![]() |
Wat heb jij weleens gewonnen?
Ik alleen maar een doos met stiften en kleurpotloden met een kleurwedstrijd, maar ik was de enige deelnemer :P
(onee er was nog 1) :p en jullie? |
Een rekenmachine, stel kleurpotloden, zo'n kleine radio, een cd, grote zak snoep, nahja dat soort dingen bij kleurwedstrijden :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een beker en wat medailles:p
Waarmee? Medailles bij zwemmen (6 jaar gedaan, was 3 jaar achter elkaar clubkampioen in mijn ieigen leeftijdscategorie- nu dient hierbij wel vermeld te worden dat ik de laatste keer de enige was in die categorie:D en die beker bij een solistenconcours (speel klarinet, was vorig jaar nr. 3 van de 98 deelnemers). |
Ik heb vandaag bij loten €2,- gewonnen ;). En ik heb op mijn vierde ofzo de 2e prijs in een kleurwedstrijd gewonnen. Toen kreeg ik een pet, shirt (ere plaatsje in de AH:p) en een frisbee ofzo???
Verder zou ik het op dit moment ff niet weten... |
- 2x stereo
- een playstation - tickets voor concerten - een wekkerradio - printer - scanner - boxen - 200euro bons van de fnac - 100 euro bons van de fnac - 20cd's - los nog eens allerhande cd's - 3x de ultratop vijftig singles - een jojo - 50 euro boekenbons - een draagbare cd-speler - spelletjes voor een playstation - oliebollen - tickets voor een fuif - een kerstboom - de tien best verkochte cd's van enkele maanden geleden - t-shirts - ... (als ik er op kom, schrijf ik t wel nog eens neer) |
Citaat:
|
Ik heb een beker gewonnen met paardrijden ooit.
|
voornamelijk CD-bonnen
|
Citaat:
x |
Ik heb weleens boeken gewonnen en verder win ik niks maar verdien en verover de dingen die ik noodzakelijk acht. :cool:
|
Citaat:
|
uhm wel eens een tekening-maak-gedoe-met-zand ofzo, met een tekenwedstrijd en een keer een sonic-stickerboek toen ik lid was van de donald duck
|
een pakje yoghi met een kleurwedstrijd :)
|
- Een dagje spelen bij 't Smallert met een kleurwedstrijd.
- Een horloge met een bel en winactie van de fancy - Een radio met lootjes waarbij je 21 moest hebben. Kloteding, was na een week kapot. |
Stiften, kleurpotloden en een knuffel. Niet echt iets bijzonders dus.
|
een discman met een verhalenwedstrijd bij de bieb
kadobon met een herinneringenkoffer werkstuk bij ckv en verder stickers enzo met kleurwedstrijden, nooit de eerste prijs, kon niet binnen de lijntjes kleuren :p |
Een tas twv 75€, met een prijsvraag van de Elegance. :cool:
Verder niet echt noemenswaardige dingen, prulletjes voornamelijk. ;) |
Vrijkaartjes naar Ponypark slagharen. Toen was ik 8 jaar :cool:
|
een ketting met een indianenveer eraan
een t-shirt met Dr. Quinn erop een artikel over Dr. Quinn (en ja, dat was op een Dr. Quinn fanclubdag :o ) ik loop er overigens niet mee rond hoor verder heb ik nooit iets gewonnen, niet dat ik me kan herinneren iig misschien ooit een Mars omdat ik 1 of ander geschiedenisquizje het beste had gemaakt :rolleyes: |
Citaat:
|
-bioscoop kaartjes voor lilya 4-ever
-festival kaartjes voor noordschok -aanwezig zijn bij de luistersessie van het nieuwe incubus album (met brandon en mike) |
een beker voor de 1e prijs van skateboardfestival :cool:
en een setje spitfire wielen. |
Mandje bier (kado gedaan aan mijn vader, ik was toen 8 ofzo)
Pluche hond Slagroomtaart Zo'n papagaai in zo'n houten ding (2x) Krat met boodschappen. Volgens mij was dat het allemaal wel, allemaal met het rad van avontuur op de braderie. |
- Kampioenschap
- Gouden Medaille - een appel met stroop Dat was het. |
een kerststol met bingo op het werk. ;)
|
Adidas schoenen
Reef Slippers Converse allstars Converse T-shirt symbols ketting QOTSA concertkaartjes + CD Gesigneerde Foo Fighters CD Bioscoop kaartjes voor motown documentaire + soundtrack Gesigneerd Bassment jaxx hoedje Peaches T-shirt + Buttons samsonite rugtas Beastie Boys concert kaartjes Beastie Boys Poster + Stickers en wrs nog wel meer |
Een supervette supernintendo met donky kong 2 spel!
|
Een beker en wat rozetten met paardrijden (lang geleden), nog wel eens een beeldje met een playbackwedstrijd (nog veel langer geleden) en een keer een plaatje met dansen. Plus nog wat aan onzin: een stickerbox, vast wel eens wat t-shirts...
Oh, en een meter bier. :p |
Citaat:
|
erm.
allemaal knabbel&babbel-onzin bij de ah kleurwedstrijd. een telefoon bij de fancy belwedstrijd :cool: en nog meer van dat soort onzin. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat was bij mijn oude studentenvereniging en -sociëteit wel het geval, geld gooien in de fooienpot die aan het plafond hing, en als ie erin ging kreeg je een meter:D Nooit gelukt trouwens:( |
Een stickervel bij de donaldduck jaren geleden. (y)
|
- een bordspelletje (waarom ik dat gewonnen had weet ik niet meer, ik was een kleuter)
- 250 gulden bij Quattro :P - CD van Five + handtekeningen van Five bij kindernet :D |
Citaat:
|
Ik heb twee jaar terug 50 Euro gewonnen met een speurtocht door onze winkelstraat. (Ik was de enige inzender :D )
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Njoy kaarten :D
|
Citaat:
|
een bloemenbon van 25 gulden voor zo'n slagzin-ding. Was wel leuk, want ik was nog heel jong en t was voor volwassen mensjes.
verder de nodige medailles, diploma's, bekers enzo bij sporten. oh ja! En een snoopy frontje voor m'n telefoon. Alleen past ie niet op m'n telefoon... :rolleyes: Heel stom, er stond bij dat ie op elke telefoon zou kunnen passen. Dat vond ik toen al raar... Hoe kan een frontje nou op elke telefoon passen? Nou ja... dat kon dus ook niet |
Ooit een miniplaybackshow
En veel prijzen met paardrijden. Maar nooit echt iets speciaals |
Vroeger een Legobouwdoos.
Met een kleurwedstrijd een reis naar Euro Disney, maar kon daar niet naartoe omdat ik zik was. Met spelletjes weleens iets gewonnen. Boekenbon met het oplossen van een rebus in een blad. En volgens mij nog weleens meer iets, maar daar kan ik ff niet opkomen. Doe met veel dingen mee, je weet nooit. |
een tuinslang!
maar dan wel een van f 70,- !!! |
Een kinderzwembadje (kinderbingo), een kaars (kleurwedstrijd), pak stiften (kinderfeestje), lintjes, medailles en bekers (playbackshow & badminton).. maar het leukste waren toch de 2 kaartjes voor de BeastieBoys (oor-mailwedstrijd) :cool:
|
een knuffelaap, toen ik meedeed aan een kleurwedstrijd.
75 € aan platenbonnen, toen ik boeken bestelde bij 'van dijk' (die bestelling maakte ik later trouwens weer ongedaan) medailles. dat was t wel geloof ik... |
Citaat:
ik heb ooit eens een dag achter de schermen in de dierentuin gewonnen, mag je mee die dierenverblijven e.d. in, heel leuk :) en ik kreeg ook nog een "baas van de dierentuin" t-shirt :cool: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:25. |