![]() |
Simpel weg
Simpel weg
De asbak rookt nog na Van je laatste sigaret Die je rookte toen jij Mij achterliet in bed Alle kamers, de gordijnen Ze ruiken allemaal naar ‘wij’ Naar ons leven, ons geluk, Maar jij was liever vrij En nu? Wat blijft er over? Jij liet mij simpelweg alleen Zonder na te denken, Gewetenloos ging jij heen En een snik ontsnapt, terwijl ik Jouw kussen naast mij leg Niets kan mij nu nog troosten Want jij bent simpel weg |
Weer eens leuk gedaan Ave9! Leuke woordspeling.. :)
|
Citaat:
Mooie titel, prachtige woordkeuze, fijn ritme (iets minder in strofe 2) leuk thema, en een songtext potentie, ja dit is je beste tot nu toe op scholieren.com, naar mijn mening een: 9 (y) |
Suggesties om het ritme in de tweede strofe te verbeteren?
|
Citaat:
Alle kamers, de gordijnen Ze ruiken allemaal naar ‘wij’ Naar ons leven samen, ons geluk, <-deze zin is te lang Maar jij was liever vrij ik bedoel het klinkt zo niet vreselijk ofzo, maar net niet alles, ik heb verder geen woordveranderingssuggesties, ik denk dat het aan dat 2x ons ligt mischien Naar het leven samen, ons geluk??? |
Of:
Naar ons leven, ons geluk |
Citaat:
:eek: (y), dan kom je precies weer in dat ritme, vraagje tussendoor hoelang dicht jij al? |
Uhm..eigenlijk zo'n jaartje of 2.. maar eerst alleen engels en met n kwaliteit dat je zegt van : Nee! En toen n hele tijd (lees: jaar) niet en nu sins n maand weer wel ofzo.
hoezo? |
Citaat:
nou ik heb meer van je gelezen en je bent een natuurtalentje, ik dicht al vrij lang en jij zit op een hoger niveau dan ik met je gedichten |
*bloos* vind de meeste vrij slecht hoor =) Maar die plaats ik dan ook meestal niet..
|
Citaat:
|
O trouwens: Vind jouw gedichten beter dan de mijne =) Vaak mooiere woordkeuze..
(wat zijn we lekker offtopic bezig he :evil: ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:35. |