![]() |
Pink Floyd, vertel jullie ervaring!
Hee, 't zal vast al langsgeweest zijn, maar ik zie het hier niet. Ik vroeg me af wat de ervaring was van mensen die pink floyd luisteren, waar zij aan denken als ze het luisteren, en wat het betekend voor hun... Voor mij is pink floyd (met daarnaast natuurlijk nog veel meer muziek) een ware verslaving... ik elke stemming kan ik het luisteren, en de teksten spreken mij zeer aan. Ik vroeg me sowieso wel af hoeveel mensen eigenlijk hier naar pink floyd luisteren...! Nu ben ik trouwens ook weer wat naar the beatles aan het luisteren, ook altijd leuk...
|
Pink Floyd heerst bij tijd en wijle wel ja.
|
Citaat:
|
K ben vooral verslaaft aan P.U.L.S.E. dubbel cd en de Videoband :cool: :D
|
Citaat:
atom heart mother, ook zo geweldig mooi... |
dark side of the moon is gewoon geniaal, word ik gewoon geheel door meegesleept
verders meer losse nummers die ik leuk vind: see emily play, arnold layne, what do you want from me wat ik nooit begrepen heb is wat mensen zo leuk vinden aan "the wall" wel vet dat ze bij live @ pompei gewoon een jankende hond een blues laten zingen :P |
"een ware verslaving", ik hou het bij cocaine
pink floyd, saaie uitsloverij,.....naar mijn mening. |
Citaat:
|
The Wall
geweldige muziek om jezelf wat bij aan te doen. |
Citaat:
Pink floyd saaie uitsloverij? mening, ik vind van niet... |
Citaat:
Ik vind Wish You Were Here de coolste maar ik ken niet zoveel cd's. Dark Side of the Moon had ik 'ns gehoord maar die vond ik echt een beetje stom? Misschien moet het groeien oid. |
Citaat:
|
Citaat:
Kan er niet veel over zeggen dan dat het vette shit is, en ik heb verder ook geen zin om dat te onderbouwen :p |
Het zijn gewoon virtuozen,allemaal.
Kijk maar naar het pulse concert: Toetsenisten , Drummer , Bassist , percussionist, gitaristen en natuurlijk David Gilmour dat is gewoon een artiest. |
Ik kan het wel waarderen op zijn tijd.
Maar verslaving. Nehh. |
pink floyd, geweldig :)
|
Pink Floyd is muziek zoals muziek bedoeld is (: Ervaring ? Nja m'n pa luisterde het vroeger veel en ik dus ook, sinds een paar jaar weet ik wat ze eigenlijk zijn. Ken het meeste werk wel, heb nu echter alleen Umma Gumma op plaat en zo'n oude sessie op CD.
|
Geniaal, vooral Dark side of the moon, met name dat intro. :)
|
Citaat:
|
Bij tijd en wijlen leuk om naar te luisteren, wel een beetje overgewaardeerde band
|
Vind the division bell een leuk album, de rest spreekt me niet echt aan.
|
Citaat:
|
Citaat:
de tijd (eind 70 begin 80), ik denk dat die periode gewoon een invloedrijke periode was. het album heeft een depressieve ondertoon en moet eigenlijk gezien worden met de film tegelijk. ik vind het een zeer uitgekiende en goed gebalanceerd album. |
Citaat:
geef mij maar heup schuddende melodieen of a-melodisch raggen. |
geweldige muziek, met name dark side of the moon en The Wall DVD, die is gewoon erg vet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het doet me geen bal, antieke muziek...
|
Ik luister vooral naar PULSE en WISH YOU WERE HERE. Geweldige muziek.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je ziet het allemaal niet zo helder meer, logisch ook met zo een kapsel. |
Citaat:
|
Citaat:
Als ik mezelf ga verhangen dan laat ik natuurlijk "goodbye cruel world" wel op repeat staan he. En niet alleen The Wall is stoerrrr. De rest ook, duh! |
Citaat:
|
Wat doen al die koeien hier?
|
Citaat:
daarom moet ik je verstand ook maar niet te veel plagen, want dat houd je niet bij. je komt over als een triviale straatjunk, een recalcitrant zeikerdje. |
mensen niet zo zeuren op elkaar, het ging over pink floyd.
|
weet iemand hier eigenlijk hoe het met good old syd barret gaat?
|
animals :cool:
ha ha charade you are |
Citaat:
|
Citaat:
Nah, het gaat er om ik verhekel dat soort suicidale post meestal. Maar ja, als jij dat wil :p |
Citaat:
jou attitude is van het lage soort. |
bladiebladiebla, lekker boeiend allemaal
|
Floyd....geweldig!
Hoe je zoveel emoties in je muziek kan verwerken is voor mij een raadsel. Neem nou ' Hey You' of 'Sorrow'. En blijf eens ontopic, kleuters.... |
Pulse is trouwens gewoon een verzamelen cd he, voor de mensen die zeggen: pulse is een goed album. Dat is dus het beste van elk album...! maar daarom niet minder goed natuurlijk...
|
Gasten, jullie zijn allemaal kansloos.
Ratsja, jouw teksten zijn idd volgegooid met mooie woorden die je zelf nauwelijks begrijpt. Gary Craptalk, jij zet je zelf ook weer behoorlijk voor lul met je poezie-gelul, 'moeilijke woorden' hebben namelijk niks met poezie te maken, en ik snap niet waarom je dat steeds erbij betrekt. :confused: En jullie beiden: En het is 'jouW', niet 'jou'. En nu weer over Pink Floyd. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:37. |