![]() |
portemonnee
Hoi, wat voor een portemonnee hebben jullie?
|
Citaat:
ik heb een grote waar brievjes ongevouwen ingaan met een grote zak met rits voor al mijn geld. veel pasjes. hij is blauw met groene zee kleuren met mooie vissen in hologram |
een leren..! die in de was is geweest en nu is die helemaal gekreukeld :(
|
een paarse met veel loze muntjes erin
|
een kleine, want dat is handig met uitgaan. maar wel waar pasjes inpassen.
en hijs knaloranje. en van de hema. |
een groene van de h&m die niet meer goed sluit
|
het enige echte ajax portomonee die je bij de ajax rekening kreeg..haha heb g1 geld voor een portomonaie maar deze van ajax is geweldig en gratis :bloos:
|
ik een groenbruine met gespen en ruitjes en hij past niet in mijn bilzak.
erin zit: geld pinpas rijbewijs identiteitsbewijs schoolpas ohra kaart bonuskaart videoland pasje kaartjes van taxibedrijven klantenkaarten van coole winkels herhalingsrecepten van de doc buskaart muntjes van clubs uhm en nog meer dingen denk ik |
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: OMG ik kom er net achter dat de Kantine is omgedoopt tot Het Terras :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
en ik heb een zwarte leren portemonnee met een beige randje van de Bijenkorf en ik heb er 2 bankpasjes een biebpasje een FBTOpasje en een schoolpasje in , voor de rest een IDkaart en wat kleingeld en een paar pasfoto's, de meeste van mezelf |
Citaat:
ik heb ook nog van 2 biebs pasjes en een sleutel van mijn beste vriendins huis |
Citaat:
Ik heb gewoon een portomonnee van de markt. Niets bijzonders, als er maar veel in past; ik ben een enorme verzamelaar.. Kleingeld, bonnetjes, pasjes (ik heb zelfs mijn schoolpasjes uit de brugklas nog in mijn porto zitten), adreskaartjes, name it. Hij is van spijkerstof en er staat een draak op :o |
mm 'n een of ander grijs-groen ding met veeeeel tr00p er in
en een licht grijze met een tof te dik konijn er op waar alleen m'n huissluitel aan vast zit. |
ik heb een zwarte leren en daarin zit op het moment vrij veel geld en een heel archief aan bonnetjes,folder,pasjes en andere crap die ik altijd maar in mijn portomonnee duw en er vervolgens nooit meer uithaal
|
Citaat:
als je je prot kwijt raakt kunnen ze achterhalen waar je woont, en doei gaat je playstation sjees, dat je moeder je dat niet verteld heeft , moet ik het weer doen :nono: |
ik heb ene hele kleine van de h&m, een roze met zwarte sterretjes.. heel erg handig, want er zit zo'n gespje (?) aan, waarmee je het zo aan je broek kunt hangen :o
En ik heb ook een invito portemonnee, van de kerstman gehad, afkomstig van invito.. die is alleen zo lomp groot :rolleyes: |
Citaat:
alsof ik een adres in m'n sleutelportemonnee heb zitten en alle sleutels die ik gewoon los had ben ik kwijt geraakt :D |
+ playstation is voor mietjes *aait snes*
|
Ik heb zwarte leren ik heb het al heel lang maar het stinkt nog steeds naar leer
met pinpas, cjp pas, collegekaart, troepjes, papiertjes, en geld. |
mijne is zwart van Volcom en hangt aan een ketting
|
Ik heb een zwarte gul porto die ik al 4 jaar heb :cool:
|
zwarte met 'n De Hardheid Sticker erop met erin;
* pinpas. * verlopen bibliotheek pasje. * verzekeringspasje. * donor codicil. * id kaart. * procesverbaal v.d. RET (stuk of 5.) * oud concertkaartje real mckenzies 1.2.02 * id pasje biltse duinen. * pasfoteaux van ex-vriendinnetjes en ander tuig. * kleingeld. * bonnetjes. * muntje van Parkhoff jeuj. |
ein burberry
|
een zwarte leren knip
|
Citaat:
|
eentje uit guatemala die trouwens half kapot is
|
Ik heb een zwarte met een rood randje van de hema. Hij kan aan twee kanten open voor pasjes en een ritsje voor geld. Passen fijn veel pasjes in, heb alleen geen flauw idee wat ik er allemaal in heb zitten, in ieder geval pinpassen, ov en filmclubpas.
|
Een Zwarte van Ripcurl, met een blauw geborduurd bloemetje voorop. En natuurlijk een bolletjes ketting eraanvast.
|
ik heb een rode van pucca, met ook nog katjes erop.
|
Zwarte kipling . Gekregen toen ik 12 werd ofzo. Zitten pasjes, toep, geld, buskaarten etc in.
|
een grijze met zo'n beest erop van de bijenkorf. En er zitten twee stickers op en een hele zooi kaartjes en mn collegepas en mn pinpas en mn betaalding voor school.
|
Citaat:
|
leer maar hijs zo goed al kapot.
|
ik heb een bruine en van binnen lichtbruin. hij s alleen aan vervanging toe.
maar ik kan er maar geen afscheid van nemen :( |
Een lelijke. :(
|
Een roze van de Hema (kinderportemonnees :o ) met hartjes en bloemetjes in lieve kleuren erop. Niet praktisch, wel leuk.
|
een donkerbruine, eiken achtig bruin. heel mooi :D
|
Geen, ik doe mijn geld altijd los in mijn tas of broekzak
|
Een simpele zwarte. Gewoon standaard, maar wel heel handig. (goh)
|
een blauwe lak portemonnee
|
een oude leren uit elkaar vallende van mn pa
|
Een stoffen hippie portemonnee,waar teveel briefjes inzitten en bijna nooit geld.
|
Donkerblauw met rode suede strepen. Hij is echt te groot maar er moet dan ook veel rotzooi in passen.
|
Ik een gifgroene, uit griekenland, zitten foto's in [ja ik ben zo'n meisje -_-] ,bankpasje, biebpasje, CJPpas, schoolpasje, cocacolapas, en wat griekse shizzle van restaurants en o.v. kaartjes...
en natuurlijk geld^^ d'oh |
ik heb een bruine leren portomonnee van het alom bekende merk Radenska :cool:
en het lijkt net of ik big bucks heb maar stiekum zit er alleen maar troep in. |
Citaat:
|
Ik hebe r eentje die ik van m'n moeder heb gekregen, en hij valt helemaal uit elkaar..
Maar ik wil deze: http://www.creativewaredesigns.com/NewBMF.JPG |
ik heb een roze oilily :cool:
|
Witte leren van Claudio Ferrici
|
hele grote rode lak portemonnee
normale zwarte leren portemonnee er zitten een hoop pasjes in, geld en foto's van mijn kinderen |
ik heb een fraitag portomonee, veel te duur maar ik moest m hebben, rood/zwart/grijs
en eigenlijk is ie nog best practisch |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |