![]() |
Hoeveel keer
Voor iedereen die het al eens gedaan hoe vaak heb je het dan al gedaan? Als je het niet precies meer weer doe dan een gok in het ronde :) Ik zal vast beginnen met:
11 keer ben benieuwd naar jullie antwooden. Groetjes! |
ik zie het nut niet van dit topic. :confused:
|
Iets van 50 keer??
:S |
Citaat:
|
Citaat:
|
euh... Ondertussen zo'n 1,5 jaar lang, gemiddeld 3 keer per week, plus af en toe eens vaker dan één keer op een dag, en een tussenpauze van 5 weken dat ik droog stond...reken maar uit zou ik zeggen :p (y)
|
Citaat:
67 x 3 = 201 :p |
Citaat:
Valt reuze mee.. :o @TS: Plus waar gaat het over! stel dat je 1000 keer sex hebt gehad, wat dan nog? En als 999 keer daarvan zo slecht was dat je nieteens bent gekomen, wat maken die cijfertjes dan uit? |
300 keer ofzo?
(wel relatie van 2 jaar gehad he...) |
hmz...
ergens tussen de 100 en 200 x :confused: ik kerf geen spreepjes in mijn bed naar iedere vrijpartij (zou ook lastig zijn eigenlijk :P) |
Citaat:
|
Citaat:
|
stuk of 150?
(1x in de week 3,5 jaar lang inclusief de weken dat we elkaar niet zagen) |
Ik gok zo'n 150-200 keer..zou het eigenlijk niet weten.. :)
|
Oke...
Met mijn ex-vriend had ik van eind januari tot eind mei sex, dat is dus 17 en een halve week. Ik denk dat het zo'n 2 keer per week was, behalve in de meivakantie, toen was het 7 keer. Dus dan kom je op een totaal van 40 keer. Tenzij manuele seks ook meetelt, dan wordt het eerder 50 keer. Met mijn vriend heb ik van januari tot december, 52 weken, en dan van januari tot nu, 26 en een halve week. Samen dus 78 en een halve week. Gemiddeld zo'n 3 keer per week, tenzij orale en manuele sex ook meetelt, dan eerder 3,5, denk ik. Dat wordt dan dus zonder de orale sex zo'n 235 keer, en met zo'n 275 keer. Dus het totaal van beide vriendjes komt op 275 keer als je alleen neuken als sex telt, en op 325 keer als alle soorten sex tellen. Ongeveer dan. |
ehm... met m'n huidige vriend weet ik t al niet eens... Maar goed...
We zijn nu zo'n 1,5 jaar samen, maar we hebben al langer sex. Ik denk dat we het inmiddels minstens 500 keer hebben gedaan... edit: ik zie nu dat ik het totaal moet noemen. Zullen we daar dan maar het dubbele van maken? |
1000?
|
tussen de 400 en de 600? pff, dat zou ik egt niet weten hor.. :)
|
1.436.267,4 keer.
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
na een paar jaar ben ik maar gestopt met tellen :rolleyes:
|
0 ? :o
|
Citaat:
ontopic: geen idee. Niet geteld en ook geen zin om uit te rekenen. vaak genoeg iig.:) |
Niet dat ik snap wat het boeit...
Maar een stuk of 20 keer, gok ik. |
Geen idee. Maar het zal wel rond de 666 liggen, omdat ik zo metal ben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mag je seks met dieren ook meetellen?
|
Als ik eerlijk moet zijn heb ik het nog noooit geteld.
Maar als je nou vraagd met hoeveel Men het gedaan heeft Kom je misschien op betere cijfers uit :) |
Citaat:
ach van mij mag je sex met jezelf ook mee tellen ik vidn alles prima |
1000+ zeker, je denkt toch niet dat ik ga tellen he,
btw, zoekfunctie is een handig hulpmiddel, *hint* *hint* :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb geen flauw idee en het boeit me ook niet echt :S |
Citaat:
|
ik heb zo vaak geneukt dan mijn pik nu een grote dikke eeltbobbel is, stoer he?????? :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
Rock on! :cool: , jouw "metal-image" word niet geschaad h'or |
een ding is me naar al die getallen wel duidelijk geworden 100 of meer is dus gewoon normaal maarjah heeft natuurlijk ook met je leeftijd te maken iemand die ouder is heeft het vaker gedaan dan iemand die jonger is.
Eigelijk heel logisch :) |
Citaat:
|
Citaat:
maar om toch even mee te doen...: vaak? ik heb het niet bijgehouden hoor... |
geen idee, I don't give a fuck
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeshonderdzesenzestig keer, toeval? :evil:
|
Citaat:
|
Oh jee... *telt*
Laten we zeggen dat het gemiddeld nu zo'n 4 jaar lang elke week 3 keer is. 4 * 52 = 208 weken. 208 x 3 = 624 keer. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:29. |