![]() |
hoi hoe zet ik mp3 bestanden op mijn computer
het zal wel een domme vraag zijn maar het zit zo:
ik heb een cd, met daarop 4 cd's in mp3 formaat. in mijn discman met mp3 speler en computer doen ze het, maar in een gewone cd speler niet. (om duidelijk te maken hoe mp3 ze wel niet zijn) nu wil ik ze dus op 4 cd's zetten zodat ik ze ook in de auto enzo kan luisteren maar nu het probleem. ik heb maar 1 cd ingang en dat is de brander, ik moet ze dus eerst rippen op mijn computer, wat nogal een probleem blijkt te zijn. normaal doe ik dat met windows media player maar die geeft nu aan dat er iets niet kan. nu heb ik easy cd creator 6 erop gezet, waarmee het zou moeten kunnen heb ik begrepen, maar hoe? |
Je kopieert ze eerst naar je harde schijf en vervolgens brand je ze op een CD (met Easy CD Creator bijv.). Simpel toch? :o
|
Citaat:
|
Selecteer al je bestanden, sleep ze naar het bureaublad of waar dan ook óf selecteer kopiëren plakken.
|
Citaat:
kan dat met gewone cds ook? :bloos: |
Citaat:
|
oh cool dan is het nog niet zo heel dom dat ik dat niet wist
bedankt iig hij is bezig x |
|
Hier (centraal audio-/video topic) vind je vast wat je zoekt, en anders vraag je het daar nog maar een keertje...
Trouwens, als ik jou was zou ik nero burn gebruiken ipv easy cd creator. Op www.nero.com kan je een gratis trial versie downloaden die je een maand lang kan gebruiken. Zo kan je dan je cd's branden. Na een maand moet je het programma wel kopen... (of een andere manier zoeken om het langer te gebruiken :o) |
haha lies :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05. |