![]() |
reiskosten vergoeden
hoe zit dat bij vakantiebaantjes? doen de meeste instanties dat wel, of is het juist een uitzondering als je een baas hebt die de reiskosten vergoedt?
bijvoorbeeld bij een winkel als de H&M, vergoeden ze daar de reiskosten? |
Ik denk niet dat dat normaal is. Alleen als je bij een bedrijf werkt op kantoor of met een managementfunctie ofzo.
|
Het ligt helemaal aan de organisatie. Bij mij betalen ze aan iedereen een reiskostenvergoeding, je moet wel op een minimum van 10 km wonen maar dat is het..
|
Dit wil ik ook wel weten want toen ik bij het uitzendbureau was zeiden ze dat ze misschien wel werk hadden maar dat het in Middelburg was (hier 25 km vandaan). Zou ik dan de reiskosten vergoed krijgen? Het ging om administratief werk.
|
Toen ik nog in een bejaardentehuis werkte (=zorg-CAO) werden m'n reiskosten altijd vergoed. Weet niet op basis waarvan ze hoeveel geven, heb er nooit naar gevraagd, vond het wel prima, want had toch trein-abo :)
|
Citaat:
|
Vwb uitzendkrachten net zelf aan de hand gehad.
Een uzk die buiten een straal van 10 km van de werkplek woont kan via het uitzendbureau woonwerkverkeer declareren. Het uitzendbureau hanteert hier bepaalde tabellen voor. Vwb vakantiewerkers: ik denk dat het aan het bedrijf ligt waar je werkt en volgens mij hanteren een heleboel bedrijven die 10 km-regel. |
Of het verplicht is weet ik niet maar ook Albert Heijn hanteerd de 10 kilometer regel.
Woon je verder dan 10 Kilometer krijg je reiskosten vergoeding Dus misschien de H&M ooK? grtz ivo |
en de Mac, weet iemand dat?
|
Citaat:
|
Thanks voor de reacties. :)
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:00. |