![]() |
paarse fiets
Mijn eigen fiets is bruin/zwart maar nu is mn wiel kapot en moet ik voorlopig op mn moeders fiets.
Het probleem is echter dat mn moeder een paarse citybike heeft en ik geen enkele outfit heb die daar bij past. wat moet ik doen :confused: |
je afvragen waarom je je er uberhaupt druk om maakt. (y)
|
Gaan lopen.
|
jij wil nog vlug even een ban voordat je op vakantie gaat of niet? :) :p
|
Lopen is geen optie en ik heb al heel lang over de kwestie nagedacht.
En een ban is ook niet het doel dat ik voor ogen had. Ik ben gewoon benieuwd of ik de enige ben hier die wel eens met zo'n soort probleem te maken heeft gehad. |
Ik ken je probleem Otis. Ik heb daarom mijn fiets in regenboogkleuren geverfd. hihihihihi :p :p :o :o
|
Citaat:
|
leen een fiets bij het station..?
|
Citaat:
Ik zou het op prijs stellen als je dit zou proberen te respecteren. :) |
Citaat:
|
Citaat:
ow andere oplossing: ga met de taxi |
dat heeft hier inderdaad nix mee te maken.
en de taxi is ook geen optie |
Citaat:
|
zorg je dat je fan word van prince..purple rain etc...dan passen je kleren niet bij de fiets maar dan heeft je fiets een iets diepere betekenis:D
want dan past ie bij je muzieksmaak.. daaar is over naged8 :cool: :cool: |
Otie, je bent zo gek als een deur dat je je om zoiets nutteloos druk maakt :D :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik heb een blauw met gele fiets, opzich wel gangbare kleuren. maar als ik met mijn donkergroene pumps uit onze mintmetalicgroene auto stap voel ik dat ik voor lul sta voor de godganse wereld. |
aha..jah heb al zijn cd's
nou dan is je probleem nu tog opgelost of was de oplossing niet goed genoeg?!?! |
Citaat:
En Otie, steel een groene fiets ergens |
Citaat:
|
"Hey, this stuff tastes like: 'bang! you're in the coma already!' "
He said it tastes like it and went in the coma already, it was unbelieveable! |
neee net niet goed genoeg...
En ik heb het idd, net zoals Noé zegt ook bij onze rode jeep , ik moet niet teveel rood aan doen als ik bij mn vader in de auto zit anders wordt het geheel gewoon echt té rood :( |
otis ik zie dat je goede music smaak hebt robert cray etc..hiervoor ga ik wel een goede kleur fiets voor je jatten en lever em bij je af..geef je bestelling maar op!!!!!
tjeuh staan erg leuke artiesten tussen op je fotobook..R-E-S-P-E-C-T!!!! |
Citaat:
|
:D hihihihi
(en nee verder heb ik niks te zeggen, sorry) ghehehee :p |
Citaat:
nee ik pas mn zonnebril er idd ook op aan. maar funkmasterflexio? ga je een groene fiets voor me jatten? dankjewel (y) |
tegen een kleine financiele donatie..benik tot veel in staat.......
|
Citaat:
|
Peaceflower-communiceerbeer-Anthoras-Ilsch-Dr0_ol-Arox-Luckyleo-foefighter-forever-<*)_><-Farin-Childofthenight-Stranger-Kenjirro-Lionheart-Greymaze
wie moet zich hier iets gaan afvragen? :rolleyes: |
Nou, je hebt nu toch een donders goede reden om een nieuwe outfit te gaan scoren?
|
Citaat:
Ja :D daar dacht ik ook aan maar paars staat me niet en lila ofzo ook niet (n) schiet niet op dus :( |
otis je hebt toch wel een paar schoenen van de 27 die bij je fiets passen?!
|
nee (n)
maar ik had laatst geweldige suede 2ehandslaarsjes gezien en ik heb ze niet gekocht omdat ze donkerpaars waren. woaaaah nuttige informatie |
Kun je die bike niet overspuiten in een wat meer gangbare kleur dan? ;)
|
mag niet van mn moeder en het is maar tijdelijk hoor, maar toch .. :s
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:|
|
:cool:
|
Citaat:
|
Bel Harry Potter en vraag of je tijdelijk zijn onzichtbaarheids-mantel mag lenen :eek: :eek: (y) :cool: :eek: :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of hebben ze bij de halfords misschien Jasjes voor je fiets ofzo?? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ach misschien issie dan wel in de goede kleur :o |
Gadje, waarom gooi je 'm niet dicht? (zomaar vraagje)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00. |