![]() |
waarom
waarom heb je eerst altijd de grootst mogelijke moeite om een leuke jongen te vinden en kan je vervolgens niet kiezen tussen drie jongens.
waarom heb ik eerst een jaar geen seks en dan binnen een half jaar met 4 verschillende jongens. ik weet dat seks seks aantrekt. wanneer je met iemand zoent stoot je andere feromonen uit en wordt je minder weerstaanbaar, maar toch. het overspoelt me nu een beetje..... hebben meer mensen last van dit verschijnsel? |
Dat waarom kan jij alleen beantwoorden.
Als je ermee zit stop er dan mee, zo makkelijk is het. Waarom seks met 4 verschillende jongen en niet gewoon met een jongen waar je op gevallen bent? |
herkenbaar. of er komt niets of ineens allemaal tegelijk. gheh.
en dan zit je met 'n luxeprobleem waarbij je vaak verkeerd kiest dus beter niet kan kiezen, maar omdat je dat ook weer brak vind kies je meestal toch. (wat vaak dan idd de verkeerde keuze is waardoor je 't na een aantal maanden/weken al weer gezien hebt en de persoon in kwestie moet dumpen en kwetsen.) leuke shizzle altijd. |
Citaat:
|
tsja, dat soort dingen gebeuren. het is absoluut niet omdat ik een slet ben die met de 1e de beste jongen gaat rollebollen, er zit bij allemaal een logisch verhaal achter. Ik weet idd ook niet wat ik precies wil, maar ben vooral ook benieuwd of ik de enige ben waarbij dit gebeurd.
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet lullig bedoeld. |
Citaat:
neej 3 van de 4 kennen elkaar ook redelijk goed en nu loopt het voor mijn gevoel een beetje uit de hand, voor ik het weet ben ik de slet... maar gelukkig is cHaOs er nog die het begrijpt :cool: |
Citaat:
voor je 't weet heb je idd tijdens je relatie met één van hen stiekem met 2 anderen geneukt en heb je ze tegen elkaar uitgespeeld en meer van dat soort slander. (y) |
Citaat:
Ik zeg alleen dat je best wel voor slet uitgemaakt kan worden omdat je het met 4 jongens doet, niet lullig bedoeld maar ik weet hoe jongens denken, de meeste dan. :o |
misschien ben je niet aan een vaste relatie toe?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
herkenbaar, je bent niet de enige iig :] weet ook niet echt hoe het precies komt, maar ik gok dat voor een groot deel met uitstraling te maken heeft. En de zomer.
|
ik heb dr ook last van. Heel het jaar geen gozer achter me aan (nouja mn ex tot het uitging) en nu opeens 4 gozers. Maar nu richt ik mn aandacht op 1 gozer die ik best wel leuk vind. Maar mijn raad aan jou is gewoon nix met die kerels utspoken verder als je sze toch niet leuk vind
|
Hier ook herkenbaar... Maarja is niks aan te doen, gewoon degene kiezen die je het leukste vindt.. Alhoewel dat in zo'n situatie niet altijd even makkelijk is
|
humm. sommige mensen hebben misschien nu al een beetje de verkeerde indruk van mij. Ik ben nooit vreemd gegaan en ben tegen die jongens allemaal eerlijk geweest zodra er een ander in het spel was waar ik wat voor voelde, maar snap het nog steeds niet. Het heeft denk ik idd ook met de zomer te maken.....
ik heb nu 'gewoon' een relatie met 1 jongen, maar dat is allemaal nog pril en dus niet helemaal zorgenvrij :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:36. |