![]() |
[BROWSER] Mozilla FireFox
Hallo iedereen,
Ik heb zojuist Mozilla FireFox gedownload, en ik vind dit een hele goede browser. Zijn er hier mensen die deze browser ook gebruiken? Zo ja, wat vind je ervan? Greetz, bezorghoer. BTW: Weet iemand hoe je ervoor zorgt dat de "custom icons" van de websites gedisabled worden? Ik vind dit namelijk erg irritand. Ik bedoel met custom icons de icoontjes die links van de url staan. |
Er zijn verschillende topics over Firefox, en veel gebruiken het (waaronder ik :p).
Verder is dat niet uit te zetten, en ik vind het fijn :p |
lol ja, deze discussies zijn er wel zon beetje allemaal geweest...
|
Zoals al gezegd is zijn er best veel mensen die Mozilla Firefox gebruiken. En wat ze ervan vinden? Ze zouden het niet gebruiken als het kut zou zijn lijkt mij.
Offtopic: Dit is overigens al tig keer besproken hier op het forum, dus gebruik de zoekfunctie. Dit soort discussies kunnen binnenkort waarschijnlijk gevoerd worden in het centrale browsers topic, als Enlightenment me een keer terug pm't :mad::D. Manuzhai heeft al aangegeven dat hij het een goed initatief vond, dus ik denk dat Enlightenment ook wel instemt. |
Volgens mij kan je het beter in dit topic over Firefox hebben zolang er nog geen centraal topic is.
Verder kun je favicons uitzetten door de volgende twee opties aan te passen in about:config: Code:
browser.chrome.site_icons = false |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25. |