![]() |
Wat staat er op jouw nachtkastje?
Ik heb niet echt een nachtkastje, maar ik heb in m'n bed/op de vensterbank altijd:
boeken flesje water handdoekje (geen idee waarom :D) knuffels En er staat verderop een wekker. |
Ik heb geen nachtkastje, daarentegen gooi ik alles naast mijn bed, dat zijn over het algemeen mijn telefoon, bril, een fles drinken en een zak chips. :)
|
ik heb geen nachtkast
|
Lampje
Wekker Tijdschrift Telefoon Boek |
Heb geen nachtkastje; aan de ene kant liggen m'n 'sieraden' op de grond en een boek. Aan de andere kant, op een stoel, staan vier muizen-knuffels en de afstandsbediening van de tv.
|
Ik heb geen nachtkastje.
|
Ik heb geen nachtkastje.
|
Wekker, vaseline, verschillende (eczeem)zalfjes, Plectrude,
een ring. In de laatjes zitten voornamelijk boeken, bladmuziek enz. |
ik heb ook geen nachtkastje maar in de rand van mn bed ligt altijd: - telefoon (dient als wekker)
- labello - zakdoekjes op de grond naast mn bed ligt altijd nog een boek, en als ik me naar t voeteneind van mn bed "werp" kan ik volop water drinken want daar zit mn wasbak. |
- wekker
- telefoon - labello - flesje water - spiegeltje - knuffel |
Wekkerradio
Troep |
Heb er geen.
|
mijn wekker en mijn koetje !!!
(je weet wel ... zo een koetje van de bijenkorf :d) |
2 wekkers :o
Sieradendoosje Telefoon Paar foto's Boekenlegger Spiegeltje |
wekker
ventilator boek zooi |
- wekkerradio
- zalf - 3 kaarsjes - 2 boeken - vaasje bloemen - pen - doosje lucifers - onderzettertje - mobiel Mix dit alles door elkaar, en je hebt de troep op mijn nachtkastje :) |
Wekker, telefoon en - houder, nivea, nog wat crèmetjes en een fotolijstje.
Meestal liggen er ook sieraden op, maar ik heb opgeruimd en nu is het netjes :) |
een paar boeken, mn deo :D, en vooral veel zooi
wekker staat ergens anders ;) |
op mijn nachtkastje en vensterbank.
-boeken - tijdschriften - wekker - fotolijstje - stiekjes - telefoon - zakdoekjes -flesje water - haarband - verstuiver met zoutoplossing - pen - kladblok -blaadje met telefoonnummers - kleine beeldjes -schelpjes -afstandbediening stereo |
op mijn kamer: een heleboel want ik heb een chronisch gebrek aan kastjes enzovoort. :s Ik eet daar ook van mijn nachtkastje ;)
|
een kussentje, een lampje, soms mijn afstandsbediening van mijn stereo. Eronder ligt mijn schrift en een papiertje met een potlood.
|
twee wekkers, telefoon, boeken, labello, rommel :)
|
Een stapel kookboeken en een sleutelhanger in de vorm van een paars nijlpaard.
Ik gebruik 'm overigens níet als nachtkastje vanwege het feit dat het nachtkastje 40 cm hoog is en mijn bed 170 cm. |
'k Gebruik een krukje als nachtkastje... Er staat een potje vitamine B12-pillen op en er liggen wat stencils van biologie ofzo.
|
Mijn nachtkastje staat stampvol met troep:
- lampje - wekker - mandje met daarin: handcreme, gezichtscreme, haarborstel, nivea, ladyshave, deo, purol - plant - zonnebrandcreme - scrubspul en bodylotion, shampoo - mn mobieltje - armbandjes die ik vaak aan heb - haarelastiekjes en speldjes en klemmetjes - flesje water - labello - discman - cd's In mijn nachtkastje liggen tijdschriften, brieven, een laatje vol met make up troep enzo en een lege la volgens mij. |
Op mijn 'nachtkastje' ligt:
een aansteker wierrook 1984 (boek) + War and Peace stof mijn wekkerradio (gekocht omdat je erop kan slaan :) ) muntgeld de afstandsbediening van mijn cd speler... en een cd van tenacious D :) |
Ik heb geen nachtkastje. :(
|
Een hele zooi knuffels van vroeger die ik niet weg wilde gooien en er verder geen plek voor had (zo nu en dan pikt de hond er 1 af om mee te spelen :D)
Een lamp De wekker Altijd een glas water, kan niet slapen zonder glas water naast me De Pil-strip |
Een wekkerradio en op dit moment een boek.
|
*kijkt om zich heen, :confused: *, nachtkasje weg, heb wel een bijzettafeltje, daar ligt doorgaans 's avonds, mijn AB op, wat drinken, een zak chips of e.d, sleutels, portomonaie, mobiel, shag, asbak, ja dat was het wel
|
aan de ene kant paar tijdschriften en aan de andere kant lampje, afstandsbediening van tv en mn telefoon..
|
Ik heb geen nachtkastje, maar op de grond naast m'n bed:
cd's, batterijen, discman, keeltabletten, wat geld, boeken, water, ketting. Geen wekker, moeder maakt me altijd wakker. :) |
*wekker
*lenzenvloeistof *lenzenbakje *pen *vaasje met houten bloemen *pil *notitieboekje *deo |
Ik heb een oud krukje als nachtkastje :D
Bodylotion, hoestdrank 2x, hoestdrankbakjes 3x, rood garen :confused, nagellak, de pil, een pakje naproxen en valdispert, een theelepeljes, nagelvijl, kammetje, oorbellen, pen, stiekjes, labello *bah*. Pas opgeruimd :D (er ligt ook nog een grijze wollen sok onder het krukje :confused: ) En dan heb ik ook nog een kast bij mijn hoofdeinde. Daar ligt ook genoeg zooi; lege pakjes van de pil, bewaardoosjes, handcreme, een kapotte rekenmachine, verpakking van een hoestdrank en een wekkerradio. Ik verzamel graag spullen om me heen :D |
- lampje
- bloemetjes - beeldje :cool: |
elektrische vliegenmepper
telefoon tijdschriften |
- een lampje
- wat fotos - wekker - zakdoek - wat van mijn 'juwelen' |
euhm.. er echt op staan mijn radio en wat kaarsjes en zooitjes... erin liggen boeken en nog meer zooi dingen :p
|
Citaat:
|
Wekkerradio, 2 knuffels, wat papieren, geldkistje, een mini mars (toevallig nog niet opgegeten), pakje kauwgom, CD, balpen, en waarschijnlijk vergeet ik nu nog enkele dingen.
|
Citaat:
maar wat ligt er naast je bed dan? :) |
daar ligt zoveel op dat ik het kastje zelf al niet meer kan zien......
|
- Wekker
- Shampoo - CD's - Murray's - Blacklight gel ( :| ) - Glazen boleltjes in bekers. :s De radio heb ik er per ongeluk van af geslagen. :bloos: |
Citaat:
Naast mijn bed staat niets. :( |
Citaat:
|
een wekker, een paar trashers en wat stickers.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waaier
auto theorie boek zonnebankcreme grote vierkante kaars foto van overleden tante zweetbandje dagboek azaron muggenshit |
Ik heb geen nachtkastje, ik gooi alles altijd gewoon op de grond.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:22. |