![]() |
KCUF Crossover Trash Punk
Deze band bestaat samengesteld door/uit Dirty White Sean, Munky (Korn), Sid (Slipknot), T. (Amen),Shavo (SOAD), Sky (Cancelled) (en volgens mij nog een paar maar dat wordt niet zo duidelijk beschreven). Kijk op de SITE voor het hele verhaal van het tot stand komen van deze band. Het is sowieso een heel andere stijl dan de bands waar de bandleden afkomstig van zijn. Op de website kun je ook enkele nummers van deze band downloaden evenals een paar videoclips.
|
IK ga het album zeker kopen ;).
|
1 nr geluisterd. ongeinspireerd. Troep.
Luister dan gewoon municipal waste, die weten wat crossover is. http://www.hxcmp3.com/bands/3291/ |
Citaat:
|
GAAAAAAP
Jezus de nu metal heren hebben ontdekt dat er ook geld in punk zit... :rolleyes: Wat een ongelovelijk lelijke website trouwens |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind jammer dat vaak slechte muzikanten samen een band beginnen. Waarom gaan mensen van Sonata Artica, Kamelot, Ignite en de niet dode van Queen niet samen in een band spelen?
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat nu? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
cancelled, is dat niet een NLse band? |
Citaat:
|
Citaat:
|
tja
we hebben amen al. waarom deze band er nog bij? verder sluit ik me bij escapism aan. |
Citaat:
|
Ik werd van die site weggejaagd met kutmuziek, zal hun muziek wel zijn en dat is dan ook mijn mening vertegenwoordigd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik hou niet van crossover.
|
Citaat:
|
Oorlog op komst
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Natuurlijk klote.
|
en niet punk. net zoals de murderdolls en consorten.
|
That is correct sir.
|
in 1 woord: TROEP!!!!!
|
ik denk dat ik het toch maar es ga luisteren als het echt zo slecht is als iedereen beweerd :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:02. |