![]() |
di-rect
zijn er hier mensen die di-rect ook megagaaf vinden???
|
Di-rect? :eek:
Daar luisterde ik 2 jaar geleden naar, nu zijn ze "dood". :p |
Oke dan geef ik maar meteen een algemene waarschuwing. Spammen is niet toegestaan, ook niet in dit topic. Als je di-rect niet boeiend vind post dan gewoon niet.
|
Mwah, ik ken alleen 'Inside my head' en 'Adrenaline' en dat vind ik wel leuke nummers. Niet geniaal, maar wel goed voor als je in een bepaalde stemming bent. De rest ken ik niet en ik heb daar ook geen behoefte aan.
|
Ik heb ze 2 keer live gezien , ik vind hun 'attitude' live ronduit saai. Ze zijn niet leuk om naar te kijken. Hun muziek is vergelijkbaar met linkin Park (in zekere zin) , mooie jongens die zijn bijeengebracht met het doel veel geld te verdienen (en leuk dat ze ook nog een instrument bespelen). Het verschil van di-rect met boybands is uiteraard dat deze jongens 'dichterbij' lijken te zijn bij hun luisteraars.
Qua muziek hebben ze niet veel te bieden , als je hun tunes uitkleed tot de basis kom je op standaard accoordschema's die ze ook bij de yosti band gebruiken. Tim Akkerman misbruikt zijn stem , aan opnames hoor je duidelijk dat hij die forceert. Maar op één of andere manier kan mij dat totaal niet bekoren , het lijkt soms net alsof je naar iemand luisterd die last heeft van chronische obstipatie. Van virtuositeit kan je hier niet spreken , van vernieuwing ook niet en ook niet van originialiteit , Oftewel Di-rect zal in dit en mijn volgende levens niet interessant zijn voor mij. |
Ik heb overigens geprobeerd mijn opinie op een duidelijke manier weer te geven , en gebruik van metaforen is uiteraard toegestaan (mag ook in de politiek)
|
Enige leuke nummer dat ze hebben is een cover....
Rollercoaster Nuff said :) |
di-rect is helemaal geweldig joh echt waar 17 juli komen ze hier in nijmegen met de zomerfeesten ga ik dus vet wel heel in de matrix heb ik hun handtekeningen kunnen scoren ik was alleen zo dom geweest om naar mn vader te luisten want die zei dat je geen fototoestel mee mocht nemen daar heen dus ik heb geen foto's jammer genoeg :( :( :( maar goed ik was toen al helemaal in de wolken want tim had wat tegen mij gezegt en hij had me aangeraakt ik weet het overdreven maar ik ben echt helemaal weg van tim
nou dit is wel lang genoeg ik kom snel nog is langs hoor doeg dikke kus |
Citaat:
|
Zucht... :rolleyes:
Dacht dat Di-rect al was gestopt. Je hoort niks meer van ze. |
nee klopt je hoort niks meer van ze maar dat komt omdat ze druk bezig zijn met het maken van een nieuwe cd dus vandaar dat het nu rustig is rondom di-rect
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hahahahahahahaa rocklover. Sorry... hahahahahhahahahaha.
Ik houd niet van Di-Rect, Kane heeft ze 'ontdekt' toch ? Zegt genoeg. |
Citaat:
ontopic: Niet bijzonder. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou nee.
|
live zijn ze wel lachen maar op cd kan ik er niet naar luistere
|
Citaat:
mhahaha :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ow owkee zal wel joh is julllie feesie :D
|
Citaat:
|
nee hoor hij is van Tessa-->Di-rect ik kwam hier ook toevallig langs net als iedereen hiero denk ik
|
ok. Dan is het die van jou en haar.
|
Een vriendin van mij heeft jamie ontmaagd.
|
mag tim ook best bij mij doen :D :D :D ow sorry :bloos: :bloos:
|
zelfs tim kan wel wat
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet erg interessant, in het genre niet slecht.
|
Ik vind het wel okee..:) eerst vond ik ze geweldig, ze maken gewoon wel leuke muziek, maar er bestaat leukere muziek.:)
Ze waren bij ons in wageningen op 5 mei!:) |
Ach, als ze es optreden in Leeuwarden op het bevrijdingsfestival wil ik best eens kijken hoor.. maar zou er nooit geld voor betalen :p
|
Die stem van de zanger :|
Net alsof hij net zo lang verschillende stemmetjes heeft geprobeerd totdat ie dacht, hee, dit is wel cool.. :nono: |
ze zijn goed :D, mja om er nou een forum van te maken... vind ik een bdje tja
ik ook pas 16x heengeweest :$ maargoed |
Er is welgeteld één liedje wat ik leuk vind.
|
ik ga ze vanavond live zien
|
Citaat:
"Wanneer stopt het gegil" (jezus hoeveel volume kan er uit een verzameling 13/14/15 jarige huppelkutjes (inclusief ouders :D) komen zeg) |
Citaat:
|
Citaat:
|
JAAA ik!!!
ze zijn echt |
Citaat:
Ontopic: Di-Rect is een leuk uitgedacht marketingplan. Gewone boybandjes worden niet meer geaccepteerd, hier prikt namelijk iedereen doorheen omdat het gewoon zichtbaar is dat ze helemaal niets muzikaals in te brengen hebben. Daarom is het nieuwe concept: zet wat jongens bij elkaar die net zo goed verkopen maar die nog enigzins de indruk wekken het op eigen initiatief te doen. Vervolgens wordt hieromheen de hype gecreeerd. After all is het net zo overgeproduceerd als elk standaard boybandje. Ik heb tijdens een optreden Di-Rect (die begonnen toen net) wel es ontmoet en ik moet zeggen dat het aardige gasten zijn, behoorlijk prettig gestoord. Qua muziek trok het me toen al niet zo, maar als ik het hele concept erachter even vergeet vind ik het muzikaal net iets beter te pruimen dan een standaard boybandje. |
Citaat:
|
naar mijn mening een beetje te commercieel en (vaak) alleen beluisterd door BrEeZaH-sletjes.
Maar er zit af en toe wel iets leuks bij |
BrEeZaH sletjes roeleren!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:08. |