![]() |
Weet je al een naam voor je toekomstige kind?
Als je een kind wil dan. Heb je er al over nagedacht? Ben je er al helemaal over uit? Of denk je daar totaal niet over na? :)
Ik zit al lang met de naam Milou in mn hoofd voor mn toekomstige dochter. :bloos: |
ben jij zwanger ofzo? je had laatst ook al een topic over kinderen.
|
NEEEEE niet weer zo'n topic :(
|
met me mama al een keer overlegt en ik ga hem floris noemen :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, weet ik nog niet.
|
Er zijn wel namen die ik mooi vind. Voornamelijk meisjesnamen. Maar of m'n kinderen zo gaan heten... we zullen zien. Er is in principe ook nog een vader die moet meedenken en meebeslissen. Dus we zien tegen die tijd wel.
|
Alweer zo'n topic? :| Nahja, geen Sterre of Noa in ieder geval (vind het mooie namen, maar ik heb zo'n idee dat heel de volgende generatie zo gaat heten). Ik heb nog geen flauw idee, maareh..
meisje: Vicky, Vero jongen: Ovide, Lester, Kai, Tiemen Heb iets met de v en ie-klank :D |
Je heet ook al deliverance :D onee, delivery is het zeker, de geboorte :s
Ik wil Sappho, maar dat vind mijn vrindje niet zo'n goed idee. Merijn/ Marijn voor een jongen, maar ik wil geen jongens. |
carmen is mooie naam
|
Citaat:
|
Ludwig
|
jongen: Charley vind ik een superleuke naam voor een jongen
meisje: Tina ofzo.. :) :) ;) :) |
Amber
|
Nina. :o
|
Frederick
|
Alexander is ook wel mooie naam
|
Joyce vind ik ook wel mooi.
|
M'n vriend en ik zijn het daar zelfs al samen over aan t hebben :D
meisje: Rosa jongen: weten we nog niet. Hij wil graag Milan... Ik vind dat wel oke... maar ik heb steeds de suggestie "ac milan " :o |
Citaat:
Verder vind ik Wilhelm (uitgesproken op z'n Duits) een coole naam voor mijn toekomstige zoon. (y) Dev lijkt me trouwens ook een leuke naam voor een jongen (nee, niet vanwege Def Rhymz ofzo), maar die zal ik niet werkelijk gaan gebruiken - een fatsoenlijke naam als Wilhelm of Maximilian is beter voor een kind. :) |
Citaat:
|
Dukko 2.0 :cool:
|
Voor een jongetje Sam of Kai
Voor een meisje Alexandra of Lois en de rest van de namen zoeken jullie maar in het andere topic |
Nou nee, maar ik vind Max, Wil, Sam en Julia wel lieve/leuke namen. :bloos:
|
Geen idee. voorlopig houd ik het op Remco Junior
|
Dat zie ik dan wel weer.
|
Luka voor zowel een jongen als een meisje (lekker makkelijk). :) Verder heb ik op dit moment geen namen in mijn hoofd.
|
Sidonia.
|
Lambik:p
Nee, ik wil geen kinderen. |
Schopmij.
|
Mochten er ooit kleine kindjes komen:
Dochtertje: Rain, of Raya. Zoon: Sol, Tim, Nick, jasper. |
Anne-Fredderique :p
|
Citaat:
En dan vind ik los daarvan Wilhelm ook nog een hele mooie naam, dus.... over een paar jaar hoop ik weer een kleine Wilhelm in de familie te hebben. ;) |
Pepijn.
|
Ik vind Deirdre wel leuk voor een meisje. Maar ik wil voorlopig nog absoluut niet over kinderen gaan denken.
|
Nee. Dat weet ik niet.
En ik ga daar waarschijnlijk ook pas over nadenken als mijn vriendin van dat moment zwanger is. |
Citaat:
Ontopic: Nee, ik vind 't echt idioot dat je dat al van te voren gaat bepalen. En nu kappen met al die topics over klote kinderen. |
De kromme noem ik hem.
|
Ik ben slecht in leuke namen bedenken. :|
|
ik vind nou deze namen mooi:
voor een meisje: noami, sheryll, selina en voor een jongen erik en sander |
Nee.
|
Die andere topic was oeroud, maar geupt door iemand...
Citaat:
|
Citaat:
Ik wilde nl ook graag Milan...maar ja, hij niet, dus dan houdt het op. ;) Citaat:
|
Nee. Kuttopic.
|
Citaat:
|
Citaat:
Oud, maar niet oeroud :p @Hermoinie, PV, dat was ook mijn eerste gedachte ja :p Ontopic: nee |
Sinbad
|
Jozias voor een jongetje
Eline voor een meisje |
Citaat:
Neeeeeee ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:12. |