![]() |
schaamhaar scheren
ik heb een vraag
hoe scheren je je schaamhaar. bij mij lukt da wel maar hoe scheerje die haar bij je balzakje mij lukt da niet dan snij ik me meestal. wie weet hoe da moet. antwoord please snel. |
ik scheer het niet, alleen af en toe wat bij houde
en ik zou niet weten hoe je het haar bij je balzak moet scheren kzou het ook nie doen want de kans is groot dat je erdoor scheert |
:s Pijnlijk :| je zou maar in jezelf snijden
|
Citaat:
nujah, ik neem aan dat je gewoon alles zo strak mogelijk moet trekken? Dan moet het toch vanzelf gaan? succes :p |
Gewoon de tondeuse eroverheen ;) Neh ik zou het hoogstens bijhouden... Ik ben dan ook niet zo'n gladde.
|
Citaat:
|
Citaat:
maarreee in de BO! (break out) van deze week werd die vraag ook gesteld... :) (dacht ik) kan ut antwoord wel x overtypen ;) |
ontharingscreme kopen en dan zo'n special plastic mesje erbij halen....werkt wel maar is wel ff werk....
|
Ik zou er ontharingscreme voor gebruiken in plaats van een mesje, dan snij je je tenminste niet. Ik gebruik zelf ook ontharingscreme voor plekken die moeilijk strak te trekken zijn :). Wel goed oppassen dat er geen creme in je anus komt, en altijd alleen creme voor binikilijn/gezicht gebruiken.
|
schaamhaar ok.. maar hoesow zal jeje balzak scheren zoveel haar zit daar ook weer niet.. in ieder geval niet genoeg om het weg tehalen.. beetje haar vind ik mooi daar (van mezelf dan :D )
|
Idd, straktrekken en vooral niet tegen de haartjes in. Dan blijft het haken en trek je de huid dubbel waardoor je er snel in snijdt.
Maar een gladde balzak is wel lekker. De rest scheer ik niet maar hou ik alleen kort |
heb je een date? :p
Iig strak trekken, en veel scheergel |
Citaat:
succes iig! |
Citaat:
Ben als de dood dat ik mn mach3 dr dwars doorheen trek :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:34. |