![]() |
Prodigy - Always Outnumbered, Never Outgunned
Efnet #altrock
en dan vanuit het niets: poef, weer een nieuwe Prodigy album. Ik heb hem nog niet echt intensief geluisterd, maar Keith en Maxim zijn naar het schijnt thuis gebleven en Liam Howlett heeft de plaat met diverse gastvocalisten ingekleurd. Ik ben iig benieuwd of het weer een prachtplaat is zoals Prodigy wel vaker afleverd. |
Klinkt goed.
Ik denk dat niemand meer echte verwachtingen heeft van een nieuwe Prodigy, dat zal ook wel een voordeel voor de band zijn. |
ah es downen, ben benieuwd
|
Hmmmm dus zo klinkt The Prodigy anno 2004..
|
Toch valt ie iets tegen vind ik..
:( Stiekem had ik toch verwachtingen die echt niet waargemaakt worden. |
Fcuk hoe vet.
Len zou je zeg maar een kopietje bij je kunnen dragen voor het geval we elkaar binnenkort treffen.:D Btw waar waren jullie gister? |
behoorlijk kut en telleurstellend.
|
hmm, prodigy en een neiuwe cd, misschien gaan ze weer touren binnenkort :cool: :cool: :evil: :eek:
|
Citaat:
|
Er zijn wel een paar leuke nummers tussen, maar over het algemeen vind ik het tegenvallen.
|
hmm, ik ben 'm aan het downloaden..
spitfire klinkt opzich best vet. |
het is allemaal wat wennen met de vocalen, maar verder issie goed te pruimen! (nu halverwege met luisteren)
|
Hijs fijn
|
best te doen
k had een veel slechter album verwacht, dus valt me alles mee :) |
Prodigy is de Limp Bizkit van de electronische muziek. Veel geschreeuw en verrekte weinig wol.
|
Citaat:
|
Citaat:
anyway, ik zal hem eens gaan luisteren, als ik weer een geluidskaart heb ofzo :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het was trouwens een belg die gestoken had :rolleyes: :p |
Citaat:
tis ff wennen, maar kvind em gaaf |
Citaat:
|
girlz jr. master was een fijne opwarmer, was de rest van het album ook maar zo dan was ie super. niet dat de rest slecht is,
maar ik mis de punk attitude vibe die vroeger in nummers van the prodigy zat. ik zal m waarschijnlijk niet heel veel draaien, maar ondanks alles vind ik het een fijne plaat. misschien moet ik m nog wel wat vaker draaien :| edit: met de punk attitude vibe bedoel ik.. hmm.. als je het oudere werk kent, snap je me denk ik. |
zal hem binnenkort eens downloaden.
|
Nogal niet echt heel leuk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@ Henri; wie kent het oude werk niet:cool: |
girls is wel ok..:D
|
hij was idd een beetje wennen, maar na een keer of 5 luisteren ben ik nu toch overstag. :cool:
|
wanneer komt ie eigenlijk officieel uit ?
|
chaos zei augustus
maarja heb geen geluidskaart, schiet eigelijk niet echt op dus:( |
Citaat:
|
I second that
|
heb hem eergister gekocht, en hij valt een beetje tegen:(
der staan echt wel supervette nummers op zoals spitfire(beste, klein beetje in de stijl van firestarter, dit nummers is uber) girls, get up get off, hotride, you'll be under my wheels etc. etc. rest is ook wel tof, maar valt tegen ik mis ook zoals henri zei de punk attitude, en soms klinkt het allemaal wat ongeinspireerd en overhaast, ik heb het gevoel dat het album niet af is... het klinkt allemaal wat kaal maarja misschien moet ie ff groeien |
hi jstaat op de luisterpaal
|
loopt ook niet erg storm dit topic:/
een slipknot topic dan weer wel:rolleyes: |
de meeste nummers duren gewoonweg te lang en gaan daardoor irriteren.
|
ik vind dat er maar weinig boeiende nummers op de cd staan.
spitfire, hotride & shoot down vind ik erg ok, de rest is nogal matig.. leuk dat ze in the way it is een michael jackson-sample gebruiken, maar het blijft een kaal nummer vind ik, hadden ze veel meer mee kunnen doen. |
ik vind het een verdomd lekkere plaat
|
erg goede cd (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind hem lekker klinken. :)
|
Citaat:
|
k ken m nu al n paar maanden en tis n goed album soms wat teveel punk schijt geblair maar zitten wel goede tracks op :cool:
|
cd heerst!
|
Ik vind hem teleurstellend, had eerst de goede hoop dat je 'm vaker moest luisteren maar na hem 2 weken lang sporadisch op te hebben gezet bleek dit niet het geval.
|
de helft is goed ongeveer
dieptepunt vind ik dat "thriller" nummer (n) girls staat nu op |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03. |