![]() |
Dismember + Callenish Circle + Occult & Hearse
Ik liep door Amstelveen en zag deze bands bij P60 in September.. Op zich wel een aardige package toch?
Callenish Circle <3 |
niet mijn pakje boter,maar voor de liefhebbers zal het vast gaaf zijn..
tot zover deze nietstoevoegende post |
Ik zag het gisteren op internet ja, volgens mij komen ze ook in Arnhem. Als dat het geval is ben ik daar wel van de partij. Hearse, Occult en Dismember hebben dit jaar alledrie goeie Cd's op het volk losgelaten (y)
|
CC is nie veel
maar ben er wel, fokking Dismember, en Occult natuurlijk |
CC is niet veel? :eek:
Ik vind vooral flesh power dominion echt een wereldplaat.. De laatste van Hearse is ook wel goed.. Ik ga voor CC |
Callenish Circle is helemaal geweldig
en idd flesh power dominion is een fucking wereldplaat (y) heb ze al eens live gezien, Patronaat maar zeer zeker waard om nog een keer een kijkje te gaan nemen |
Volgende week! Gister kaarten gekocht, ik ben benieuwd naar Dismember live..
Nog meer mensen die er heen gaan? |
uiteraard, en nog altijd voor Dismember en Occult.. en lichtelijk Hearse. De rest kan aan mijn reet roesten
|
Hmm 20 oiro om er te komen in de 013, iets van 20 oiro entree...
Nee denk niet dat ik er zal zijn. Dismember eerder gezien, wel leuk. Hearse, de zanger vind ik niet veel. Occult, al gezien en saaaai. Callenish Circle, gaaf, maar ook al gezien en die zal ik nog vast vaker te zien krijgen. |
hehe tis maar 13 euro :)
|
naja toch weer 7 euro hehe
|
Amstelveen is in de buurt, maar het is doordeweeks, dus de vrijdag erna is het weer vroeg uit de veren voor school.
Bovendien heb ik Dismember dit jaar al op Stonehenge gezien. :) |
Echt niet, dat zijn een stelletje huppelkutgothsell-outs.
|
Voor zover ik weet hebben deze bands niks met Cradle of Filth te maken...
Dismember is trouwens brutaal als de tyfus, dat zou een reden kunnen zijn voor mij om te gaan. Misschien als ze in Arnhem komen, anders denk ik van niet. |
niet aanwezig
|
Yeah, morgen! Ik kwam er trouwens achter dat ik vrij ben vrijdag :D
Dat wordt een lamme avond. |
ook in vera, het hele pakket
vrijdag 17/9 |
Het is intussen zondag, en hier was ik afgelopen donderdag, maar geen tijd gehad om te posten..
CC was vet, maar Dismember heerschte de pan uit! Iemand hier nog geweest? |
ik was in vera, was gezellig, occult heerschte, dismember niet gezien ivm laatste trein halen
CC = gay hearse was ubergay |
Vandaag heengeweest in de 013. Ben net thuis. Dismember vond ik erg tegenvallen. Occult en Callenisch Circle waren wel erg goed en Hearse is niet mijn band.
Verder wel erg gezellie. :) |
Judgement Day niet gezien
Hearse ging wel, beetje wazig band hehe Occult was erg gaaf! Fijn potje beukende en strak gespeelde thrash CC was niet veel aan, spelen kunnen ze wel, maar muzikaal doet et me absoluut niks, en de zanger heeft iets vervelends hehe Dismember heerste! Fijn potje old school zweedse death metal en een enthousiast spelende band, SKIN HER ALIVE! |
Dismember had ik wel willen zien eigenlijk.
|
Ik vond dismemeber slecht gisteren...heb ze echt wel veel beter zien spelen....zo inspiratieloos en op de automatische piloot spelend als dat ze overkwamen. Hoop dat het in de baroeg beter is.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:00. |