![]() |
Talenknobbel? Vertalingen nodig!
Hallo,
Ik probeer een internationale gratis en reclamevrije shoutbox-service voor webmasters op te zetten. Internationaal, dus ik wil de mogelijkheid aanbieden om eigen talen te selecteren. Op FOK! zijn er vast wel wat mensen met een 2e of zelfs eerste taal die de volgende woordjes voor mij kunnen vertalen. Alvast bedankt! De woordjes: Bericht toevoegen Naam Bericht Website / Link / URL Zeg / Shout / Toevoegen Reset Pagina herladen / vernieuwen Meer smilies... Als je een voorbeeldje wil hebben van hoe de woorden gebruikt woorden kun je even hier kijken: http://www.yourshoutbox.tk. Alle talen zijn welkom! Alvast bedankt voor jullie bijdrage! |
wat dacht je van een online woordenboek?
|
Ja maar heb je wel eens geprobeerd om op zo'n site iets naar het Nederlands te vertalen? Is altijd een beetje krom.
|
Maar als je niet de rest van die site in de taal hebt, heeft het toch geen zin om deze woorden daar wel in te hebben :confused: Of zeg ik nou iets stoms :o
|
Alsd je een echte internationale shoutbox wil maken moet je wel met iets beters komen dan een .tk adres...
Sterker nog, het werkt nu niet eens :| |
Citaat:
Citaat:
|
www.freetranslation.com
Hier heb je een online vertaalpagina. |
dit is niet het fok forum ;)
|
Citaat:
en damn, die woorden zijn overal te vinden!! Beetje meer moeite doen... |
Bericht toevoegen - Add message (/reply)
Naam - Name Bericht - Message (/reply) Website / Link / URL - Gewoon hetzelfde als hier, zijn al engelse woorden :confused: Email - Is ook al Engels. Zeg / Shout / Toevoegen - Say / Shout / Add Reset - Reset.. Pagina herladen / vernieuwen - Reload page / Refresh Meer smilies... - More smilies... Had je overal kunnen vinden, maar oke, ik ben in een welwillende bui. |
Citaat:
ik verplats deze naar het subforum "moderne talen" aangezien ik aanneem dat je het wilt laten vertalen naar thans levende talen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:04. |