![]() |
Met welke programma's maak jij je site?
Oke, ik ben dus niet zo goed in site's bouwen en wou wel is wat proffessioneler gaan beginnen...
Tot nu toe heb ik voor me site de volgende programma's gebruikt: * Frontpage * Dreamwaver (voor het flash) * Swish 2.0 (voor het flash) * Unlead Gif Animator 5.0 (voor de plaatjes) Maar welke gebruiken jullie nou om je site te maken? Dus ook voor plaatjes, flash etc... Ben benieuwd... M1d0 |
Eigenlijk ongeveer zeflde als jouw,
- Dreamweaver 4 - Fireworks 4 - Flash 5 - Photoshop 6 |
|
Flash...
Dreamweaver... Notepad... Illustrator (icm flash)... Photoshop.. |
|
|
Voornamelijk: Homesite 5
En ook nog een beetje: Paintshop Pro 7 en Photoshop 7 Kleine dingetjes editten met notepad |
Arachnophilia 4
Dreamweaver 4 Fhotoshop 6 MS Paint :D Paint Shop Pro 7 Flash 5 Fireworks 4 waarom gebruik ik zoveel programma's?? |
*Dreamwaver
*Adobe photoshop *1stpage 2000 *Swish *Flash 5 *soms wat generators voor flash navbars |
Dreamweaver Ultradev 4
CoffeeCup 9.1 Frontpage Flash 4 Notepad Photoshop Hotdog |
Pagebuilder (ik gebruik Geocities jah :o)
Beetje Frontpage (losse stukken HTML afkijken) Coffeecup Flashprogramma (ben de naam vergeten) Nee, ik ben geen ster met programma's, drag&drop is voor mij moeilijk genoeg :D |
Citaat:
|
Ik blijf erbij dat mensen die nog steeds notepad gebruiken maar eens verder moeten gaan kijken dan hun neus lang is, zodat ze kunnen ontdekken wat nou eigenlijk het voordeel is van syntax highlighting ed.
Ik gebruik zelf overigens Homesite 5 voor de code, Photoshop 6 voor de plaatjes en Windows Commander 4.54 om te uploaden :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ms paint :)
Adobe photoshop 7.0 wordpad Irfanview (icoontjes) flash 5.0 geluidsrecorder (ofzo) wav to mp3 decoder Nah, dat was het wel zo'n beetje |
Wie kan er eigenlijk nog wel HTML hier?
|
ik, maar dat was denk ik al wel zichtbaar...
|
Citaat:
|
Citaat:
ik gebruik *still* notepad en fotosoep 6.. |
* HotDog Pro 5.5
* Adobe Photoshop 6 * Adobe Illustrator 10 * Ms Paint :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alleen Notepad.
|
-Dreamweaver 4
-Photoshop 7 -Swish -Flash 5 -NotePad |
Cutepage 2.0 (geen WYSIWYG editor, soort html'ized kladblok)
Photoshop 7.0 Imageready 7.0 (img maps/animaties/etc) En uploaden met WS_FTP Pro. :) En html roelt. :cool: Trouwens, alle WYSIWYG editors kunnen geen PHP weergeven en dat gebruik ik nogal veel. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is maar 1 MB om te downloaden, en start (bijna) net zo snel als notepad. EN je hebt syntax-highlighting :D |
Citaat:
Scheelt je vaak velen malen uploaden omdat je fouten veel eerder ziet. |
Voor de HTML Adobe Golive, voor buttons ed vanalles en nog wat... Laatst 'iDraw' gebruikt, maar volgende x is het misschien Photoshop... :)
Owja: voor het UL'en meestal m'n terminal, die snapt ftp tenminste ;) |
Citaat:
daarnaast maak ik nooit *ahum* foutjes en wijziging controleer ik altijd eerst offline... ;) |
Citaat:
De enige die ik wel redelijk vind was hotdog (geloof ik). Maar als ik wat ga doen met html pak ik toch meestal notepad (=vertrouwd). Maar eigenlijk is hotdog precies hetzelfde, in de zin dat je het zelf moet maken en zelf html moet kennen. Het is dus eigenlijk zeker handiger, ja. In ieder geval zal ik nooit wysiwyg-editors gebruiken. Dat vind ik te nep zeg maar. |
|
UltraEdit, een texteditor voor de html & php code
Picture Publisher & Photoshop voor de images... |
Agile HTML editor (met syntaxis highlighting (of zoiets))
PHP master editor Jasc Paint Shop Pro |
Citaat:
|
Frontpage
|
Frontpage
kladblok fotoshop internet exploder (om te rippen) |
wat un lamers! gbruik asjeblieft gwoon kladblok en flash, maar ga geen frontpage gbruiken! seer onprofessioneel (owkeey kat me nu maar af hoor)
|
Dreamweaver 4 en MX
kladblok photoshop 6 Paint Paint shop pro 7 Flash 5 CodeCharge ( Kan er geen drol van ) PHP coder of zo |
HomeSite 5.0
PaintShop Pro 7.04 TopStyle Lite 2 En dan nog SmartFTP en MySQL-Front als rand-tools. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik gebruik ook Ultraedit... heb vroeger lang Textpad gebruikt...
voor de images gebruik ik Paint Shop Pro 7/ Xara X en Photoshop 7 ... voor af en toe heeeeeele kleine flashes (/me is niet zo dol op flash) gebruik ik Flash MX.. is ook moeilijk :D |
Citaat:
|
Ik ben nu weer bezig met een nieuwe site...en gebruik:
-Dreamweaver MX -Photoshop (voor art ;) ) -3DSmax (om objecten te importeren in photoshop) -Fireworks voor vector dingetjes ;) |
-Gif Movie Gear
-Paint Shop Pro -Notepad -Dreamweaver -Perl Editor + Active Perl -LeechFTP :) |
Citaat:
?!?! niet proffessioneel?! waarom nietdan? notepad doet tenminste wat ik wil, en gaat zoals eddie al zij geen overbodige tags erin zetten. maar wat noem jij wel professioneel dan? een programma het denkwerk laten doen en nog ff je naam eronder? of dat je alle codes weet en kent die je gebruikt?! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29. |