![]() |
[Drivers]
Hey,
Vanochtend dacht ik: "laat ik black and white weer eens spelen", maar dat viel dus tegen. Het spel installeerde zonder problemen, maar zodra ik op spelen klik, opent hij het laden schermpje, dan is het spel geladen, sprint ie over naar het spel schermpje maar die springt dan gelijk weer weg, en dus kan ik het spel niet spelen :S Na een beetje research gedaan te hebben, denk ik het dat het ligt aan mn Voodoo 3 die misschien niet direct x 9 ondersteunt ofzo? Ik heb geprobeerd nieuwe drivers te zoeken, maar dat lukte niet echt :( Iemand enig idee of ik juist zit? En zo ja, misschien wel drivers voor me? Specs: Athlon XP 1800 Voodoo 3 3000 Windows 98 Thnx alvast *OEPS* vergeten na drivers nog wat in de titel te zetten :bloos: |
Nieuwe drivers wil niet zeggen dat het Direct X 9 kan ondersteunen volgens mij..
En je moet ook even kijken in welke mode jehet spel speelt (voor als je dat nog kunt aanpassen). Maar Windows 98 op een Athlon 1800... wat sonde |
Over windows '98....wordt eens tijd om wat anders te gebruiken ja....maar heeft geen haast :cool:
Over ondersteunen, vroeger, toen ik nog geen xp 1800 / direct x 9 had, kon ik het spel wel gewoon spelen.. |
echt nieuwe drivers voor voodoo 3 zijn er in ieder geval niet, omdat bedrijf 3dfx al tijdje niet meer bestaat als ik me niet vergis.
misschien oude directX gebruiken? :confused: |
Citaat:
oud OS, oude drivers en directx zou ik zeggen is het in ieder geval competible |
En als je nou eens de speciale update van black & white download voor je vodoo-kaart, Grimmetje?
|
dat zou een goed idee zijn, maar die links werken niet :(
|
Heb je hem wel legaal of ergens van internet gedownload. Toen ik hem van internet downloade kreeg ik ook een grijs scherm en daarna sprong ie weg. Nu heb ik gister een orginele versie gekocht en die doet het wel prima.
|
Hij is gewoon legaal, op een super trage laptop doet ie het ook gewoon.... :)
|
bovendien is b&w al heel oud dus heeft hij geen ondersteuning van directx 9 nodig maar zal een lagere versie like 7 ofzo ook al volstaan :)
hmmaar dat vraagt hij meestal al bij de instalatie... |
Heb je in die tussentijd nog een x je PC geformatteerd ofzo? Of kan dus alleen de mogelijkheid zijn dat je gewoon TE up to date bent?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:52. |