81
|
winamp
|
mijn winamp is momenteel door een totaal ondefinieerbare reden totaal fucked up, dus nu maar ff mediaplayer
|
winamp
|
mediaplayer, winamp komt er hier niet mee op.
|
Citaat:
|
Winamp! (y)
Jukebox ook zo af en toe. :o |
Mediaplayer
|
WinAmp. Ik vind dat programma erg fijn in't gebruik.
|
Citaat:
Citaat:
en hoe vaak gebeurt dat irl? |
waarschijnlijk bij 2 mensen van de 20 miljoen die het gebruiken.
(Y) Winamp. |
Mediaplayer.
Ik heb me laten vertellen dat die dingen elkaar tegenwerken als je ze allebei hebt geinstalleerd. En Mediaplayer stond eral op. Maar t is wel ff wennen met die Playlists (n) |
Winamp, doh.
|
Citaat:
|
Winamp 2.24.
|
Media player zuigt.
Winamp.. (y) |
Ik wissel af. Winamp kan bij mij geen videootjes afspelen, dus dan switch ik naar mediaplayer. Maar verder vind ik Winamp fijner, omdat je daar makkelijk een hoop bestanden mee kunt selecteren die die dan afspeelt. Op het moment gebruik ik MediaPlayer, maar ik ga straks weer wisselen :)
|
Winamp 2.91...
Versie 3 en hoger vind ik niet handig, vawege de hoop extra rotzooi en bovendien gaf het op mijn computer vaak vastlopers. |
Winamp 5.01
werkt naar behoren (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
winamp 5.01
|
Foobar2000
|
Citaat:
|
Itunes!!
|
lang leve winamp !
|
Mediaplayer.. Vind die mediabibliotheek maar wat handig...
|
Winamp 2.91 ruleert :)
|
Citaat:
Het lijkt op een zeer uitgeklede speler, maar bied alles wat men nodig heeft om muziek op een mooie kwaliteit te beluisteren, plugins zijn makkelijk te verkrijgen, de interface is makkelijik te veranderen en daarnaast zijn de tabs erg handig; http://img66.photobucket.com/albums/...d/fobbaar2.jpg PC Magazine; Foobar is op het lijf geschreven van mensen die houden van een minimalistische aanpak. Het is een uiterst sobere muziekspeler die weinig geheugen verbruikt en beschikt over een paar leuke eigenschappen. Tijdens het afspelen van muziek verkleint Foobar zich tot een icoontje in de taakbalk. Als je Foobar de folders met muziek wijst, bouwt het programma een volledige playlist op. Je kunt deze in z'n geheel laten afspelen of bepaalde stukken selecteren aan de hand van de ID3-tag. Een zoekfunctie laat je bestanden opsporen in de playlist. Er is ook een handige functie om dubbele entries uit de muziekdatabase te verwijderen, wat praktisch is als je beschikt over een ongeorganiseerde muziekbibliotheek. Foobar beschikt best wel over geavanceerde opties, die echter goed verborgen zijn. Via het voorkeuren-menu ontdek je een DSP Manager met een batterij audio-effecten, een voorversterker en een equalizer. De DSP-effecten kunnen eerst op bestanden worden losgelaten, voordat je ze naar een cd schrijft. Ook voor het afspelen zijn talloze instellingen beschikbaar: bass expansion, reverb en delays voor Surround-installaties. Het sterkste punt van deze applicatie is zijn geringe geheugengebruik: 1,92 MB. Dat is aanzienlijk minder dan andere mediaspelers, zoals Winamp of Windows Media Player. Windows 98/ME/2000/XP |
Citaat:
|
Media Player. Ik vind het wel relaxt dat ie als werkbalk gezien wordt en onderin taakbalk afspeelt.. Kan winamp dat ook?
(ik heb wel winamp maar voor zover ik weet kannie da nie) |
winamp
|
Winamp 2.91, hogere werkten niet op deze computer.
Op de nieuwe computer heb ik alleen mediaplayer, ik heb er ook nog geen internetaansluiting, als ik die heb dan komt daar ook winamp op. |
Citaat:
http://members.home.nl/timvson/picture187.jpg |
Winamp kan onderin je schermpje van Firefox 0.9 :cool:
|
Mijn voorkeur gaat uit naar Winamp. Ik vind het wat makkelijker werken met de playlists.
|
Citaat:
|
Winamp v5.03a
ik gebruik Winamp alweer een hele tijd, met plezier overigens, nooit problemen mee gehad. Laatste tijd check ik vaak de internet TV functie, om invader Zim te kunnen kijken. |
Winamp 2.81
ik zweer bij dit programma omdat het zo vreselijk makkelijk in gebruik is (y) |
winamp 5.01
relaxed programma :D |
Citaat:
ontopic: mediaplayer 9 |
winamp v5 f
fo'shezzle |
BPM studio (licensie van de baas :cool: )
|
media amp
of winplayer ligt ermaaraan waar ik zin in heb |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21. |