![]() |
Everybody's Fool
Heey,
Ik hoop dat er hier iemand is die me kan/wil helpen. Ik ben namelijk op zoek naar een plaatje of uit van een stukje uit de clip Everybody's Fool van Evanescence. Het gaat om het stukje dat de zangeres voor de spiegel staat en probeert om te "lachen". Ik heb al gezocht op de site van Evanescence en via google, maar kan het niet vinden. Iemand die kan helpen? :bloos: Kus, Sas |
beter laat dan nooit
*het schopje* |
|
And again, Carn saves the day.
|
Someone should pay me for these kind of things.
|
Je moet naar www.evan-whisper.com gaan en daar naar foto's. Daar staan allemaal screen-taps ofzo van everybody's fool. Good luck!
|
Citaat:
|
gewoon naar www.evanescence.com
daar kun je de clip bekijken en maar beginnen met knippen en plakken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar is er een link tussen jou en Judelientje? |
Citaat:
Bedankt! :) |
Citaat:
|
Citaat:
Bedankt. |
Citaat:
|
Citaat:
wat vind jij van de nieuwe cure? |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zjoerd, je bent een held (y) :D
|
echt.
Vraag voor werkstuk: hoe maak je zoveel mogelijk gebruik van vooroordelen? antwoord: evanescence biedt uitkomst. |
Volgens mij probeert ze juist niet te lachen. (als ik zo die plaatjes zie) :|
|
judelientje (L)(L)(L)
|
Citaat:
|
Citaat:
'het is cool om vroeger een pestpaaltje geweest te zijn' en ook die 'ik ben anders, en daarom wordt ik gehaat' of het evanesence voorbeeld: het overdrijven van reacties van andere mensen, het gebruiken van quasi-depressiviteit onder tegenwoordige (alto)pubers etc. |
Stelletje huppelguthjes!
|
Ze drijven volgens mij voornamelijk spot met commercie, al vind ik zelf de clip te commercieel. Niet zo goed van ze gedaan.
Maar ik ga voor de muziek en de teksten zijn meestal geweldig :D! |
Citaat:
O Friso you're so fucking damn right (y) <3 |
het is gewoon een hele doelgroep,
'depressieve pubers'.. en daar maken bands als evanescence gebruik van of je het goede muziek vind of niet verschilt, ik vind er niets aan en vind het nep, maarja ieder zn eigen meug. |
Ik vind de clip van evanescence juist wel heel goed. Misschien komt het doordat er ongeveer enzelfde clip van britney spears in de omloop is en ik die gewoon echt bagger vind. Echt poep gewoon, maar daar ga ik verder niet op in. Deze clip van evanscence vind ik aan de ene kan subtieler, niet meteen zelfmoord en mooier. Dat stukje dat ze zo 'gemaakt' moet lachen vind ik echt heel erg goed gedaan.
@Simoen; misschien is de clip idd wel een beetje commercieel, maar ik zie er juist de spot wel van in. Het is redelijk ironisch naar mijn mening ookal is het misschien helemaal zo niet bedoeld. |
Citaat:
"Hey jongens, zullen we even depressieve pubers misbruiken zodat ze onze muziek kopen" Ik denk dat de elementen waardoor dit soort bands "gehaat" worden vaker geforceerd zijn door een platenmaatschappij met een dure marketing campagne dan door de band zelf. imho. |
dat denk ik niet, dat wéét ik
zeker en vast (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
He mensen jullie slaan nu wel een beetje door he. :nono: Ik denk dat de muziek zo traumatisch is (de muziek was al zo depri voordat ze uberhaupt een platencontract hadden), omdat die mensen nogal een kut jeugd gehad hebben. Dit is gewoon een vette uitlaatklep voor ze! :o
I respect them and i love them. Wanneer komt die nieuwe cd uit :mad: |
Citaat:
Geld is dan ook heel aantrekkelijk :) |
Citaat:
|
Ik weet dat Amy's zusje is overleden waar zij bij stond, door een stom ongeluk ofzo. Lijkt me toch traumatisch zat. En aangezien zij de meeste teksten schrijft.... je begrijpt het ;)
|
Ik wil hier niet Evanescencachtig gaan doen, maar het is wel zo dat die zangeres die teksten geschreven heeft toen ze 16 of zo was... Niet dat ze zo goed zijn, maar er zit wel een oprecht gevoel achter dan, toch...
|
het grootste deel van de cd en de nummers die voor de cd zijn opgenomen heeft ze idd voor haar 16e geschreven en uiteindelijk samen met de lead - gitarist er nummers van gemaakt.
Ik blijf ze ook goed vinden de cd bevat geen nummer wat ik echt als slecht zou kunnen bestempelen. Dat de teksten soms wat oppevlakkig zijn vind ik niet erg het interessante gedoe van tegenwoordig vind ik vele malen erger. |
-is eens met stevill-
|
Mag ik zeggen dat ik AMy maar een slechte zangeres vind. Besides, zo depressief is die muziek ook weer niet mensen. Als iets niet vrolijk is uit de top 40, dan wordt het meteen depressief genoemd :( Er is toh wel een verschil tussen niet vrolijk en zwaar depressief.
|
Citaat:
:s onderbouw uw mening (en aub niet die live niet waar kunnen maken bullshit gezien iedere band slechte optredens geven kan) |
Dit wil ik horen!
|
evanescence rulezzzzzzzzzz :D maar ja dat vinden andere mensen niet. maar goed dat smaken verschillen toch.
het beste nummer van hun vind ik farther away :d:d:d |
Citaat:
|
ik vind Amy eigenlijk een best-wel-goeie zangeres. Ik heb de band nu 2 keer live gezien en dat mens staat gewoon als een gek op het podium. Who gives a fuck als je er dan een nootje naast zit, als je naar Within Temptation of The Gathering kijkt, dan kijk je (vergelijkend) naar 2 zangeressen die een beetje voor de microfoon staan te zingen. Zolang die griet van Evanescence op haar aars zit zingt ze als een (Y). Kloar.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:45. |