![]() |
[tekeningetje]meisje/jongetje
Niet heel bijzonder, maar goed.
Graag commentaar. Er is iets mis met het jongetje en ik weet niet wat ik er aan moet veranderen. http://picserver.org/view_image.php/...picserver.jpeg |
Leuk getekend. Alleen die vlekken op hun wangen vind ik niet zo geslaagd. Net alsof ze uitslag hebben ofzo. :s
De klep van het petje klopt niet.:) |
Citaat:
Ik was eigenlijk net te laat. Het had mooi over moeten lopen in de rest van de verf. En over de pet heb je ook wel gelijk. |
Ik vind het jongetje te stijf staan, te recht. En ik mis een klein kontje.
|
Hm, zit wat in ja.
Moet ik nog maar even naar kijken dan :) |
Jij wordt.. Kinderboekenillustrator
*ik voorspel de toekomst voor een kwartje :cool: * |
eens met bovenstaand commentaar
maar wel ont-zet-tend lief :) |
Woh kei leuk ja, dat die verhoudingen niet precies kloppen maakt tochh geen donder uit dat is juist een eigen stijl. Kijk maar eens naar Fiep Westendorp
|
Ik heb eerder het idee dat het zijn knie is, omdat die net onder die broek begint, waardoor het lijkt alsof het been in de broek smal wordt. :confused: ik begrijp niet precies wat ik bedoel maartoch, misschien.
Voor de rest: super :eek: Net alsof het al in een kinderboek zou kunnen staan. P.S. Ik vind Bigfoot een geweldige paragnost (of hoe zo'n Jomanda ook heet) |
Vind die wangetjes juist wel leuk, de rest is nogal doorsnee.
|
ik vind het schattig (y)
|
(y) krijg meteen puk van de petteflat herinneringen :)
|
ziet er best prof uit. (y) Ik ben het trouwens niet eens met het commentaar dat gegeven is. Hooguit de wangen. Verder is er niks mis mee. Bij dit soort tekeningen is de anatomie niet zo heel erg belangrijk.
|
Had jij niet al eens veel eerder een topic gemaakt op ARTistiek met een tekening van een babywiegje in dezelfde stijl?
|
Citaat:
(Wat een geheugen :cool: ) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik moet de Otto er nog maar eens bijpakken (daar staan zóveel kindjes in, heel leerzaam :) ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarbuiten vind ik het hele leuke tekeningetjes. Je zou ze zo in een prentenboek terug kunnen vinden :) |
Die klep vind ik juist echt gaaf, en verder is de tekening sowieso geweldig, het straalt echt wat uit :). Ik vind het juist lief hoe het jongetje zo recht staat, zo'n beetje verlegen/onbeholpen. Het enige wat ik iets minder vind is het handje van het jongetje; niet dat het wat uitmaakt dat er iets niet klopt in deze tekening, maar voor mijn gevoel is deze net wat te friemelig. Maar verder; super.
|
Citaat:
Ik kan absoluut geen handjes tekenen. Ik maak er altijd een soort wantjes-handjes van. Of ik doe de armen heel subtiel op de rug :o Dat mag ik nog leuk gaan oefenen in de vakantie :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mooi getekend, maar misschien is de arm van het jongetje iets breed. Die van het meisje is wel goed. (y)
|
arm is te kort
|
feitelijk gezien is die arm van dat jochie te kort, als je je er heel erg aan stoor (het viel me wel direct op) moet je het veranderen, anders niet, want het is wel heel cool gedaan (y)
|
Laat ik eerst even zeggen dat ik ook deze tekening weer geweldig vind (y) :) Maar als ik toch iets op mag merken :rolleyes: Ik denk dat de "fout" (wat geen fout is) die jij bedoeld is dat de kinderen niet op de grond staan, snap je wat ik bedoel? Maar ach waar gaat het over :D Jij wilden toch illustrator van kinderboeken worden :confused: Wanneer zien we je eerste boek :p Volgens mij heb jij het echt wel in je! Ga zo door (y)
|
Citaat:
Dat de kinderen niet op de grond staan (ik geloof dat ik snap wat je bedoelt) is inderdaad fout :s En bedankt :) |
Citaat:
|
het jongetje staat iets te ver naar voren...
maar heel mooi hoor (y) |
O ik was even iets vergeten:
MEER VAN DIT SOORT ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
hm, Echt leuk getekend... Zie je niet zo heel vaak hier, maar goed... Ik vraag me af of het armpje van dat jongetje niet ietsiepietsie langer moet? Nou ja, zie maar wat je eraan fixt.... (y)
|
Oe, nog eens een tekeningetje van Jetteke (y) (jawel, ook ik herinner me nog het wiegje en dergelijke :))
Ik denk idd ook dat het probleem bij het mannetje het armpje is. Als het je stoort, teken dan desnoods zijn mouwtje wat langer en teken een broekzak zodat ie met zn handen in zn zakken staat ofzo. Kwestie van camouflage :D In ieder geval: erg leuke tekening! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03. |