![]() |
Spelletjes van vroeger spelen en tot de conclusie komen dat je echt beter in gamen ..
Spelletjes van vroeger spelen en tot de conclusie komen dat je echt beter in gamen bent geworden.
Dad heb ik net gedaan. Xenon II speelde ik vroeger altijd en dan kwam ik tot level 3 ofzo. Nu alle 5 de levels uitgespeelt en nog 1 van mijn 3 'continues' over. :s Maare merken jullie dat je beter bent geworden in gamen? Zoja waaraan? |
Citaat:
|
Ja merk ik wel als ik oude rts games speel (C&C 1, Red Alert 1, Dungeon Keeper 1 & 2), nu allemaal uitgespeeld dat lukte "vroeger" toen ze net uitwaren echt niet.
|
ik merk het als ik een tijd niet speel, eerst was ik met natural selection best goed, 2 maanden niet gespeeld en kon geen kill meer maken :S duurde wel even voor ik weer een beetje redelijk kon spelen
|
De meeste spelletjes van vroeger waren wat eenvoudiger.
|
jah dat boeit dus niet, kon je ze toen niet en nu wel uitspelen ben je beter geworden :)
edit: als je ze nu makkelijk uitspeeld oid dan ben je dus ook beter geworden natuurlijk |
Het zal wel.
|
vroeger kon ik veel minder goed engels, en deed ik maar wat.. vooral bij adventure games :p
nu snap ik wel wat er gezegt wordt |
Vroeger kwam ik met Alone In The Dark 3 nooit verder dan voorbij de cowboy in het begin. Ik probeer hem tevergeefs neer te knallen, ook al was het een spookverschijning :D
Een paar jaar later wist ik wel dat ik de saloon in kon duiken en zo verder kon komen in het spel. Met Need For Speed 1 had ik altijd de grootste moeite de wagen op de weg te houden wegens de gammele besturing. Nu gaat het me een stuk beter af. |
Ja, dat merk ik zeker. Vroeger vond ik de matches in Unreal Tournament enorm moeilijk, nu 0wn ik al die bots op godlike. :p
|
Ik heb het vooral met shooters, dit komt vooral door het vele oefenen. ik speel vrij veel CS dus na een tijdje ontwikkel je je reflexen gewoon (en weet je bter hoe en waar je meot knallen).
sport of race spellen kan ik gewoon of niet;P dat verbeterd/verslechterd niet echt |
ik speelde vroeger altijd Super Mario op dde game-boy waar ik nooit echt ver mee kwam, ik trok dat ding laatst weer uti de kast en ik speelde het in 1 keer uit (ok, ben 4 keer doodgegaan, maar dat telt niet met 60 levens :cool: )
|
Met Shadowgate op de NES kwam ik 12 jaar geleden niet verder dan de draak. Dan wilde ik al die items pakken en werd ik verbrand, want mijn schild kon maar 3 vuurstralen aan.
Heb het onlangs weer gespeeld en het valt op hoe duidelijk sommige dingen zijn. Zoals het feit dat de kamer voor de draak een ijskoude kamer is, zodat je gewoon steeds heen en weer moest lopen zodat je schild weer 3 klappen op kon vangen. Vooral het feit dat ik nu beter engels kan helpt me daarin. Maar met andere dingen, zoals Megaman 2 (of was het 3?) kwam ik niet voorbij een bepaald level, maar nu speel ik dat in een zucht uit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Spelletjes van vroeger spelen en merken hoe ongelooflijk slecht de meeste spellen van tegenwoordig zijn (n)
|
Donkey Kong met Mario op de gameboy was mijn eerste game.
Ik kon niet door de tweede wereld heen komen, later bleeft ik hangen in de achtste, en weer een tijd later heb ik mijn revenche gehaalt door het uit te spelen. Deze ontwikkelingen gingen echt over een paar jaar, laten we zeggen een stuk of 5. En eerst wist ik trouwens ook niet wat "save" betekende. |
jah mafia eerste keer alles paar keer overnieuw doen maand later kwam ik overhal moeiteloos door heen:P
|
Vooral schietspelen zie ik dat duidelijk.
Maar aan de andere kant vind ik Doom nu vrij irritant spelen als ik niet de 3-d emulator aan heb zodat ik kan mikken :s maar bij Mario en Sonic spellen merk ik het niet zo sterk, daar was ik altijd al goed in :P |
vroeger had ik Bladerunner uitgespeeld... toen ik dat vorig jaar weer probeerde zat ik ergens helemaal vast en had ik het opgegeven :o
|
Citaat:
|
ja wanneer je nu doom 1 & 2 speelt en je het strafen meer gebruikt dan vroeger merk je wel hoeveel beter je bent geworden
en die tegenstanders in doom waren laaaaaaaaangzaaam |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:27. |