![]() |
Hasj eten
OK, laatst had ik dus hasj gegeten (had het ff warm gemaakt en daarna doorgeslikt met wat water), tog wel 15 (flinke)korrels.. ik z11 kan zeggen dat ik nogal slecht eraan toe was.. ging en uurtje slapen, nadat ik het gedaan had.. ik word wakker ging rechtopzitten en viel met me kop tegen de muur :D .. ook zag ik alles groen.. en had ik de grootste moeite met me arm te bewegen of voet of wat dan ook :P.. alleen ik was bijna uitgedroogd en dus deed ik er 5min over om naar de badkamer te lopen om en glas water te halen want kreeg bijna geen lucht meer :p ) onderweg nog wat overgegeven.. en ging weer slapen.. (wel 20uur, achter elkaar).. en na wat na slapen en drinken halen en nog wat overgeven.. kwam ik weer op het normale level van stoned zijn :cool: (nog nooit zulke rode ogen gehad.. waren gewoon net zo rood als bloed).. op dat moment had ik er spijt van.. maar als ik er aan trug denk zou ik het tog wel weer willen doen :D.. maarja me vraag is dus.. zijn er (ook) mensen met deze ervaring?..................
|
Met Spacecake...Plakje eten binnen een half uur in een coma van 24 uur...volgende dag weer plakje en we zijn weer een dag verder :D
Grappig, niet boeiend. |
hahahaha :d (y)
idioot |
tering sommige mensen zijn echt fucking dom
|
Hehe, mja, eten slaat hard in.
Hoewel je na 24 uur echt pokkechagrijnig bent van dat high zijn. :> |
kheb wel eens perongeluk een hap van een blok hash genomen.. ranzig man! :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
had je het tegen een haan!? :eek:
|
Citaat:
|
kinky
|
Hahaha, dat is erg stom.
Je had beter hasjmelk kunnen drinken |
voortaan maar wat minder nemen als je het niet gewend bent :nono:
|
15 flinke korrels. Bedoel je dus laten we zeggen 3 gram?
|
ik zou ut niet weten had geen weegschaal bij me ;) .. maar ik denk dat het 0ngeveer 2gram was....
|
dom. weet hoeveel je dan moet gebruiken of doe het niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
OMG :eek: , je kan 't dus gewoon eten...
Dat scheelt ff, ik kan niet rollen (dom ja:p), dus ik kan gewoon een beetje eten, maar dan wel wat minder dan dubbel friss, haha wat gaaf. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat, ik zeg gewoon waar het op staat :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het enige egte leuke gevolg is.. dat je fucking geil bent.. maar geen kracht hebt.. om iets zelf te gaan doen ;)
|
Vriendin van me vertelde op Werchter dat ze hasj- chocolade had gemaakt. Ze had nog chocolade en wat boter, dus dat heeft ze allemaal bij elkaar gegooid (met de hasj dus), laten smelten, goed gemengd, in een vorm gegoten en laten hard worden. Naar t schijnt was het heel lekker en heel aangenaam. Dus het staat op mijn to-do-list :D.
|
ja gebruik met maten ;)
|
Citaat:
|
Het mooie van hasj-chocola (of elke natuur-drugs, psychedelische drugs) is dat in chocola MOA-remmers zitten.
En MOA zorgt ervoor dat je trip voorbij gaat, dus als je MAO-REMMERS eet, dan... juist. |
Jim Morrison deed het ooit eens met een blok van 25 gram. De dag erna werd hij wakker in het ziekenhuis (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat ik mag tog wel uitproberen (zon ramp is 2gram ook weer niet).. wat ik deed was experimenteren.. maar bij 25gram kun je dat denk ik niet meer zeggen :).. en myuki zon opmerkingen slaan sowieso niet egt in.. dit is een drugs en alcohol gedeelte hoor..
|
Citaat:
niet dom, gewoon nieuwsgierig. |
wat een kuttopic
ts nooit van interpunctie en correcte spelling gehoord ofzo :| |
Citaat:
|
Citaat:
nee ik geef toe :p ik heb nooit hasj gegeten achja nevermind... mijn opmerking was niet bestemd om in te slaan |
Citaat:
mwah, ik zie het wel voor me hoor: Zullen we vanaaf doen? - kheb nog 50 gram hash liggen... Joh, vette shit! Heb jij nog vloei? - Kut, nee, hoopte eigenlijk dat jij het had.. *kijkt naar klok* Coffeeshop is dicht... - Eten dan maar? 25 gram p.p. dat overleef je echt niet! - wedden? Kbedoel, tis echt een standaard gebeuren hoor! ps. Ik von myuki´s opmerking toevallig WEL de bomb! :p |
Citaat:
En overigens ben ik het inhoudelijk met Birthmark eens: Het is gewoon een kwestie van proberen, bij 25 gram is het heel dom, bij 2 gram een experiment. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|