![]() |
Heb jij je P in 1 jaar gehaald?
Ik zou wel eens willen weten of die lage percentages echt kloppen. Je hoort altijd dat bijna niemand op het HBO of de Universiteit de P in 1 jaar haalt.
Ik ben benieuwd. |
Nee. Maar ben gestopt met die studie, dus nieuwe ronden nieuwe kansen:)
|
Ik ben in september 2000 begonnen met studeren en heb twee weken geleden mijn propedeuse afgerond. ;)
En nee, ik ben geen lowlife die verder niets uitvoert, ik heb alleen maar negens voor mijn mastervakken en ben bezig met mijn scriptie. Ik kan straks in één week zowel mijn P ophalen als afstuderen :D |
Dat ligt natuurlijk ook aan de studie, de PABO is bijvoorbeeld een eitje. Geen kunst aan om je P in één jaar te halen, ik bedoel, als je liedjes leert zingen of leert knippen en plakken... Bij zo'n opleiding zou ik het een afgang vinden als ik het niet in één keer haal. Bij bijvoorbeeld Rechten of een andere universitaire opleiding is het toch een stukje moeilijker denk ik...
|
Citaat:
Ik had mijn P trouwens wel in een jaar. ;) |
Citaat:
Maar oh nee, je was een oude zak, dus als je te hard werkt kan je dat niet aan:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu weet ik waarom jij zo lang gestudeerd hebt...:p |
Luiaards zijn jullie, alle twee! :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Je bent wel lui in het maken van keuzes:p In je 4 jaar overswitchen naar een andere studie... handig:p |
Ja, ik heb in 1 jaar mijn p gehaald van Pedagogische Wetenschappen.
|
Ja van Psychologie.
|
Jezes, wat een strebers hier. ;)
|
Ja, 2x
een van Humanistiek en een van de pabo |
Citaat:
|
Nee, heb nu nog 5 vakken niet, maar ik verwacht (hoop? :p ) dat dat er nog maar 2 zijn na de hertentamens in augustus.
|
Bij ons is de P afgeschaft maar ik heb wel alles gehaald in 1 jaar.
|
neen
|
ja
vandaag gehoord dat ook het laatste project voldoende was :) maar lage percentages zijn niet vreemd, ik ben een van de weinigen bij elektrotechniek |
Het gaat me niet eens lukken in 2 jaar :D *lui*
|
Ja, wel met 1 herkansing.
|
Ja.
Peanuts ;) |
Citaat:
|
Ik heb geen P. Gewoon doodnormaal 3 jaar BA, 1-2 jaar MA
|
Nou... ingewikkeld verhaal.
Vorig jaar zat ik in het eerste jaar. Toen overleed m'n vader. Toen heb ik dus veel punten gemist. Ik mocht het jaar over doen, wegens bijzondere omstandigheden. Tweede keer eerste jaar moest ik m'n propedeuse halen omdat nou eenmaal iedereen die in twee jaar moet halen. Ik heb dus m'n propedeuse gehaald. Wel in het eerste jaar dus, maar niet in 1 jaar :p |
Ik vraag me trouwens af of deze poll betrouwbaar is. Hier gaan alleen maar opscheppers stemmen :p
|
Mijn studie kent sinds het ba-ma systeem geen P meer, maar de kans is groot dat ik alles in het eerste jaar ook in 1 keer gehaald heb (nog 2 onderdelen afwachten, maar dat zijn dingen die eigenlijk iedereen haalt, mn 5 blokken van afgelopen jaar heb ik al gehaald)
|
Nee, ik mis 3 punten van de 60 :(.
|
Ja, maar daarmee alle eerstejaars van mijn opleiding met mij. (Japans, HBO, 13 eerstejaars)
|
Citaat:
@FlorisvdB: hadden jullie ook een speciaal P-project op de UT? Mijn broer doet namelijk technische natuurkunde aan de UT en die hadden echt een heel gaaf (en zeer moeilijk) P-project :) |
Ik heb mijn Rechten-P vorig studiejaar met weinig moeite in één jaartje gehaald (lukte slechts 30%).
Tot dusver loop ik op één vak na (Strafprocesrecht :mad: ) nog steeds nominaal. :) |
Neen.
|
Citaat:
|
Ik heb nu 50 van de 60 punten... maar heb nog 1 herkansing over 2 weken.. en daarna heb ik ze hopelijk allemaal..in 1 jaar dus.
|
Nee, maar ik heb nog 4 vakken te herkansen in augustus. Wie weet haal ik ze ook en heb ik ook mn P in een jaar gehaald. :) Maar goed, ik ben al best tevreden dat ik maar 4 vd 13 vakken hoef te herkansen. Als ik naar sommige mensen kijken heb ik echt zoiets van 'hoeveel jaar zullen ze er wel niet over deze studie doen. Lijkt wel lang leve de eeuwige student' :s Maar ja, daarentegen zijn er ook een hoop mensen die alles in 1 keer hebben gehaald.
|
moet nog 1 vak doen in augustus, omdat ik die de 1e keer niet gemaakt hebt. als ik die haal heb ik mn P in 1 jaar:)
|
ja, wel alle studiepunten gehaald etc, alleen de P zelf pas na 1.5 jaar gekregen, een of andere doos had wat fout gedaan :s
|
In ieder geval niet in 1 jaar...in 2 jaar is ook nog niet zeker. Wacht nog op de laatste resultaten. Ik studeer trouwens Technische Wiskunde aan de TUD.
Maar vorig jaar waren er 4 van de 17 die hun P haalden, en dit jaar zijn het er 5 1e jaars van de 20... |
Haha grappig, P in een jaar. Nee dat zit er niet in dus ik rond het volgend jaar wel af :)
|
Citaat:
Ik zag in de krant wat staan over een vrije-trapneemapparaat, best tof. |
Citaat:
|
Jaaaaaaaaaa!!!
Tenminste, met het aantal punten dat ik gisteren op mijn tentamen heb gehaald zit het er dik in. :) |
nee :(
doe je een rechten-studie, blijf je hangen op informatiekunde theorie terwijl je de praktijk wel hebt gehaald (n) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20. |