![]() |
Dromen en fantasieën verwezenlijken*
Is wat je fantaseert ook iets wat je echt zou willen verwezenlijken..?
|
weleens ja, soms ook niet
|
meestal niet:)
|
Heel soms, maar bij het meeste zou ik eigenlijk gillend wegrennen. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm, nee. :D Zou ik toch niet eens durven. :p
|
Ja, anders zou ik er niet eens over fantaseren denk ik :rolleyes:
|
Citaat:
|
Nopes liever niet
|
Meestal wel, soms niet.
(en ik vind dat het iets anders is dan Hagels antwoord!) |
Allemaal
|
Citaat:
Ik vroeg hem.. fantaseren mensen omdat ze t ook echt in realiteit willen.... Hij antwoordde onmiddellijk: zeker niet.. tijdje geleden zei hij net t omgekeerde... weet niet :rolleyes: |
Citaat:
|
Puur qua actie zou ik het misschien wel willen verwezelijken, maar ik zou denk ik teveel moeite hebben om daarna met mezelf te leven. Dus eh - sommige wel, andere niet.
|
over wat fantaseren vrouwen dan ;)..
|
Citaat:
|
nouja meestal zijn mijn (onze) fantasieen niet heel erg buitensporig enzo.. ze worden dus weleens(=meestal ;) ) werkelijkheid.. :p
|
Citaat:
|
Ik wil al mijn fantasieen vroeger of later zeker verwezelijken. Behalve dan die enkele fantasieen die maar beter een fantasie kunnen blijven.
|
Ik heb geen fantasieën die niet uitgevoerd zouden kunnen worden. Al zal dit wel meer mensen includeren, en die kunnen nog weleens tegenwerken :p
Ja, ik neem aan dat ik voor het eind van m'n leven het "verwezelijkt" heb. |
Hmm jawel.
Ik fantaseer wel eens over een vrij stoer meisje met een ouwe open auto en een stel cowboylaarzen die me meeneemt naar het bos ofzo en me daar volledig overheersend neukt. That's right, she fucks ME. |
Citaat:
|
waar ik over fantaseer, is echt alleen voor in me fantasie...
als het in het echt zou gebeuren, zou me omgeving wel heel raar tegen me aan gaan kijken... en wat utopia5 nu gaat zeggen klopt helemaal! |
Neen want eens gerealiseerd is het niet meer even speciaal om erover te fantaseren. Iets wat veraf is en wat je van ver en niet echt beleeft (zo ook bij dromen) gaat veel dieper.
Onbereikbaarheid is daarom veel aantrekkelijker. |
willen verwezenlijken wel ja, anders zou het geen opwindende fantasie zijn.
sommige dingen zou ik echter nooit doen, of nooit kunnen doen. (en die nooit kunnen doen houden dan in dat er bijv. personen bij betrokken zijn die ik nooit in bed zou kunnen hebben, of dat het maatschappelijk/voor mij onaanvaardbaar zou zijn, dat ze te... 'vrijdenkend en artistiek' zijn om ooit aan iemand voor te stellen zonder meteen door de grond te zakken, etc... ;) ) |
Over het algemeen wel :)
|
nee aan de meeste fantasieen die ik heb zitten te veel haken en ogen..
sommigen daarentegen hoop ik ooit nog eens te kunnen vervullen |
Jazeker, meestal wel.
|
't meeste zeker...
die paar anderen dingen tja.. Slauerhoff he: Er staan wetten in de weg en praktische bezwaren.. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
nou.. ik zou op zich best wel eens met een meisjes willen zoenen
en ik zou ook best rijk gelukkig knap dunen slim willen zijn dus verwezenlijk maar een eind weg |
Citaat:
(uit: ‘Het Huwelijk’ in: Verzen van vroeger, 1934) |
Er zijn wat fantasieën die ik nog weleens verwezenlijkt zie worden, zoals sex met een meisje, sex in de natuur, een trio, geblinddoekt of vastgebonden worden... Maar bij dat soort dingen houdt het verwezenlijken ook echt op :D.
|
Citaat:
:evil: |
Citaat:
:p |
Citaat:
Slauerhoff is denkend aan holland zie ik brede rivieren traag door oneindig laagland gaan. |
Alles heb ik teruggevonden,
Bekoorlijk verwaarloosd als 't vroeger was: Het groene pad begroeid met spichtig gras, De zonnebloemen, die toen lager stonden; Het stille van den hof en het grijsblonde Van zon laatglanzend door beslagen glas. Achter in de tuin begon de ondiepe plas, Waar we elkaar 's avonds onder takken vonden. Alles: niet 't lief, half landlijk, half mondain, Wankle bekoorlijkheid die zich verliest In Engeland, 'k geloof als gouvernante. Ik stopte een pijp en peinsde en zei: 'Einfin'... Maar zweeg toen ik haar kamer vond, triest Als een zoo maar gelaten chapelle ardente. - Ik zocht in zeeën, bosschen, bergen, droomen, Nimmermeer rustig tot de plek gekomen, Waar zij verborgen als een bloesem was Onder 't in lange herfst gewoekerd gras. Hoe kon, in 't ruim teloor, ik ook vermoeden Dat zij vol zorg de hoeve voort zou hoeden En stil in stagen vree de weelde won Die ik wild zwervend nooit bereiken kon? Bosch, velden, mergen liggen dof en grauw In langen herfst in de einder, laag en nauw; Zij bloeit, ondanks den nacht, ondanks den dood Van bloemen droomen - welkt ternauwernood |
sommige dingen wel ja
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het meeste waar ik over fantaseer is al eens gebeurd of anders is het iets wat ook mogelijk is om te doen.
En verder sluit ik me aan bij Bertbart ("nee, zo erg taboedoorbrekend op het gebied van seks ben ik dan weer niet"). |
Citaat:
|
nee. ik hou het bij fantaseren, anders heb ik niets meer om over te fantaseren :p
|
Zwevend sex hebben lijkt me toch wel moeilijk te verwezenlijken :s.
|
Citaat:
Zonder zwaartekracht is seks onmogelijk. Das wetenschappelijk onderzocht :D |
Citaat:
Ontopic: Mwah. Sommige zullen nog wel verwezenlijkt worden, maar anderen hoop ik nooit mee te maken. (Gaat om controle. In mijn fantasie bepaal IK wat er gebeurd, wanneer het echt is heb ik niets meer te zeggen. Don't like that.) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:42. |