Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   tsja.. (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=890606)

Vini-Vidi-Vici 04-07-2004 10:48

tsja..

ff heel kort en snel:

Mn vriendinnetje en ik hebben allebei heel erg veel moeite met onze vorige relaties. Zij vind het dus moeilijk dat ik al alles met mn ex heb gedaan en omgekeerd. Hebben t dr best vaak over, en dat is echt niet leuk, wat kun je daaraan doen?
En tweede dingetje, iets wat ik anders nooit heb, alleen als zij gaat werken, dat ik dan van binnen een heel vervelend gevoel krijg, boos, agressief, opgefokt gevoel, weet niet waardoor het komt, alleen als ze gaat werken. met andere dingen heb ik dat niet!wat zou dat zijn?
en wat kun je dr aan doen ?

BrunetJuh 04-07-2004 11:00

ik heb geen idd wat dat is.

dat jullie problemen met jullie vorige relaties hebben is erg frustrerend lijkt mij. jullie zijn nu immers samen. jullie moeten van elkaar genieten. het is niet voor niks uit met jullie exen ;)

Nattigheid 04-07-2004 11:04

je tweede puntje komt me gewoon zwaar bekend voor, dat heb ik ook. en mn vriend ook. dat is denk ik gewoon iets wat erbij hoort. jaloezie enzo. het is lastig, maar j moet ermee leren leven.
je eerste puntje, tsja, heb het er eens niet over. kijk naar elkaar, geniet van elkaar. het zijn niet voor nix exen, en jullie leven nu.

Dzjes 04-07-2004 11:42

Je eerste probleempje begrijp ik wel, maar verleden is verleden, probeer het allebei te laten rusten en er de positieve kant van te bekijken. ( is wel goed dat jullie erover praten enzo)
Ik denk dat het 2e probleem gewoon jaloezie is? Kan je er niet tegen dat ze gaat werken omdat er dan allerlei mannen in de buurt zijn en jij er niet bij bent ofzo? Maak voor jezelf uit waarom je jaloers bent, en praat erover met haar, ze kan proberen je gerust te stellen :) .

Dotcom 04-07-2004 12:29

Ik wou dat er eens een meisje was die bij MIJ jaloers werd als ik ging werken of wat dan ook...

Ik word zo jaloers altijd he bij het lezen van die dingetjes op het forum. Wees gvd BLIJ dat je dit mag meemaken, ik heb dat nog NOOIT meegemaakt dat meisjes dat bij mij hadden! :(

Konijn 04-07-2004 12:57

Citaat:

Dotcom schreef op 04-07-2004 @ 13:29 :
Wees gvd BLIJ dat je dit mag meemaken, ik heb dat nog NOOIT meegemaakt dat meisjes dat bij mij hadden! :(
Wees JIJ maar blij dat je dat nooit hebt meegemaakt. Het is echt niet leuk als iemand heel jaloers is, je bent totaal niet meer vrij en je kunt niks meer..

@ts: Ligt het misschien aan het soort werk dat ze doet, of de tijden waarop ze doet, of aan haar collega's etc?
Kun je daar wat over vertellen?

Dotcom 04-07-2004 14:54

Citaat:

Konijn schreef op 04-07-2004 @ 13:57 :
Wees JIJ maar blij dat je dat nooit hebt meegemaakt. Het is echt niet leuk als iemand heel jaloers is, je bent totaal niet meer vrij en je kunt niks meer..
Beter liefde krijgen en niet vrij zijn dan geen liefde krijgen en alle vrijheid van de wereld hebben...

Daboman 04-07-2004 16:15

Citaat:

Beter liefde krijgen en niet vrij zijn dan geen liefde krijgen en alle vrijheid van de wereld hebben...

het gras bij de buren is altijd groener

Arenda 04-07-2004 18:42

Jullie klinken beiden eigenlijk jaloers, vind ik... je zou er over kunnen praten, elkaar vertellen waarom het vervelend is. En trouwens, elkaar geruststellen wil ook wel eens werken :)
*niet echt een nuttige reply geloo fik*

Princess 04-07-2004 21:51

vergeet elkaars vorige relaties!en geniet van elkaar!!
wat voor werk doet ze?zijn er exen van haar daar?ga eens goed na wat de reden zou zijn!!en wees niet zo jalours op elkaar!dat is een slechte basis van een relatie!ga experimenteren met nieuwe dingen die jullie allebei nog niet hebben gedaan...

Luna 04-07-2004 22:23

Alleen als ze gaat werken heb je dat gevoel? wat voor werk doet ze dan? stripper ofzo :confused: Ja dan zou ik het ook hebben.

En dat jij vaak over je vorige relatie praat, oplossing: niet meer doen! Simpel toch. En als je dat niet kunt dan lijkt het me dat je nog niet echt toe bent aan een volgende relatie.

Kazet Nagorra 04-07-2004 22:34

Praten over exen moet je zo veel mogelijk mijden, eigenlijk. Wat je verder aan jaloezie kunt doen... Tsja, niks, denk ik.

Vini-Vidi-Vici 05-07-2004 09:48

het werk is gewoon in de horeca, ik weet zelf niet zo goed wat het probleem daarvan is eigenlijk! ik denk het idee dat ik niet zomaar ff naar dr toe kan gaan, omdat dat van iemand anders (haar baas) niet mag (dat heeft hij niet gezegd maar je kan slechts als je aant werken bent een half uur met je vriendje gaan praten bijv.), dat iemand dus bepaald dat ik niet bij dr mag zijn, dat zit me dwars

*$tylo* 06-07-2004 16:51

dan weet je dus waarom je zo opgefokt bent als ze gaat werken:
1) horeca --> sjans
2) je mist haar en je kan niet bij dr zijn... verliefdheid he:):)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:31.