![]() |
Sport & Lifestyle!
Ik zit op hockey en dat past zeker bij mijn lifestyle! De meeste vrienden van mij zittten ook op mijn club, en daarnaa gaan we uit :evil:
In hoeverre houdt jouw sport verband met je lifestyle! :) |
Ik haat sport. Ik doe af en toe wat oefeningetjes om niet te dik te worden en daar houdt het mee op.
Ok, ik ski wel, maar das een leuke sport, dus eigenlijk geen sport. En het skien is ook leuk vanwege de gezelligheid eromheen, saampjes gezellig apresskieen. |
sex
|
Citaat:
|
ik fiets elke dag een kilometer of vijftien, ren met acht kilo ongeveer 300 meter trap op een dag, loop ongeveer een kilometer dus das genoeg.
|
Citaat:
Foto van mij http://sylviamarristone.com/db2/0015...s/sylvia05.jpg |
Ik doe aan fitness en cardio-fit, dat zo'n 5 uur in de week, daarnaast doe ik 1.5 uur in de week top-spinning en jog ik (y) Qua lifestyle, ik zou niet weten of dat in verband staat, ik eet gezond, rook nauwelijks, ga laat naar bed, ben veel in rokerige ruimtes zoals bij concerten, ga geregeld naar festivals waar ik meerdere dagen niet slaap en drink veel bier :)
|
Muhahahahah :d
|
Ik fitness ook :)
En nu we toch al foto's aan het posten zijn: http://img78.photobucket.com/albums/...chamachama.jpg |
nee, sorry, dat vind ik persoonlijk niet mooi. maar als jij het mooi vind, prima. (y)
|
euhm ja skateboarden is ook een sport he...dat past wel erg in mn lifestyle ook wat vrienden & muziek & kleding betreft.
verder hou ik niet van sport alleen yoga. maar ik moet een sport vinden omdat ik net pfeiffer heb gehad. moeilijk :s |
aangezien mijn lifestyle luieren is past mijn sport er goed bij.
|
ik train een beetje, opdrukken, gewichten ( flessen water :s )
en had een stootzak maar toen wilde mn vader de plunjezak weer terug. ik wil gaan zwemmen maar dan moet ik daaar geld voor betalen en dat heb ik niiiet |
Ik sport alleen op school met gym maar das niet vrijwillig. :|
Volgens mijn sportlerares ben ik atletisch maar gewoon te lui ben de snelste met sprinten :cool: |
Sporten is voor mietjes.
|
Ik sport nooit, en dat past bij mijn lifestyle van lazy-ass bum
|
Im train bijna dagelijks op uithouding qua kracht en conditie dus meer een mix tussen BB en cardio verder ben ik gek op skaten zwemmen en basketballen.
Hoe het bij mijn lifestyle past weeknie maar goed ik tot een aantal uur geleden ook 16 uur lang aan een stuk door gezopen. |
ik sport niet
|
jezus christus, dit hele topic wasniet serieus bedoelt
flamen! flamen! Flamen! :rolleyes: |
Citaat:
"das toch helemaal geen sport!?" :rolleyes: |
Citaat:
|
nou zeg wat een persoonlijke vraag
|
Citaat:
Het is nog best goed voor je vingers en een muisarm krijg je er ook al van! :rolleyes: (n) |
skateboarden?
|
Citaat:
|
Citaat:
omg cu2 alert cu2 alert :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
meisjes hebben toch liever een lange piemel :(
|
Het is zeker een deel van mijn Lifestyle.
Ik sport minimaal 3x in de week. Het is een gewoonte geworden. Als ik maar 1x heb gesport voel ik me echt lui. |
Volgens mij is hockey wel DE sport waaraan je een lifestyle kunt koppelen. Hier op de universiteit kan ik je zo aanwijzen wie er op hockey zitten. Vaak wel de mooiste meiden trouwens (y)
|
Citaat:
Correct me if i'm wrong little prick :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja het is een deel van mijn lifestyle ja. Ik fitness ongeveer 1 tot 3 keer per week. Ik rijd 2 of 3 keer in de week paarde, en ik zit ook nog op scouting.
|
Ik fiets en zwem af en toe, als ik zin heb. Verder doe ik meestal wel buikspieroefeningen. Eigenlijk heb ik een hekel aan sport, maar ik heb te veel energie.
|
Citaat:
|
Citaat:
Wees innovatief. |
Citaat:
|
Citaat:
Ot; Ik windsurf en board snow en dat past heel wel bij mijn lifestyle. |
huilen en kreunen van angst
|
deze verdient wel een rode kaart :nono: :rolleyes: