![]() |
internetten is een ramp!
hallo ik heb een groot probleem
op mijn pc willen de internet sites nauwelijks meer laden, behalve als je opeens 5 keer op f5 drukt ofzo, dan weer wel ook doet msn het niet meer ik heb een pentium 4 2,66 ghz met 512 ram en windows xp. ik heb norton 2004 al geupdate en zonealarm pro ook verder heb ik een windows update installed en nog steeds blijft ie gaar doen! ik kan verder wel gewoon computerspelletjes spelen en films kijken en muziek luisteren, maar internetten is een ramp geworden! iemand met een oplossing? :| |
Zet je firewall es uit...misschien blokkeert die de hele zooi (al lijkt dat me stug voor ZoneAlarm...)
|
Citaat:
Ook is het misschien verstandig om je cache schoon te maken met System Cleanup Je kan nog ff (tijdelijk) een alternatieve browser gaan gebruiken, een goede browser die we hier "nogal veel" aanraden is Mozilla Firefox (Voor meer info: Mozilla.org, Mozbrowser, de zoekfunctie van dit forum en als laatste Google.nl) |
Adaware draaien. Zie ook het centrale spyware topic :)
|
godver jaa........
zonealarm zit de hele boel te verneuken :s mja dan maar norton internet security als firewall erop :) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, als je nou zonealarm ietjes beter had ingesteld, had je ook geen last.. |
Citaat:
sowieso geen Norton :P Haalt lang niet alles eruit en sommige virussen kunnen hem onklaar maken. |
pfffft ik vind ZA nu kut ;)
|
Offtopic:
Citaat:
|
Citaat:
Net zoiets als bij @home service. Daar ligt het nooit aan hun, maar altijd aan de consument. Ik had trouwens bij een demonstratie van ons multiplayer spel op school, vergeten mijn firewall uit te zetten, toen crashte de hele boel op mijn notebook :o oops! :p en nu ben ik er weer snel vandoor :p |
Offtopic:
Citaat:
Dus ook bij z.a zit een readme, een hulpfunctie en zelfs nog een support site! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Offtopic:
Citaat:
OT: De TS heeft volgens mij z'n antwoord nu, als dat niet zo is verzoek ik de TS te reageren |
Citaat:
Citaat:
|
Bovenstaande problemen had ik ook (nadat ik ZoneAlarm had geinstalleerd :rolleyes:, rommel)
|
Citaat:
|
Ik heb geen verstand van die instellingen :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je de moeite niet wilt nemen om te leren hoe een application level firewall werkt, wat overigens vrij simpel is, dan kun je de ingebouwde firewall van XP of Norton Internet Security gebruiken. Daarbij lever je wel in op veiligheid. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:28. |