![]() |
[TK] Zwart spagetti shirtje met draak
Aangeboden: Zwart spagetti shirtje met een zilveren draak (zie foto) in de maat S.
Het shirtje is 95% polyester en 5% elastan. Hij is 1 of 2 keer gedragen dus echt zo goed als nieuw! 5 euro inclusief verzendkosten! Interesse? Laat je horen! http://static.marktplaats.nl/fotos/k...irts/41457.jpg |
ik hebd ie eens op de markt gekocht voor 15GULDEN
dus je bent er wel duur mee, nog duurder dan normale prijs :rolleyes: |
*censuur* en excuses :D
|
Als je hem wilt kun je toch vragen of elmo iets lager zou willen gaan zitten met de prijs, op deze manier reageren is gewoon kinderachtig
|
nou sorry hoor.... ik was gewoon verbaasd. en de meeste mensen zijn hier kinderachtig (kijk mijn topics es. das vaak pas "KINDERACHTIG").. waar je mee omgaat word je mee besmet....
|
Wat een kritiek, wat een kritiek :nono:
Reageer a.u.b. alleen als je geinteresseerd bent en inderdaad Teetee, over de prijs valt natuurlijk te onderhandelen :) Let op: de prijs is wel inclusief verzendkosten! |
excuses elmoo, like i said... t was de schrik....
|
Citaat:
|
vind je 4 euro te weinig? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Laat je je ook nog even horen als het niet doorgaat? Tnx :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Interesse? Reageer! :) |
dan up ik m speciaal voor jou :p
|
Nu in prijs verlaagd :D
|
zo eentje hangt ook nog ergens in mn kast. Jaaaaaaaren geleden gekocht, en die draak is al bijna niet meer zichtbaar :p
|
Citaat:
|
Iemand nog interesse? Het wordt mooi weer dus je kunt hem gelijk aan :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
die had ik ook en bij mij wassie ook helemaal vervaagd, had m in legergroen... maar er zit ook nog een verfhand op bij mij :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik zag alleen dat de prijs was verlaagd, en ik had wel zoiets van: "hoe laag is dat nu dan? :eek:" 5 euro lijkt me heel redelijk, maar ja... heb kleren in italie gekocht :o |
Citaat:
|
Hoe valt ie? Want ik heb eigenlijk wel een M nodig vrees ik, maar als hij groot valt.....
|
Citaat:
zelfde prijs (incl verzendkosten ook) pm me maar |
Citaat:
|
Ik heb hem in het wit..:o Alleen geen zin om er moeite voor te doen om hem op te sturen, kan hem net zo goed weggooien:o
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:21. |