![]() |
flikken
ken je flikken die belgische
politieserie die is echt gaaf elke dinsdag avond half 9 savonds ned2 en vrijdag zqaterdag en zondag om kwarty over tien op den bels |
Ja, Flikken is inderdaad gaaf! :cool:
|
ik heb alkle banden van deel 1 en 2 van de week ook deel 3 kopen
|
't zijn helaas herhalingen van afleveringen die ik al gezien heb...wel jammer. Hopelijk komen er weer eens nieuwe.
|
Citaat:
Ik vind die oude opzich nog wel leuk om te kijken want ik vind dit een leuker team dan in die nieuwe afleveringen. |
het si niet zeker of e rnog nieuwe komen maar als e noiewe komen komen er 3 nieuuwe reeksen
|
Ik hou niet zo van Nederlandstalige 'drama' series, alles komt zo ontzettend nep over.
|
Ik ben echt een 'Flikken'-fan. Ik heb de erste drie reeksen ook op video, in de verzamelbox. Natuurlijk volg ik de herhalingen op Nederland 2 en zit ik klaar als serie 6 begint op TV 1. Dat zal dan de laatste serie zijn en daarin zullen Britt en Van Lancker getrouwd zijn! Ow ja, mijn favoriet is Wilfried Pasmans! :cool:
|
Ik vind het een erg gave serie, een van de weinige Nederlandstalige denk ik. Maar het is dan ook een Belgische serie, en 9 van de 10 keer vind ik die beter dan de Nederlandse <3.
Jammer dat het nu alleen maar herhalingen zijn, maar ik sluit me aan bij Daantje_0705; dat team was echt veel leuker (Y). |
JOOOAAAAAAAAHHHHHHHH flikken is leuk :)
oke oke, ik overdrijf.. :P maaaaaaaaaar het is wel leuk :) toevallig, toen k net dit berichtje las kwam er net een reclame over flikken op tv :) (nuhhuu tis dinsdag...) beetje jammer dat er niet zoveel mooie jonges in spelen.. :( |
ik kijk het ook wel eens. Vind het wel een goede serie (y)
|
Pasmans is :cool:
Ik heb me kapot gelachen toen ik hem in een andere serie zag spelen, waar hij een ruige rocker speelde, zo'n harley davidson gast met leren jasjes en lang haar enzo, wat een contrast :D |
Citaat:
|
Wha, vond er nooit zo veel aan, maar sinds ik besmet ben geraakt moet ik toe geven dat het wel een leuke serie is..
"moet het elke disdagavond kijken bij me vriendin thuis" (naja, kan wel andere kant op kijken maar dat begint ook te vervelen toch ?!?) |
Citaat:
Maar tis echt een te gekke serie! Beetje de Belgische Baantjer... Van de site: 10/05/04 - Heruitzendingen Flikken vanaf 4 juni Citaat:
|
Flikken heerscht!!!! :D
briljante acteurs, goeie verhalen , spannende stukken, goeie grappen :D (y) echt toffe serie |
Leuk man! Flikken is even goed als de Engelse detectives en de Duitse krimi's, kunnen Nederlanders nog wat van leren!
|
Nog nooit gezien, maar het schijnt vrij leuk te zijn.
|
de nieuwe reeks komt begin september ...
:D eeinndelijk :d nou zijn het allemaal herhalingen :( wat ook wel een leuke serie is : ZONE STAD dat loopt nu op VTM (ook belgisch natuurlijk) ... en ook herhalingen ... zit trouwens ook een knappe gast in :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ow ja ... had ik even niet aan gedacht
sorry ! |
Ja, een leuke serie. Ik kijk het ook altijd op TV1. Ik kijk nu ook die herhalingen weer. En straks natuurlijk de nieuwe serie 6.
|
Ik ken ze bijna allemaal, echt een heel erg leuke serie. :) Ben ook al fan vanaf het begin. Maar ik moet toegeven dat ik de teams van sezizoen 1,2 en 3 leuker vond dan die nu zijn. Kris vond ik niet zo leuk, maar tis zooo jammer dan Vanneste en Sel opgehouden zijn. Voor wie het nog wat zegt..
|
Citaat:
|
Pasmans is gay! Andrea (britt) is lekker! Ann Ceurvels ook! Maar Pasmans is gay!
|
Citaat:
|
Tony was lekker :bloos:
> laatste aflevering op NED2 gisteravond >> zondag 21:10 VRT1 >> nieuwe afleveringen << :) (y) |
Citaat:
Ik geloof dat op de VRT net serie 3 afgelopen is met die aflevering van zondag. Toch? |
Whaha ik geef toe het is een leuke serie beter dan die nederlandse shit, maar ZO geweldig is het tog ook niet :confused:
|
^_^ ik vind van wel :p Een van de beste series ooit (nothing beats Stille Waters (y) ).
Citaat:
Ik heb NED2 even gemaild of ze nu die laatste 3 afleveringen van Spangen uit zouden gaan zenden, maar ze nemen er nog wat op en die hoeven we dit jaar niet meer te verwachten. Die kuttekoppen gaan weer Flikken herhalen vanaf een ander seizoen (n) |
Weet iemand wanneer er weer nieuwe afleveringen straten van deze geweldige tv-serie!? Gisteren zijn op TV1 Britt en Johan getrouwd..was dat de nieuwste aflevering tot nu toe?
|
Op tvgids.nl staat bij de aflevering van gister:
Het team gaat verbeten op zoek naar de moordenaar van Stéphanie, maar haar vader blijft spoorloos en haar roeitrainer houdt hardnekkig vol dat hij onschuldig is. De eerste doorbraak komt er na een bekentenis van Jean-Claude Maes. Dat is toch geen nieuwe aflevering...? :o |
Citaat:
|
Ik vind die Robert Nieuwman best wel creepy. :o
|
Citaat:
Boudewijn de Groot is überhaupt niet creepy. |
Citaat:
Ik hoop dat serie 7 er snel aankomt. En dat die ene griet die er vorig seizoen in kwam erin blijft (y) Zij is echt super. |
Ik ben ook een groot flikken fan, en kijk daarom ook vaak op de belgische flikken site, dus vandaar dat ik dit ff wil zeggen.
De zevende reeks komt vanaf 4 september op belgie , en die gene die er de vorige reeks bij kwam (Lieselot Winter) gaat er nu al weer uit, net als Boudewijn de Groot, en Andrea Croonenberg (Britt) gaat er halverwege deze reeks uit. |
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Op 4 september begint serie 7!
|
Hoe komen jullie aan die info? [spoilertje] was handig geweest MCdH.
|
Citaat:
http://www.flikken.com/ Onder 'Nieuws' > 'Nieuwsarchief' > '30-07: Leegloop bij Flikken'. Anders linken ging helaas niet. |
Ik vond Boudewijn de Groot wel cool eigenlijk. Maar wanneer wordt het nou in NL uitgezonden, ik heb het idee dat ik het steeds net mis. :s
|
Citaat:
|
Ik erger mij aan Flikken omdat ik vind dat het zo geacteerd overkomt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:43. |