![]() |
Kant-en-klare maaltijden van Iglo
Je kent ze vast wel, die diepvries maaltijden van Iglo. Je hebt ze voor 1 persoon, voor 2 personen (moet je zelf nog iets van rijst, aardappels of pasta bij doen). Ze zijn niet goedkoop, maar ik vind ze wel heel erg lekker. En ze zijn nog makkelijk te maken ook; je gooit alles in een pan, roert een paar keer, en klaar (y)
Ik heb de maaltijd met noodles, rundvlees reepjes, haricot verts gehad, en heb nu net de maaltijd met tortelini in tomaten-saus met haricot verts. Lekker :) (Zo lekker dat ik enorm op m'n tong beet daarnet... *brr*) Wat vinden jullie? En welke vinden jullie het lekkerst? |
Ik heb ze nog nooit gegeten, maar ik vind het er wel altijd lekker uizien.
|
Die tortelini is goddelijk :)
|
Ik heb ze wel eens gegeten, alleen die voor twee personen. Ik vind ze wel duur maar idd wel lekker. Ik vind die met rundvleesreepjes erg lekker en die met champignonsaus ook wel. Er zijn de laatste tijd alleen zoveel nieuwe bij gekomen, die heb ik nog niet geproefd.
|
ik ga voor de pasta met zalm en spinazie (y)
|
Wij hebben ook wel eens kant-en-klaar maaltijden thuis. Niet van de Iglo, maar van een ander merk. Meestal neemt mijn ma pasta's mee... babi pangang, saté met rijst, fu jong hai etc. allemaal erg lekker! :)(y)
|
Ik heb er nog nooit een op.
|
Citaat:
|
Die Iglo maaltijden zijn allemaal wel lekker, bijna net zo lekker als de stoommaaltijden van de ah :)
|
Nooit op, lijkt me ook niet zo lekker.
|
Citaat:
|
Ik ben te gierig voor kant-en-klaar dingen :P maar ze zien er wel lekker uit.
|
ik heb alleen de pasta met zalm gehad en die was inderdaad heel lekker :cool:
|
die met rijst, mini-maïsjes en kip gloof ik..
is een van de nieuwste, met lijpe reclame :D dies egt heeeell lkkr :P (y) |
Ik heb het nooit zo op kant en klaar maaltijden. Kun je net zo goed zelf doen. Behalve als je echt geen tijd of zin hebt, dan eet ik meestal een pizza. :)
|
Ik heb ze nog nooit gehad. Misschien eens een keertje proberen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus het argument 'zelf koken is lekkerder, want dan is het vers' gaat echt niet op. |
die met kip en pesto saus is erg lekker (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:28. |