![]() |
maar is The Sims 2 er eigelijk al
:eek: zo ja hoe duur:o? en waar enzo?
|
Nee, 17 september staat het geplanned om uit te komen.
|
hmm oke:(
|
klapaucius
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee is er niet, maar het wordt toch een klote spel.
|
nee :cool:
|
ik hoop dat die word uitgesteld, anders zit me zusje heletijd achter MIJN pc :mad:
|
Citaat:
|
Ik wist op de een of andere manier dat de vraag gesteld zou worden door een 15 jarig meisje.
|
En toen ik zag dat jij de laatste post had op het moment wist ik gewoon dat je dat zou zeggen :)
|
Voorspelbaarheid is een gave :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Neh, hijs gewoon iemand die zegt wat hij wil en het verder geen reet kan schelen wat anderen ervan vinden :D
Overigens lijkt dit topic me allang overbodig daar het moment van de launch al gegegeven is. En aangezien dat nog een beste tijd duurt kan dit topic ook niet aarden tot een nuttige discussie, maar zal het slechts tot gechat verwateren, getuige het hierbovenstaande stukje. *Dit was zendtijd van de Politieke Partijen* |
neen
|
|
Citaat:
nee, ik ben gewoon iemand die zegt wat hij wil en het verder geen reet kan schelen wat anderen ervan vinden |
(Je kan hem reserveren bij bol.com, krijg je hem rond 30 september thuis. Wel duur trouwens.... *heeft gereserveerd :P * )
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
downloaden die hap slet
|
|
|
Sommige mensen zijn echt dom.. Dan geven ze een 5-sterrenreactie terwijl ze em nog nieteens hebben :s :s :s en dan krijg je zulke domme kutreacties :
Ik heb er alle vertrouwen in dat De Sims 2 echt weer een knaller wordt! Alle verbeteringen zal iedereen nieuwsgierig maken en daardoor zullen ze De Sims 2 allemaal kopen! Dus Bol.. kijk maar uit.. over een tijdje krijgen jullie De Sims 2 binnen.. maar zijn jullie ze ook weer kwijt ;)!! WAT EEN DOMME MENSEN ZIJN ER TOCH |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.georgewbush.com/images/ga...ourth-back.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:44. |