![]() |
strong medicine
zijn er hier mensen die naar strong medicine kijke??
|
Ik kijk er heel soms naar, als er niets anders op tv is en ik geen zin heb om iets anders te doen. Het is nu in plaats van ER en dat vind ik jammer want ik vind ER veel leuker.
|
Citaat:
|
Extreem zwakke serie, verbleekt bij E.R.
|
Waardeloze serie brrrrr krijg er de kribels ervan. En 1 keer zien is nog wel leuk. Maar als je dan herhaling naar herhlaing dat is gewoon geen zak aan... :o
|
Ik kijk wel regelmatig. Tuurlijk is ER leuker ( ;)) maar dit is ook best te doen. Alleen is de kleur altijd zo verbleekt? Dat vind ik niet mooi :/
Jammer alleen dat het nu steeds herhalingen zijn.. |
Ik vind het wel leuk.
Vergelijken met ER kan je eigenlijk niet; ER gaat echt over een ziekenhuis, SM gaat meet over Lu en haar patiënten. |
Citaat:
|
Hmm.. het trekt me niet. En ik moet ook telkens aan Home Improvement denken als ik hoe-heet-ze zie.
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik vond HI altijd fantastisch :) :P Dus nu doet ze ook niets meer fout in SM :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het een geweldige serie :)
Mja nu al voor de 2e keer herhaald, beetje jammer (n) Maar gelukkig komen er op woensdagavond wel gewoon nieuwe :) |
De herhalingen nu heb ik allemaal al gezien (of bijna allemaal). Vindt het wel een aardige serie, maar kijk alleen als ik er toevallig langszap. Alles wat whoopi doet is goed :p .
|
Ik kijk best vaak, omdat ER niet meer op tv komt.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:19. |