![]() |
Ambitie en doorzettingsvermogen, heb jij dat?
Ben jij zeer ambitieus om een bepaald doel in je leven te realiseren? Wil je perse kok, arts of advocaat worden? Ga je hier dan ook helemaal voor en laat je jezelf door niets en niemand tegenhouden? Welke doelen wil je bereiken of ben je hier afwachtend in, zo van: 'ik zie wel wat 'r op me af komt'?
Vertel! |
Dat laatste. Ben totaal niet ambitieus. Ik ga de staatsloterij winnen en leven als kluizenaar :o
|
Geen ambitie en totaal geen doorzettingsvermogen. Zit het heel even niet mee dan geef ik gelijk op :o
|
Ik zie wel wat er op me af komt. Ik heb op het moment geen doorzettingsvermogen en geen ambitie meer. Mijn plannen voor de toekomst zijn grotendeels toch al verpest.
|
Ik ben zeer gemotiveerd in dingen die ik leuk vind om te doen. Dingen zoals huiswerk echter kan ik me totaal niet op concentreren, en doe ik ook wijselijk niet.
|
Ja dat heb ik wel! Zo heb ik al jaren 1 doel voor ogen. Over een paar weken is het dan ook echt zo ver en gaat het gerealiseerd worden :) Als ik iets echt weg dan ga ik daar heel ver voor.
|
Ja, dat heb ik. Maar mijn ambitie gaat niet over school of over zo rijk mogelijk worden ofzo. Ik wil bijvoorbeeld alle landen in de wereld zien en een dus een ontzettend grote reis maken, ook wil ik regisseur worden en taboedoorbrekende films maken. Op de gebieden die me interesseren heb ik zeker ambitie en doorzettingsvermogen.
|
Woei, zowaar een topic van Wawl! :cool:
Ambitie, nee. Doorzettingsvermogen, ja. |
Geen idee. Dat denk ik eigenlijk pas te weten zodra ik bepaalde dingen moeilijk ga vinden (zeg maar: tot nu toe vind ik mijn studie erg belangrijk, maar het komt me aanwaaien, dus wat is ambitie dan?)
|
ambitie? wat is dat? :o
|
Dingen die ik leuk vind om te doen, steek ik veel moeite en tijd in. Maar mn luiheid zorgt er weer voor dat ik veel dingen nooit afmaak.
En ja, ik zie wel wat er komen gaat. Ik heb geen specifiek beroep of doel voor ogen. |
Ik heb wel ambitie op bepaalde gebieden, ja. En voor dingen die ik leuk of belangrijk vindt heb ik ook wel doorzettingsvermogen.
|
beide heb ik
Ambitie is om een orkest trompettist te worden Doorzettingsvermogen: ik ga er alleen voor als ik zeker weet dat het wat wordt, als zeker is dat ik geen bij voorbaat verloren wedstrijd aan het knokken ben. Maar als er even geen mogelijkheden zijn ( audities ) dan zie ik wel wat er op mijn pad komt en ben ik gewoon freelancer. |
Citaat:
|
Ik heb geen toekomstdroom van: "Ik wil perse dit of dit worden". Ik zie wel wat er komt en wat me over een paar jaar boeit. Maar als ik iets graag wil bereiken, zal ik er ook voor de volle 100% voor gaan, en niet opgeven omdat het eerst niet lukt ofzo. :) Maar als iets me niet interesseert, doe ik er meestal ook (bijna) niks voor.
|
Ik weet absoluut wat ik wil en ik doe mijn uiterste best om er te komen. Tot nu toe heb ik het er aardig goed vanaf gebracht.
Eerst mijn vwo in een keer gehaalt, ondanks dat ik altijd van school te horen kreeg dat ik het niet zou kunnen en nu ben ik door de decentrale selectie heen en mag ik beginnen met de studie geneeskunde. |
Ik wil perse rijk en machtig worden :) en mij gaat het in ieder geval lukken. :evil:
|
Ja.
|
Of ik ambitie heb weet ik eigenlijk niet goed. Ik denk dat iemand anders dat beter over me kan zeggen dan ikzelf. Ik heb zeer zeker wel doorzettingsvermogen.
Edit: Volgens mijn vriend heb ik ook ambitie en ik ben het eigenlijk wel met hem eens hoe hij het toelicht. Ik zeg trouwens niet van mezelf dat ik doorzettingsvermogen heb omdat ik dat zelf vind maar omdat al mijn docenten dat van me zeggen en zeiden. |
Citaat:
|
Citaat:
edit: allebei wel wat denk k , de ene keer iets meer als de andere... |
Ik weet niet wat ik wil en ik doe me best niet om er achter te komen. :o
|
Ik ben wel ambitieus maar heb geen doorzettingsvermogen.. :|
|
Ik ben behoorlijk ambitieus en ik heb doorzettingsvermogen
|
Ik ben best ambitieus, en ik heb doorzettingsvermogen als ik iets écht wil, anders lukt het me (vaak) niet.
|
Ambitie, ja. Doorzettingsvermogen wat minder.
|
Citaat:
|
hangt er vanaf.. ik kan goed de doelen die ik mezelf stel navolgen, maar ik heb niet vaak genoeg de drang mezelf doelen te stellen :$
|
Nee.
|
Doorzettingsvermogen niet echt. :o
|
niet echt
of er moet al iemand zijn die ik Absoluut niet mag dat ik persé beter in "dat" wil zijn dan diegene :s vaag, mja, maar voor de rest dus: Nee |
Ambities in overvloed, doorzettingsvermogen echter....
|
Ja beiden zijn afwezig ;) (y)
Vooral dat doorzettings vermogen. Kijk naar me zin onderaan |
Ambitie wel. Maarja, zonder dat doorzettingsvermogen komt er niet veel van.
|
Citaat:
|
Heh. Veel mensen hebben wel ambitie maar weinig doorzettingsvermogen. Bij mij is het eerder andersom. Er zijn een paar dingen die ik moet en zal doen/krijgen.. daar ga ik dan ook voor. En het gaat me lukken ook. Maar ik heb weinig ambities eigenlijk. :)
|
Als ik iets echt wil heb ik zeker veel doorzettingvermogen... maar veel dingen (zoals veel vakken op school) interesseren mij niet, dus dan doe ik er ook niks voor (jah ik ben lam)
|
Citaat:
|
Nee en nee. Doelloos. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
behalve als ik bezig ben met interessante dingen |
Citaat:
|
Citaat:
En ik ga naar bed. G'night. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb opzich wel ambitie, maar ik heb niet echt doorzettingsvermogen :o
|
Citaat:
|
jah, nou, ik heb best wel doorzettingsvermogen met dingen die ik leuk vind hoor, maar zeg maar op school heb je ook van die baggervakken die ik niks aan vind maar die moet je zeg maar ook wel goed afsluiten :p (n)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08. |