![]() |
Overhemden met korte mouwen
Mja de zomer komt eraan dus binnenkort zul je ook wel weer mensen in dit verschijnsel zien rondhobbelen :/
Ik ben eigenlijk van mening dat een hemd per definitie lange mouwen hoort te hebben, en dat eentje met korte mouwen iets is voor mensen achter de kassa of snackbartoonbank die er enigszins formeel trachten uit te zien (vooral gestreepte :eek: ) of huisvaders die er niets van snappen en zo'n ding moeiteloos met een das combineren. Wat vinden jullie ervan? |
het toppunt van horror:
Een veertiger in een geblokt overhemd met korte mouwen en sandalen:eek: |
Ik vind het meestal ook niet mooi nee... zo oude-mannen-achtig.
|
afgrijselijk
vooral in combinatie met twee borstzakjes |
Citaat:
dat is helemaal fout ja...en dan steekt er zo'n vies pakkie shag uit.. |
Citaat:
+ afgeknipte spijkerbroek bruine sandalen met witte sokken |
pffff,nog nooit over ,nagedacht.
Ze doen aan wat ze willen toch??Als ze dat nou mooi vinden,korte mouwen voor meisjes vind ik ook wel mooi.Maar driekwart is het aller mooiste *heeft alleen maar driekwart*:p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kom op heej!!
Tja die ouderwetse gare dingen kunnen niet, maarrrr van die vrolijk gekleurde, stoere dingen *die k wel eens bij de H&M zie hangen* vin ik echt wel errug cewl hoor!! |
ik had er eentje laatst aangeboden in mijn kledingbeurs topic..
3x raden waarom ;) |
Citaat:
|
Me pa draagt ze.. Met 2/3 knoopjes open en een plukje grijs borsthaar eruit.. :(
Maar mijn pa draagt met een korte broek ook zijn sokken totaan z'n knieën (moeten me moeder en ik weer zeggen dat hij ze naar beneden moet doen!!! :D) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vind ik niks, als het zo warm is rol je de mouwen van een 'echt' overhemd toch gewoon op; veel leuker.
|
nou ehmz je hebt ook wel overhemden met korte mouwen voor jongeren zeg maar..dus niet van die standaart overhemd stof en streep...dus niet van die ouwe lullen dingen...en dan vind ik zo'n overhemd met korte mouwen leuker dan t-shirt...
|
je kan d´r precies van maken wat je wilt...
een rood overhemd met korte mouwen met een zwart shirt met zwarte mouwen eronder is echt heel leuk...!!! overhemden met blokjes zijn voor op´t kantoor, maar echte leuke overhemden vind je bij de wat op jongeren gericht winkels...!! |
Ik heb er wel 2 of 3 maar die draag ik alleen onder truien of polo's.
Mijn overhemden die ik 'gewoon' draag hebben allemaal lange mouwen. |
Citaat:
doen alsof je veel geld aan kleding uitgeeft, maar gewoon dezelfde winter- als zomercollectie hebben.. :D uit onderzoek is gebleken dat kakkers tot een van de 4 groepen behoren die het minst aan kleding uitgeeft. Armoedzaaiers |
korte mouwen overhemden zijn veel relaxter, workershirts nog relaxter.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
NRC, vorig jaar; uit M geloof ik |
Citaat:
|
Citaat:
De meeste dress-shirts van bepaalde merken zijn toch al van een zodanig dunne stof dat die 10 cm extra aan opgerolde mouw niets uitmaakt. |
Citaat:
|
Citaat:
Welk onderzoek? Namen, urrels, tv-programma's, BRONNEN! :D |
Citaat:
|
Citaat:
ik sluit me aan bij beuk en vind ook dat kakkers er toch relatief goed uitzien :p |
Ik vind dat kakkers er relatief saai uit zien, maar dat terzijde :p
Overhemden met korte mouwen, tja, ik zie niet wat het probleem is. Ik heb er ook niet echt een duidelijk beeld bij in m'n hoofd. |
Citaat:
Maar einde van de OT :D |
Ik heb een paar meisjes-overhemden..van die blousjes met korte mouwen,ik vind ze wel schattig :)
Maar het hangt er maar net vanaf hoe de verdere kledingcombinatie er uit ziet. Met zo'n alpen beklimmers pakje,je weet wel zo'n jodelaar..een korte broek,hoog opgetrokken sokken,en een geruitte bloes...nah doe dan maar niet. |
korte mouwen is ok vooral voor in de horeca, ook toch wel om normaal te dragen hoor, lekker cool.
maar als je echt de man wilt zijn dat gewoon een blousje ZONDER mouwen ;) |
ik neem aan dat je het type hawai ding bedoelt..
verschrikkelijk! vooral met erg fout printjes zoals bloemetjes of takken of draken |
Lelijk! ook in de zomer...
Rol dan je mouwen van je overhemd gewoon op ofzo, staat veel leuker. |
Citaat:
Het pas niet meer in m'n manier van kleden.. hahahaha :D |
Bij matinique en mexx hebben ze supergave gestreepte en geruite overhemden met korte mouwen. Heb er ondertussen al 3 in de kast hangen...
|
Citaat:
|
ik heb nog zo een garage hemd met wat van die patches erop
en een met kleine ruitjes wit en blauw het kan braaf en ouderwets zijn ja..het is maar net wat je erbij aantrekt Rat |
Ik vind van die tja.... 'skate'-overhemden met korte mouwen anders wel erg leuk staan hoor! Of hoe heten die dingen, workershirts.... Dat zijn toch ook gewoon een soort overhemden. nja, die vind ik iig vaak wel leuk, als ze een beetje simpel zijn, zoals deze hieronder, hoewel ik die ook neit echt fantastisch vind en vooral die jongen vreselijk :) Maar dan snappen jullie een beetje wat ik bedoel. Die draken en veel te vrolijke kleurtjes vind ik niks
http://www.attitudeholland.nl/images...433758_big.jpg |
Citaat:
een jongen uit mijn klas had ook zo iet aan,alleen wel met 1 kleur,en het was moooooooiiii |
joooo ik heb laatst een overhemd met korte mouwen gekocht (wel van diesel, een licht blauwe) en die is zeker wel da bomb!!! en ook 1 van replay (geel met bluawe bloemtjes). relaxed!!!
Maar uhmmm j adi estandaard blouzen met kort mouwen zijn id zwaar discusting!! mzzl joepieeeeeeee |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:16. |