![]() |
"Een beetje" & "Destination Unknown"
Een beetje
Het plafond kijkt op mij neer En omringt door Het bewonderende donker Lig ik hier Gedachtes ruziën om eer Wie zal vannacht Mijn reeds verslagen hart Bewonen Alleen is beter, sterk zal ik zijn Maar stiekem Fluistert mijn hart: ‘ik mis je toch wel. Een beetje.’ Destination Unknown Waiting on the edge Standing face to face Chosing where to go And then the last embrace Running far away On seperating ways Never looking back For the rest of days Faster then I want to Leaving you behind Never looking back But always in my mind Avoiding time to think Never standing still Don’t know when I’ll stop Or if I ever will I just know that I’ll Move to god-knows-where Following the signs That are standing there: Destination Unknown |
woow die 2e is mooi!!! (y) (y) (y)
|
Het eerste gedichtje weet ik niet zo goed wat ik er van vind, dus zal ik daar ook maar even niks over opmerken ;)
Het tweede gedicht vind ik echt super!!! Het einde heb je echt heel mooi gebracht, ik heb geen aanmerkingen erover, ik vind hem gewoon toppie (y) |
Fluistert mijn hart: ‘ik mis je toch wel.
Een beetje.’ Ik vraag mij af wat hierachter schuilt; je eigen hart die je mist, wat is er dan aan de hand, vraag ik mij af. Want de gedachten die ruzieën zitten toch ook in jezelf, dus ook in je hart; wat is hetgeen dan dat je hart verslaat? (als je om welke reden dan ook geen zin hebt om deze vraag te beantwoorden, maakt dat niet uit hoor, maar ik vroeg het me gewoon even af :)). Ik vind het wel een mooi gedicht, maar het beeld dat bij me wordt opgeroepen kan ik niet zo goed plaatsen. Ik zie een meisje, liggend in het donker, een beetje in de war en niet zo goed wetend waarheen alles zal leiden. Klopt dat een beetje :)? |
Ja dat beeld klopt wel een beetje =) En dat stukje van: 'Ik mis je' is een beetje dubbel. Aan de ene kant gaat het over een totaal ander persoon en aan de andere kant is er een beetje een kloof ontstaan tussen het hart en het meisje zeg maar. Vaag ik weet t..Snap het nu zelf ook niet meer...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:10. |