![]() |
oke de topic titel zegt het al........ een roze polo'tje.... Wat vind je daarvan?
[...en als je nog meer dingen over polo's kwijt wil mag dat ook in deze topic...] |
Zie het bezwaar niet?
|
nou..ik heb er eerlijk gezegd nu één aan\
dus ja..imo mag het |
Nee, oppakken en 10 jaar cel geven die hap
:rolleyes: |
Ik dacht trouwens dat we dit topic al een keer hadden gehad
|
nee hoezo? :rolleyes:
waar slaat dit nu weer op, je mag toch zelf weten wat je aandoet ofnie? Flamez |
Ja.
|
mag dat? alles mag.. of ik het zou doen is wat anders :D
|
een roze polo mag best wel hoor...
van mij in ieder geval wel:) |
Nee, dan ben je homo.
|
:confused:
zie het nut van deze topic niet -->slotje |
Ja...mag wel
Ben wel lief :) |
Uit het Wetboek voor Nederlands burgerlijk recht, ik citeer:
Artikel 648m 5.10.2.2 Reg. Ontw. B.W. Het in het bezit hebben en/of dragen van een Roze (zoals omschreven in art. 5.10.2.1, 1e lid Reg Ontw. B.W.) Polo-kledingstuk is niet toegestaan volgens de Nederlandse wet. Het overtreden (zie artikel 5.10.2.8 3de lid Reg. Ontw. B.W.) van dit artikel kan bestraft worden met maximaal tien jaren cel. |
we gaan in hogerberoep...:rolleyes:
|
uhh tja doe je best zou k zeggen...kvinnet zelf egt afschuwelijk mja jij moet er mee lopen :p dus wie bennik om t zeggen dat dat niet mag? :D
|
Bliksem: LOL :D
En ontopic: ik vind het niet mooi. Voor meisjes komen die roze polo'tjes me helemaal de strot uit, 85% van de bevolking loopt ermee. Voor jongens vind ik het gewoon fout staan, op één of andere manier associeer ik het toch altijd met een beetje patserige types, vooral als ze die kraag dan ook nog omhoog zetten. |
ja hoor, van mij mag het...
|
Ach als je een luie hangdag hebt en in je pyjama rond loopt en een polo aandoet.. Waarom niet.. Daarom hangt er ook een zwarte polo met merkje (owke owke calvin klein, niet echt BOEIE) in de kast :rolleyes:
Conclusie hieruit: IK vind het niet mooi.. Maar wie ben ik :D |
oké, nog een vraag
2 polo's over elkaar, leuk of niet? |
ik vind het nix, 2 polo's.
en als het koud is kan je er beter 1 met lange mouwen aandoen. |
Citaat:
|
Citaat:
oproep ik zoek mensen met veel polo's maat l/xl die mee willen doen aan dit experiment :rolleyes: want ik heb er geen 30 :p |
Citaat:
Laat ik dan wel erbij zeggen dat ik dat ding alleen aandoe als ik eens meehelp in de tuin, bij het verven, behangen of lui op de bank hangen... Ik ben niet untrue aan me alto status hoor :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: |
Ik heb er 9 met korte mouwen :|
Bliksem was ook vrij lang zei die :p |
Citaat:
van lacoste heb ik er wel een stuk of 6 in L totaal 15: nog 5 te gaan :p |
Dat is goed, ik heb ook Lacoste L
|
Citaat:
lijkt me wel een erg grote maat worden :/ |
nee absoluut niet
|
Lacoste heeft geen aanduiding met S en L enzo...
Het gaat van 3 t/m 8, Franse aanduiding...maar misschien was dat niet altijd zo. Ik heb iig maat 5. |
ik heb 6 -staat gelijk aan L
|
inderdaad 6
maar op het prijskaartje zetten ze er in de winkel wel L bij, bij de bijenkorf iig wel. |
ik bied m'n polo's aan van small en medium...
beuk: nu heb je gelijk ook die andere 5 binnen (misschien beetje te klein maar dan kan het experiment misschien nog beter uitgevoerd worden;)) |
khad ze van dickens&jones
|
Citaat:
|
Citaat:
Nog speciale voorkeur qua kleur??;) |
Het ultieme doel is natuurlijk 30 verschillende kleuren, als we toch bezig zijn :|
|
We hebben het dus wel over de standaardpolo's he, met pofmouwtjes en twee knopen. Het heeft geen zin om er een golfshirt tussen te doen, die hebben totaal andere mouwen, dat telt niet. Alléén die strakke. :D
|
nou volgens mij komen we een heel eind dan:D
ik bied aan: roze (hoe toepasselijk op het topic) lichtblauw donkerblauw felblauw lichtgeel wit rood roze/rood groen/blauwig oranje:o |
Citaat:
ik heb alleen maar polo's voor golf, nu mag ik niet meedoen:( |
nare heeft wel gelijk ja..
|
-donkerblauw
-rood -wit -roze -zwart -lichtblauw |
de standaard :p
|
donkerblauw
lichtblauw tussenvorm blauw :D (vrij heldere kleur zegmaar) wit zwart bordeauxrood groen lichtgeel |
maar mogen mijn rl ook?
(al zijn ze dan m) |
Citaat:
|
mja, moet passen :p
|
Citaat:
|
Goed 't gaat eigenlijk nergens meer over :rolleyes:
ik zal em open laten, jullie ook weer blij :p |
Citaat:
|
Citaat:
leg een burgerkut als ik eens het verschil tussen een golfpolo en een gewone polo en alle andere varianten uit. ik heb volgens mij alleen standaard polo's met 2 knoopjes, en korte mouwtjes met een boordje (en uiteraard een kraagje) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:24. |