![]() |
Erectie Problemen?
Hallo,
Ik ben al een aardig tijdje bezig op het sexuele gebied, en ik heb een lieve vriendin van 16 jaar oud. Maar laatst *probeerden* wij verder te gaan als zoenen, maar toen ze mij wilde trekken, werd mijn penis weer slap. En dit is al vaker gebeurd met andere meisjes! Is dit normaal? En wat betekent dit? Ben ik homo? Ik wil alleen serieuze reacties terug aub. Als je met me erover wilt praten op msn, voeg me gerust toe: ikbenluxe@hotmail.com Groeten, Gerard Dijkstra. |
Als hij eerst wel hard was, lijkt het me sterk dat je homo bent. Ik denk eerder dat het de zenuwen zijn. Gaat wel over.
|
Je was denk ik gwoon een btje te zenuwachtig
|
Nee ik was helemaal niet zenuwachtig. Maar laatst bij voetbal training, kreeg ik plotseling een erectie, maar ik weet niet hoe het kwam ik dacht niet aan sex, en ik zat ook niet aan mijn penis. Wat heeft dit dus te betekenen?
|
Het betekent in ieder geval dat er met de anatomie van je piemel niets mis is, hij doet het gewoon. Alleen zijn sense of timing sucks. Is nieuwigheid. Het moet nog effe op elkaar inslijten. (dat zeggen ze bij de garage toch ook altijd?)
|
Citaat:
|
Je bent zo nicht als Albert Verlinde
|
Zoals gezegd, zenuwen. En maak je maar niet druk over die voetbaltrainingen, je lul komt vast wel vaker in erectie zonder reden (denk maar aan odol's):D
|
Jongens van 15 horen toch zomaar vanuit het niets erecties te krijgen?
En het kan best zijn dat je je niet zenuwachtig voelde, maar dat je het onbewust toch wel spannend vond :) |
1 woord, 8 letters, 3 lettergrepen: HORMONEN
en nee dit betekend niet gelijk dat je homo bent, homosexualiteit is als je ook daadwerkelijk wat kan voelen voor hetzelfde geslacht, en dat kan zowel fysiek als alleen mentaal zijn, of beide |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nothing personal verder hoor |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik denk dat het aan het aftrekken lag dat ie stijf werd. bij mij maakt het niet echt uit wie er aan m;n lul zit, stijf wordt ie toch wel. De kunst is 'm stijf te krijgen zonder dat je eraan zit.
|
Als je goed had opgelet had je geweten dat het probleem nu juist was dat zijn erectie juist verdween op het moment dat zijn vriendin hem ging aftrekken...
|
Doet ze het wel de goede kant op dan? Ik heb wel eens gehoord van een meisje dat de voorhuid zo hard mogelijk van de pik af probeerde te trekken, in haar eigen richting dus :D
|
Citaat:
|
Citaat:
kun je zelf nog kiezen tussen mannen en vrouwen :P |
Citaat:
;) |
Ohja, dat kan natuurlijk ook nog, dat zij gewoon niet goed kon aftrekken. Laat 'r maar veel oefenen (y)
|
das helemaal normaal als je de 1e keer iets wilt doen... gaat vanzelf over
|
Citaat:
|
Eerlijk gezegd denk ik dat iemand deze 'Gerard Dijkstra' probeert te naaien. Check z'n andere posts. Beetje jammer.
|
Citaat:
|
Ja ach, kan gebeuren toch? Flink laten oefenen.
Ik snap alleen niet wat het homo-zijn feit hiermee te maken heeft, eigenlijk. |
had het laatst ook en keer bij mijn vriendin.. had eerst en stijve in me broek.. en toen ze me wilde gaan pijpen.. (werd ie niet slap) maar wel ietsje kleiner.. zenuwen zijn het denk ik niet.. want voel me zeker op me gemak bij haar..
|
volgens mij is de ts nep
|
hoesow ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik denk dat de erctie misschien weer over is
ik raad je aan om naar de dokter te gaan :( |
Als het niet de zenuwen waren, is er ook een kans dat ze het gewoon niet goed deed, of dat je d'r eigenlijk helemaal niet zo opwindend vind. En dan moet je het alleen hebben van het abstracte geilheidsgevoel opzich en dat is niet altijd genoeg.
|
Citaat:
|
Volgens mij probeer je een vriend er in te luizen. Want het lijkt me raar dat je zowel je e-mailadres als je naam en achternaam in een post zet..
Maar als je serieus bent. Zenuwen en hormonen gaat vanzelf goed. |
De Ts is lid sinds 5 juli en heeft 3 post gepost en is nu alweer uitgeschreven..Geloofwaardig dont think so.
Ik voel een slotje aankomen... *klik* |
Citaat:
|
Hoop het niet, maar misschien kunnen we hier een gezellig topic van maken als het nog lang duurt..Dan komt er zeker een slotje :)
Dus mensen, waar dachten jullie aan toen jullie op stonden? Ik dacht aan hetgeen wat vandaag gaat komen namelijk met twee vrienden even onze ov's misbruiken. We gaan een rondje afsluitdijk doen. Wonen in Hilversum.. Aangezien hij de 16 de niet meer geldig is en het nu "lekker weer" is. Doen we het vandaag. Dus mensen waar dachten jullie aan bij het ontwaken? |
Citaat:
|
Citaat:
|
"Bluh wat is het vroeg. Maar ik kan nou toch niet meer slapen dus ik ga achter m'n comp zitten." "Ik heb honger." "Drukke parteh gister, tijd om te douchen."
Zo goed? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:05. |