![]() |
broeken
Wat voor broeken dragen jullie eigenlijk in de zomer? Het is nu van dat rare weer, dat je je afvraagt of een lange spijkerbroek wel kan of dat je toch maar je linnen 3kwartbroek aan doet.
|
Ik draag altijd lange rib- of spijkerbroeken.
|
Dezelfde als in de winter, en als het heel warm is een driekwartsbroek of een rokje.
|
Spijkerbroeken, linnen broeken, dunne katoenen broeken:).
Als het echt warm is een driekwart broek of een rokje.:) *korte broek alleen als ik ergens verstopt zit in het buitenland waar zeker geen bekenden zijn:o* |
Als het warm is, draag ik surfshorts.
|
dezelfde zwarte broeken als altijd of afgeknipte legerbroeken
|
linnen 3 kwartbroeken zal ik sowieso maar achterwege laten :nono:
|
Gewoon, spijker.
|
hotpants/korte broekjes of rokjes, als het weer het toelaat tenminste, zo niet dan gewoon een spijkerbroek.
|
Met dit weer draag ik gewoon lange broeken hoor, zo warm is het nou ook weer niet.
En als het écht warm is een rok, rokje of hotpants. |
dezelfde broeken als in de winter, en heel misschien een korte/3kwarts of iets wat daar op lijkt, of een rokje
|
Met dit weer meestal een spijkerbroek of een linnen broek (en nee, niet driekwart!). Als het echt warm is een rokje.
|
Citaat:
Ik draag eigenlijk alles wel.. zelfs korte broeken |
Ik draag mijn gewone "winter"broeken ook in de zomer, ik heb geen speciale zomer of winter garderobe ofzo.
|
Sowieso geen 3/4 broeken. Het zijn of korte broeken of lange broeken. Maar in de zomer heb ik bijna altijd m'n TPG-post-korte-broek-met-aanritsbare-pijpen aan. Werken met korte broek, chill :cool:
|
Dezelfde als in de winter
& veel meer rokjes |
Citaat:
|
spijkerbroeken :o
|
lang linnen geval, spijkerbroek, korte broek, maakt niet uit wat, als 't maar staat en zit :cool:
maar in warm weer draag ik 't liefst een (lange) rok. |
Citaat:
dat dus geen korte trouwens..daar heb ik echt iets tegen sinds groep 8 ofzo.. |
Linnen oftewel semi-pyjama broeken.
of rokken. |
spijkerbroeken, linnen broeken, rokjes, hotpants als het echt warm is.
|
Meestal linnen broeken, maar ik draag eigenlijk meer rokken. Broeken in de zomer zijn best warm :|
|
ik heb net een broek afgeknipt (een gouwe ouwe ;))
en ik heb nog een korte broek.. een lange broek doet het eignelijk vaak ook wel goed.. ik heb niet zoveel broeken |
meestal gewoon lange broeken, heb geen korte, zoek ik niet om te kopen
|
De grotere/wijdere skatebroeken.
|
meestal dezelfde broeken, heb wel een zwarte lange broek met n dun stofje alleen voor de zomer. en verder nog lange rokken met een dun stofje ( 1 linnen en 2 omslagrokken)
|
Citaat:
|
poeh, wolle pantalon....beeetje te heet nu lijkt me.
en als het te synthetisch is, en te lang. van die dingen waar je een zweetkont in krijgt :p |
Ik draag mijn gewone broeken. Ik doe niet aan driekwarts- of (gruwel) korte broeken. Als het erg warm is trek ik een rok aan.
|
ik heb alleen baggy broeken en 1 kortere dus dan is de keuze snel gemaakt
|
Een zeven achtste broek en korter ga ik niet, heb nou ook niet echt de benen voor hotpants... :rolleyes:
|
zelfde als in de winter, alleen die zijn nu wel gewoon versleten en overleden, heb nu 1 broek.
voor de rest legging + rokjes want ik heb niet de benen voor pantys |
gewoon, je broeken van dunnere stof doe je wat vaker aan :)
|
Hetzelfde als in de winter, gewoon lange broek, maar dan van wat dunnere stof, absoluut geen korte broeken... Hekel aan zacht gezegd. Als het echt heel warm is draag ik een lange rok, is dan toch wel fijn, heel enkele keer draag ik ook wel kort rokje. Maar dan moet het ook wel echt heeeeeeeeel erg warm zijn.
|
Ik vind linnen broeken en lichte spijkerbroeken wel somers. Maar in zomers met temperaturen onder de 20 graden zoals deze, draag ik dezelfde als in de winter. Als het weer het toelaat, draag ik rokjes.
|
Citaat:
Ik doe geen broeken aan. Rokjes zijn veel lekkerder |
gewoon dezelfde als in de winter,en mocht het echt ondraaglijk heet zijn wil ik me nog wel eens in mijn zwemshort in het openbaar vertonen :o
|
spijker- en ribbroeken, verder heb ik nog wel wat korte dingen maar die draag ik alleen tijdens sporten, aan het strand of op vakantie; de komende 4 weken dus :D (y)
|
Nou ik heb negen broeken in totaal en 3 daarvan droeg ik ook in de winter:
- witte dunne broek - driekwart broek zwart - (idem) blauw - groen katoen en erug lang - spijkerbroek (maar volgens mij is het niet echt spijkerstof) - een pofbroek in turtle green ook dun stofje - een dikke cars jeans broek zwart - een ribbroek van cars jeans bruin - en dan nog 1 heel kort broekje in het turkooise voor als het echt heel heet is, anders krijg je me niet zo ver En ik draag geen rokjes. Zo ver krijg je me gewoon weg niet |
Linnen broeken of gewoon dunnere broeken, rokjes, als het erg warm is korte broeken.
|
spijkerbroeken, zwarte broek die ik ook in de winter draag, witte broek, rokjes.. alles kan eigelijk wel toch..
|
dunnere baggy broeken [gewoon de zomer versies], surfshorts, rokjes.
|
Ik loop wel in lange broeken..... 3-kwart broeken staan mij voor geen meter.. Dan lijken mijn korte beentjes nog korter :P... .. .
Meestal broeken van een luchtig stofje... Geen spijkerbroek (heb er maar 2) die vind ik sowiezo al K*t. Het liefste de broeken zo lang mogelijk... Linnen, katoen (y) |
hetzelfde als in de winter, af en toe een rokje of jurkje misschien
|
Citaat:
|
korte broeken of lange broeken géén 3kwarts broeken...
|
Spijkerbroeken, linnen broeken of rokjes.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56. |