![]() |
mooiste schoenen voor onder een rokje...
de titel zegt het al , wat vinden jullie de mooiste schoenen voor onder een rokje,
ik vind all stars lekker zitten maar ik vind ze al snel weer zo alto, overkomen.. |
Ik vind allstars onder een rok alleen leuk bij kleine voeten.
Ik heb vaak doc martens aan onder een rokje, of zwarte laarzen. (y) |
all stars vind ik tegenwoordig niet echt alto meer,
slippers of open schoenen, laarzen kan alleen in de winter niet in de zomer |
Verschilt naar waar je heen gaat en wat voor een rokje het is, zelf draag ik bij een simpel spijkerrokje graag kisten of soortgelijke laarzen, bij een net rokje of een leren rokje draag ik meestal zwarte hoge laarzen met naaldhakken ofzo. Gympen draag ik nooit onder een rokje daar krijg je ketskuiten van en lijk je op zwarte piet, slippers vind ik wel weer leuk maar ik draag altijd een panty dus dat gaat niet.
|
Ik vind een mooi stel pumps altijd wel leuk.
|
ligt eraan wat voor een rokje.
als ik een knie rokje aan heb draag ik er lage dunks of lage adidas oid onder. als ik een korter rokje aan heb draag ik er hoge adidas of hoge reeboks oid. onder. |
Citaat:
Bij van die kortere spijkerrokjes e.d, doe ik gewoon allstars of slippers onder Eigenlijk denk ik er nooit zo over na |
Laarzen onder een rok zodat je nog een stuk been ziet vind ik echt (n) .
All stars draag ik in de winter. Nu leren platte sandaaltjes/sandalen |
Uggs en cowboyboots zijn wel leuk onder rokjes, niet zo truttig (y)
|
Citaat:
en slippers of pumps. |
Ballerina's? :o
|
Citaat:
|
duh, de anna kournikova sportschoenen natuurlijk ;)
|
Hangt er vanaf wat voor rokje en voor welke gelegenheid. Uitgaande van een kort rokje zou ik er nette instappers of pumps onder dragen, iig geen hoge laarzen want dat maakt het zo ordinair (tenzij je er een maillot onder doet, maar dat staat weer niet somers).
Slippers kunnen ook goed onder een rokje, maar dat is misschien ongepast voor sommige gelegenheden. Sommige sportschoenen kunnen ook onder een rokje, maar dan moet het wel matchen met de outfit. All Stars ogen idd snel wat alternatief. Maar het kan wel als het bij het geheel past.. |
teen slippers (y)
|
Ik draag mijn ballerina's maar die staan niet zo heel leuk eigenlijk. Of anders slippers of allstars. Hangt er vanaf wat voor rokje het is he :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
idd allstars is wel mooi
adidasjes bij sommige rokjes staan skateschoentjes ook wel en teenslippers --> ik heb vaak teenslippers onder rokjes aan |
Ik heb dr vaak teenslippers onder aan, aangezien ik alleen korte rokjes draag, en die draag ik alleen thuis of op vakantie, bij hoge uitzondering ergens anders.
|
ik heb donkerblauwe all stars, en een donkerblauwe rok, (erg donker dus....)
en meestal ook nog een zwart truitje... |
Ik heb rode teenslippers, zwarte teenslippers, zwarte ballerina's met strikje, witte ballerina's, beige allstars, bruine suede instappertjes maar die zijn iets te klein.
En dan in de categorie 'hier kan ik niet op lopen' een paar pumps van fratelli rossetti <3 |
kisten met wollen beenwarmers erin en veters los (y)
of lak-laarzen. |
Citaat:
NEE. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kisten of schattige mary janes :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Of als het erg warm is dr martens, maar liever kisten. |
Citaat:
|
En tis lekker warm :P
|
|
Maar dat is jouw nickname ook.
|
pumps, queenies, teenslippers, laarsjes, enkel cowboylaarsjes, sneakers...
het hangt van de stijl af en het weer en de gelegenheid he |
Ik vind hoge allstars niet mooi onder een rokje. Het haalt de vorm uit je benen, je enkels worden dik en de vorm van je kuiten valt weg.
Instappers vind ik voor mezelf te tuttig lijken onder een rokje. Hoge pumps zijn sexy, espradrilles of slippers zijn altijd goed. |
pumps of cowboys
ballerina's alleen als je er verder wel hip uit ziet dus niet met een spijkerrokje en een kralenketting (n) |
Citaat:
|
Bij een spijkerrokje kunnen pumps juist leuk zijn. All Stars vind ik ook kunnen. Ballerina's, gympjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
Kisten zijn walgelijk. [/B][/QUOTE] Kisten met kortebroek/ zwembroek/ rokjes LELIJK, zag gister een jongetje lopen niet ouder dan 13, sigaret in de bek, en kisten onder zun ballenknijper (n) Doe dan gewoon KSWISS aan, die zitten lekker en zijn vet cool :D |
Kisten zijn sowieso UIT.. eigenlijk nog nooit ingeweest,
ja bij de NEP nazi's aka Lonsdalers en andere boeren pummels muwhaha, koop gewoon fatsoenlijke puma's of andere simpele sneakers die niet boven de enkel uit komen, staan altijd goed! btw, KSWISS is ook leuk maar ze moeten je wel staan ;) |
doe toch gewoon lekker aan wat je zelf wilt of zo?
wat jij fijn vind zitten, en wat je zelf mooi vind. |
mn uggs of mn hoge oldschool vans
|
Citaat:
http://www.x-tra.de/bilder/artikel/07113.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik doe dr meestal soort teenslippers of coole sandaaltjes onder aan. en soms als k wel n btje degelijk voor de dag moet komen soort sneakers
kisten vind ik niet mooi en kswiss vind ik eerlijk gezegd ook niet zo cool. en uggs...tja de naam zegt t al.. |
Citaat:
Vind je dat zelf niet een beetje kansloos klinken? Doe toch gewoon aan wat je zelf fijn vind :s |
kisten :cool:
|
wat heeft iedereen hier met kisten en dr. martens?
vinden jullie dat serieus mooi staan? bij mij hangt het af van het rokje. leuke slippertjes, ballerina's, pumps, muiltjes, af en toe uggs. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:54. |