![]() |
sms
hej...kheb een hele lieve jongen leren kennen...nou wil ik em graag laten weten dak em egt heeel lief vin..weet iemand nog een leuke tekst?? k kan egt helemaal nix bedenken.
|
Ik vind je lief.
|
Ik zou het wel leuk vinden als iemand op MSN of SMS (nog beter) tegen me zei: "ik vind je lief". :)
|
Lijkt me ook wel schattig als er iemand dat zomaar tegen me zou zeggen :)
Als ik jou was zou ik het ook op deze manier zeggen, lekker eenvoudig en straight to the point , ipv met gedichtjes of tekstjes. Verder zijn er veel tekstjes en gedichtjes op internet te vinden? Maar lekker simpel is onverwacht en veel leuker voor de persoon die het krijgt :) |
ja idd :bloos: Dat is echt iets wat je niet verwacht :D
|
"Ik wil je" :evil:
|
"jou zal ik weleens flink willen platneuken (L) "
|
niet per sms, maar gewoon face-to-face, ik vind je een opwindend manspersoon......
|
Slaap schatje slaap... en toen vielen mijn oogjes dicht... en droomde ik een nachtlang van jou... wat ik hier mee wil zeggen... DAT IK VAN JE HOU !!!
haha diej hak em laatst gestuurd....von em wel lief |
Citaat:
|
Citaat:
|
Karma police...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zoiets hangt ook van persoon tot persoon af.. het is wel schattig en al wat je wilt, maar naar mijn mening een beetje te standaard,
ook vind ik het nogal vroeg om 'ik hou van jou' te gaan zitten roepen, maar als jullie er beiden zo gelukkig om zijn, waarom niet natuurlijk? :) |
Citaat:
|
een smsje dat grammaticaal duidelijk niet klopt en ook niet erg logisch is zou ik niet erg leuk vinden, eigenlijk.
Maar waarom vraag je het aan ons als je zelf iets kunt bedenken dat hij wel leuk vindt?:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou het echt een afknapper vinden, hoor.
|
Citaat:
|
Doe orgineel, bedenk het zelf. Of sms hem niet, want das niet echt heel leuk voor `hem, denk je ook niet? *hoewel het wel erg makkelijk is*
|
ik vind je lief roelt!
|
Citaat:
... :eek: |
could u be the most beautiful boy in the world, plain 2 c ur the reason that god made a girl/boy...
uit liedje van prince |
Citaat:
|
Citaat:
|
Is dat topic er niet meer met allemaal smsjes erin??
''Ik wou je gewoon even laten weten dat ik je lief vind, kus'' Zoiets? |
"Hey (*naam*), ik moet je iets vertellen, maar daarvoor moet ik je ff zien... morgen misschien?? Laat even weten of je kunt."
Het is gewoon veel beter om het eerst recht in zijn gezicht te zeggen en om hem daarna lieve SMS'jes te sturen, anders heb je kans dat-ie nogal overdonderd is. Op deze manier laat je zien dat het iets belangrijks is voor jou. |
"Ik wil je pijpen"
|
Citaat:
4 sure..en had et toen mijn toenmalige vriendin de hele lyric gestuurd en ze vond et pr8..kom nou niet aan met het inkoppertje dat ze zegt dat ze et mooi vond maar daardoor uitging want dat was niet de reden :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
"De les Nederlands ging goed, wil jij mijn nieuwe leesmaatje zijn?" :evil:
|
Als een meisje zo'n smsje naar mij durft te versturen, vrees ik dat ik haar moet uitlachen tot in de oneindigheid.
|
Eyzz fawaka? met mij rustig je weettoch, Maarre ik vind je spang :$ kisses je dushi
|
Ik haat sms
|
*gaat op zoek naar telefoon*
de laatste lieve smsjes die ik kreeg waren: 'ly!' en 'Ik was van plan je om 10 uur te bellen, oke?' |
Citaat:
|
In mijn ogen is een sms met teksten zoals in dit topic genoemd echt onzin. Zeg het gewoon face-to-face tegen iemand dat je die persoon leuk vind etc. Met een sms verschuil je je alleen maar achter een mobieltje.
|
Citaat:
|
nou ik zou toch gewoon "Ik vind je lief" smsen....
ellenlange verhalen en spreukjes die eindigen met "IK HOU VAN JOU" zou ik nogal benauwend vinden....... :o Hoelang kennen jullie elkaar? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en als je niets bedenken kan, dan stuur je niks. wat heb je nou aan een door-een-ander-verzonnen-sms'je? |
"zin om een keertje wat leuks te doen samen?"
|
''Ik vind je lief.'' zou ik leuk en oprecht vinden, maar niet iets als ''ik vin juh lievvvv'', of iets dergelijks.
|
Good morning.. Lekker geslapen? (en dan echt vanuit het niets dat ie niet verwacht) das echt kewl :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:19. |