![]() |
Herman van Veen
Is Herman van Veen leuk live? Mijn moeder wil er met mij heen. De meeste van zijn nummers betekenen iets voor mij, aangezien die vroeger dag in dag uit gedraaid werden. Maar als jullie hem eens hebben gezien, hoe vonden jullie dat?
|
ik vind hem best leuk ja. Maar het is wel een beetje voor de oudere garde, vind ik persoonlijk
|
En Alfred J. Kwak!
Spetter spitter spater... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zie ze nou lyrics zoeken :D
|
Citaat:
|
Heel leuk. En als je moeder met jou wil gaan en zij betaalt, zou ik dat zeker doen. :) Ik vind het namelijk erg duur om zelf te betalen. ;)
En het is Spetter Pieter Pater. :D |
Citaat:
Grim |
Citaat:
*doet vreugdedansje :D * |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ff ontopic: Wat ik van hem heb gezien op tv dan, vond ik verassend leuk |
ik ben naar optreden in theater van hem geweest.
was super mooi! gelachen en gehuild hij doet zelfs kunstjes! ;) echt supertof om daar heen te gaan!!! |
Jaaa! Daar ga ik met mijn moeder ook nog naartoe.
Lijkt me helemaal geweldig:) |
Als ik helpen kon (y)
Beste VARA promo-song aller tijden. :D |
Citaat:
Ik loop nu stage bij hem. Ik kan je echt aanraden om de show te gaan kijken.!!!! |
Hij was zeker geweldig! Ik ben er gister geweest. Bedankt voor jullie reacties.
|
Citaat:
Ik vind Herman van Veen de grootste artiest die Nederland op dit moment rijk is. Volgens mij kan die man alles. Paul de Leeuw is er ook zo eentje, maar die is een stuk drukker en over het algemeen minder poëtisch (hoewel hij hele mooie liedjes heeft geschreven). |
Citaat:
Herman kan trouwens niet alles hoor. Op zn handen lopen bij voor beeld:) |
Hmmm...ik had hem ook gemaild. of hij bij ons in het zaalvoetbalteam wilde. Ik heb nog steeds geen antwoord gehad :( .
|
Citaat:
|
Herman van Veen live zien lijkt me best leuk, zijn liedjes zijn erg mooi. Ik heb helaas maar één LP van hem, die vol staat met liedjes die niet door hemzelf gemaakt zijn, maar wel van een andere tekst voorzien.
Maar "Hilversum 3" is natuurlijk prachtig, 's ochtends vroeg als je achterin in de auto zit, terwijl je wegdromend over het landschap kijkt. |
voor LP's moet je eens op marktplaats kijken.
Heb ik ook gedaan. Daar zijn veel mensen die ze wegdoen. Ik vind anders anders een mooi liedje.... |
Herman van Veen is (y)
|
Ik vind zijn opa-verhalen-vertel stem zo mooi :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03. |