![]() |
*avondactiviteiten*
situatie: mijn vriendje moet vanaf morgen elke dag werken tot 5u
vraag: wat nu 's avonds te doen als we elkaar in de week zien -> mag niet te vermoeiend zijn (*werk*) -> en niets van 'film zien' ofzo :s , ik zoek iets anders |
nueken.
|
's avonds naar het strand, vrijen in de branding
pim pam petten lekker koken voor hem |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Blindschaken.
|
Citaat:
|
Van negen tot vijf?
Voetballen kijken. :cool: |
De wereld veroveren.
|
Citaat:
"Pinky and the brain..." |
Je hoeft elkaar toch niet elke dag te zien? :rolleyes:
|
Scrabble (y). Heel sexy spel hoor.
|
Monopoly, Vier-op-een-rij, Levensweg...en als je dit geen goed idee vindt...neuken! :rolleyes:
|
Kegelen.
|
Doe wat je altijd doet. :s
|
Citaat:
|
Oja, ontopic: Dvd'tje kijken, massage geven, en Reverend's spelling verbeteren.
|
Zuipen ;)
|
Citaat:
|
Gezelschapspelletjes spelen, samen koken, foto albums inplakken, de hond kunstjes leren, als het maar iets is wat jullie graag doen..
|
Of: verbeter het onzinrecord.
Alhoewel, onzin :nono: . |
Film zien.
|
Citaat:
:nono: |
Praten, knuffelen, vrijen, dat soort dingen. Hij is je vriendje, ik neem dus aan dat jullie je wel met elkaar vermaken.
Of anders ga je iets doen dat jullie allebei leuk vinden. Ik weet niet wat jullie allebei leuk vinden want ik ken jou niet en hem nog minder. |
gaat heen en vermenigvuldigt U
ohnee ga toch maar koekjes bakken... |
inpakken.
|
je kunt dus elke dag van 17.00 tot 09.00 uur iets met hem gaan doen,
nachtfietsen :) |
Je weet je toch zeker zelf wel te vermaken met je vriendje?!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gewoon lekker vaag rondhange met vriendje
|
Probeer wat standjes uit. :)
|
Je kan twister spelen, of doktertje, puzzelen. Als je echt wil lachen kan je een uurtje of wat naar tv spelletjes kijken en daarna flink van bil gaan in de woonkamer, met paps en mams erbij, *voor de verandering*. Maar je mag natuurlijk niet vergeten gezellig alleen te gaan eten en als hij dan komt ze eten van zijn bord kijken en vragen waarom hij te laat is. Vraag of hij vreemd gaat, neem geen genoegen met nee, ga net zolang door tot hi jja zegt. En heb dan make-up sex. Maar je kan ook gewoon gezellig tegen elkaar aanliggen of gewoon een boswandeling in de schemering maken. Maar momenteel moet je dat wat later doen. Je kan ook een spel doen, degene die het langst de ander niet aankijkt..Wint. en wat je dan wint moet je even uitzoeken.
|
sex!
of kolonisten van catan :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:12. |