![]() |
de "WARE"
veel mensen hebben et erover..De Ware wat vind jij dervan?
|
Hij speelde een prachtige rol in de Matrix
|
Citaat:
|
Tja, overal vindt je wel 'een ware'. Waar ter wereld ik me ook vestig, uiteindelijk kom ik altijd wel iemand tegen. Dat kan zowel in Nederland, als in Rusland of Australië zijn (om maar even een voorbeeld te geven).
|
Dat vind ik toch wel een mythe. Er lopen miljarden mensen op deze aardbol en ik denk niet dat er dan sprake is van de ware. Maar als mensen het gevoel hebben dat het in de eigen relatie wel zo is dan is dat meegenomen.
|
Citaat:
Dus ik geloof niet echt in de ware nee. Het is net de plaats en het moment waarop je iemand tegen komt die je leuk vindt. |
Citaat:
|
De ware voor mij is volgens mij een kloon van mezelf, maar dan in vrouwelijke vorm. ;)
Denk niet dat de ware echt bestaat. Ligt er ook aan wat voor een definitie je er aan toekent. Als 'de ware' degene is waar je verliefd op bent en blijft, dan bestaat ie denk ik niet. Verliefdheid gaat toch over. Van je opa en oma die al hun hele leven getrouwd zijn, kun je ook zeggen dat ze 'de ware' in elkaar gevonden hebben. Tis maar net hoe je het bekijkt :) |
"De ware" zou m'n soulmate zijn. Hij hoeft niet hetzelfde te zijn als ik, nee, absoluut niet. Maar we moeten wel op elkaar aansluiten. Elkaar begrijpen als geen ander.. iets bijzonders in elkaar zien, iets wat we nog nooit eerder hebben ervaren, bij niemand anders. Zoiets speciaals hebben dat daar onmogelijk iemand tussen kan komen. En verder natuurlijk ontzettend met elkaar kunnen lachen, supergelukkig met elkaar zijn. Het gevoel hebben dat niets ontbreekt.
Dat lijkt me echt heerlijk.. *zucht*. :) |
Voor mij is er geen ware, ik ben wel de ware voor velen :o .
|
Citaat:
|
bullshit
|
Die is er voor iedereen.
Of je hem/haar vindt is een tweede. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat ik je brom :p |
Citaat:
Want als je die "ware" zoals ik 'm beschreef tegenkomt dan klikt het zo geweldig, dan hoor je bij elkaar. Het zou niet logisch zijn als je dat allemaal hebt en dan nog iemand tegenkomt bij wie je je ook zo voelt.. |
mwah, 1 ware daar geloof ik niet in. Ik denk dat er wel meerdere mensen zijn waar je (bijna) perfect bij zou passen, het is alleen de vraag of je die tegenkomt..
|
De ware is onzin. Je komt iemand tegen die een bepaalde hoeveelheid eigenschappen heeft die met jouw verwachtingspatroon overeenkomen, maar er zijn zoveel mensen die dat hebben.
|
Citaat:
Maar zoals jij hier vertelt, ja klinkt wel (y). Maar van de andere kant... mijn vriendje is nu best wel de ware (zoals jij hem beschrijft) voor mij. Het klikt goed, en alles lijkt perfect. Maar toch... het zou toch kunnen dat we over weet ik wat toch om het een of het ander niet meer met elkaar door willen gaan (kan me nu dus niet echt voorstellen hoor). Of was het dan toch niet echt de ware?? (-->maar hij was welprecies zoals jij de ware beschreef) |
die bestaat. ik weet zeker dat er ergens op deze wereld een bas is die perfect is...k moet alleen de goede muziekwinkel nog vinden en genoeg geld hebben maar hij bestaat...
verder is t een kansloos topic, het is toch flauwekul te denken dat er maar 1 iemand is die perfect bij je past...gewoon n sprookje |
Citaat:
|
Alle liefde is ware liefde, want onware liefde bestaat niet.
|
De ware bestaat niet, hoogstens tijdelijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar het lijkt me wel dat de relatie overgaat... en ik weer een nieuw iemand vind Er zullen vast wel meedere ware's zijn :o |
Daar geloof ik niet in.
|
Ik geloof er deels in..
Wel dat er twee mensen uitzonderlijk goed bij elkaar kunnen passen, en dus dat zij 'de ware' zijn voor elkaar, On the other hand, er zullen wrs nog meer mensen bij hen passen.. dus ook weer niet :) Ik geloof dus wel dat er meerdere 'ware's kunnen zijn voor 1 persoon, maar je moet ze gewoon tegen kunnen komen. |
de ware bestaat niet althans 1 ware bestaat niet... iemand kan wel de ware worden :)
|
de WARE bestaat denk ik niet... wat al gezegd is idd, overal kan je wel iemand tegenkomen waaraan je alles wil geven. Ooit zal ik aan "diegene" wel alles geven en trouw blijven, maar wil niet zeggen dat er dan niet ergens op de wereld iemand rondloopt, die het ook had kunnen zijn (maar dan dus niet meer wordt :P )
|
Citaat:
|
ja je kunt het niet weten.. maar ik geloof er eerlijk gezegd ook nie in.. alleen je kunt wel iemand zoeken die het best mogelijk bij je past..
|
Citaat:
|
er zijn wel meer 'waren'
|
@ ABrules; meen je dat nou echt?
Ik denk ook dat de ware gewoon je soulmate moet zijn, die je steunt door dik en dun... Er bestaat voor mij een verschil tussen de liefde van mijn leven en de ware, de liefde van mijn leven is de persoon waar ik al bij ben geweest en waarvan ik dacht dat hij de ware is en soms nog steeds doe, de ware is de persoon waar ik, als ik ouder ben, mijn hele leven bij zal blijven, als alles goed gaat. |
Citaat:
|
De Ware is er.
Jammer alleen dat De Ware wel mijn ware is maar ik niet de zijne hè. |
Citaat:
|
De ware bestaat niet, een ware wel :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh, en ik vind het De Ware gedoe trouwens onzin. Met sommige mensen ku je absoluut geen relatie hebben, met sommige mensen wel, maar zijn die mensen dan meteen De Ware? Als een relatie uitgaat, betekent dat dan meteen dat het geen echte liefde was? |
Citaat:
|
Citaat:
|
De ware sjmare. Als iets niet bestaat.
Soms denk je de ware gevonden te hebben, maar vaker realiseer je dat het zoeken naar de ware net zo leuk is als het hebben van een vriend of vriendin. Bovendien is niet ieder mens uniek, dus de ware is per definitie niet te vinden. |
Ik geloof niet zo in 1 ware, ik denk dat er meerdere wares zijn die aan je 'eisen' voldoen..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
idd een mooi verhaal..
de WARE... maar volgens mij.. zeker na mun zoveelste liefdesverdriet weet ik dat er geen ware is... je denkt zeker wel eens.. nou volgens mij is dit de ware maar nooit is het volgens mij ECHT de ware.. altijd moet iemand zich wel een beetje aanpassen maarja hoort er gewoon bij denk ik .... en volgens mij is iemand nooit zo als je verwachtingen.. |
ik denk wel dat ik mijn ware heb gevonden. Bij geen een jongen voelde ik mij zo op mijn gemak als bij mijn huidige vriend. Het voelt gewoon goed, ik ben nog nooit zo verliefd geweest. Ik heb ook altijd gezegd dat ik eerst alleen wilde wonen, maar na een half jaar begonnen we al over samenwonen en nu wonen we alweer 9 maanden samen. (damn, dat gaat snel!)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:56. |