![]() |
80 berichten per dag?
Ok, ik weet eigenlijk niet waar ik dit moet plaatsen, dus dan maar hier.
Soms staat er bij info dat mensen 80 berichten per dag hebben. Uhm... geen leven? :s Of is dit nou gewoon een foutje ofzo. Deze mensen hebben dan bijvoorbeeld ook wel 40.000 of 50.000 posts. |
Die mensen zitten gewoon een paar uur per dag op onzin, en dan posten ze aan 1 stuk door.
Dus het kan wel ja |
Wilt toch niet gelijk zeggen dat ze geen leven hebben?
Je kent ze amper! :confused: |
Tofke_H had er ooit 190 per dag. :)
|
..of zoiemand heeft juist zoveel leven dat ie heel veel te vertellen heeft :)
|
Het is niet zozeer zo dat ze geen leven hebben, het is gewoon een fout leven.
|
Dat zijn onzinners;)
|
Tis toch gewoon een gemiddelde.
|
Citaat:
Het is zo makkelijk om 80 per dag te halen je gaat gewoon 2 uurtjes op onzin ofzow en je hebt al zeker 150... |
Tja, in een uurtje op onzin post ik ook al gauw 80 posts, als ik op dreef ben. En met elke dag een uurtje onzin heb ik nog genoeg tijd om aan een leven te werken. ;)
|
Waar iemand zich al niet mee bezig kan houden... Hoezo geen leven
:rolleyes: |
Slotje?
|
Laten we het eens gaan berekenen.
Je kunt om de 20 seconden een berichtje plaatse. dus 80 maal 20 seconden is 1600 seconden. Deel dat door 60 en je krijgt 26,7 minuten. Laten we zeggen een half uur. Nou, een half uur van je leven versplit per dag... :eek: |
Citaat:
|
tiswat
|
Citaat:
|
Wat Machiavelli zegt.
|
Wat perseus niegt zegt maar wel bedoelt.
|
Wat ik bedoelt! :nono: ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
we zullen ff niets zeggen over Greymaze en Lionheart :D
Grim |
Profiel van Lionheart
Lionheart Lid Lid sinds: 22-05-2003 Aantal posts: 141350 (345.51 posts per dag) |
Tsja, lang leve onzin toch?
|
:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Boeiend?
|
Citaat:
|
Ach, laat ze toch. Zolang niemand er niet echt last van heeft mogen ze toch lekker onzinnen? :)
Ik heb er 15 per dag volgens mij. :o :) |
ikke bijna 2 :)
|
Ik zit ongeveer op 16. Eerst was het meer, maar het is nooit boven de 30 uitgekomen :)
|
Laat ze toch.. Ik zit rond de 20.
|
Maar stel je nou eens voor. Wat als die mensen nu op de straat rond zouden dolen ipv op internet rondhangen?
Ik denk dat de wereld nu toch wel een betere plek is |
tsja... ik zit ook wel wat uurtjes per dag op t forum, hoor... Alleen post ik niet zo vaak :p
|
:D
Alles bij elkaar heb ik ook ontzettend veel posts. En 80 berichten per dag haal je erg gemakkelijk op Onzin. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dude. |
"6.37 berichten per dag"
Yay, ik heb een leven! :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Iedereen moet het voor zichzelf weten natuurlijk, maar als je het kan veroorloven zoals bijvorbeeld Lionheart om 345 posts per dag gemiddeld te doen, dan zou ik toch maar eens bij mezelf ten rade gaan. :s Edit: ik heb 0.99 posts per dag, jeej. ;) |
En nu mag deze onzin wel dicht....
:rolleyes: |
Ja, echt ziekelijk die mensen.
|
Damn, 345 posts per dag. :s
Op sites waar ze geen(of in ieder geval een slecht functionerende) flood control hebben, kom ik doormiddel van meerdere quadruple posts nog wel eens aan de 90, maar 345 op een site waar multiple posting praktisch onmogelijk is? D.A.M.N! |
jaaaa maaaaaaaar !
dat zijn mensen die als maagd geboren worden en als maagd zullen sterven ! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:50. |